quote:Ze jat zoveel looks dat ik niet eens meer weet wie ze nou wil imiteren. Marilyn Manson, Courtney Love of Blondie?
quote:ik ben echt fan geweest he van haar streetstyle..
quote:Ik ook. Alleen is de stijl die jij bedoelt helemaal bedacht door haar styliste. Ik vond dat destijds ook een supertoffe stijl. Veel zwart/wit, leer, een beetje stoer en toch classy.Op donderdag 28 oktober 2010 11:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ik ben echt fan geweest he van haar streetstyle..
-edit- ooit
quote:Nee hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 13:40 schreef bloodymary het volgende:
Heb ik heel lang onder een steen geleefd als ik niet weet wie Taylor Momsen is?
quote:Nee, ken er ook alleen van dit topicOp vrijdag 29 oktober 2010 13:40 schreef bloodymary het volgende:
Heb ik heel lang onder een steen geleefd als ik niet weet wie Taylor Momsen is?
Wat is er zo lelijk aan de outfit van Rita Wilson???quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:40 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Rita Wilson (vrouw van Tom Hanks, blijkbaar)
[ afbeelding ]
Julianne Moore
[ afbeelding ]
Jessica Lowndes
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik heb hetzelfde.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat is er zo lelijk aan de outfit van Rita Wilson???
Het is mijn smaak ook niet maar ik vind het wel bij haar passen ze is ookal op leeftijd..
Ik heb wel lelijkere outfits gezien...of ben ik de enige??
Ik denk voor de opnames van 91210.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:21 schreef rena het volgende:
Laat me raden; Jessica Lowndes is een kerstfilm aan het opnemen? Is wel duidelijk op een filmset
Nee hoor, ik vind het ook erg bij haar passen qua leeftijd en overall look van haar. Het is misschien ietwat truttig, maar zo oogt zij ook dus het past perfectquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat is er zo lelijk aan de outfit van Rita Wilson???
Het is mijn smaak ook niet maar ik vind het wel bij haar passen ze is ookal op leeftijd..
Ik heb wel lelijkere outfits gezien...of ben ik de enige??
Is dat een vervolg op 90210 of gewoon een typo?quote:Op zondag 31 oktober 2010 07:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk voor de opnames van 91210.
Scherp!quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:17 schreef ivetje het volgende:
[..]
Is dat een vervolg op 90210 of gewoon een typo?
Dat laatste.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:17 schreef ivetje het volgende:
[..]
Is dat een vervolg op 90210 of gewoon een typo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |