Wat een afschuwelijke jurk. Van top tot knie wanstaltig. Dat zie je toch als je in de spiegel kijkt?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:27 schreef rena het volgende:
Mia Wasikowska (Alice in Wonderland)
[ afbeelding ]
Ik stoor me aan het streepprintje dat niet overloopt. En de printjescombo is ook niet geweldig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:52 schreef SEMTEX het volgende:
Kelly O. gaat er steeds meer als een bodybuilder uitzien. De jurk van Eva Mendes vind ik mooi
Waarom deze er niet meteen bij?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Ze is 't wc-papier vergeten.
[ afbeelding ]
Een of ander hiphop wijf die in random videoclips met haar kont zit te schudden ofzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef Skaai het volgende:
Wie is Nickyi Minaj? Waar moeten we haar van kennen?
ja ass heeft ze meer als genoegquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een of ander hiphop wijf die in random videoclips met haar kont zit te schudden ofzo.
En ze doet zelf ook nog iets met muziek.
Fout.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een of ander hiphop wijf die in random videoclips met haar kont zit te schudden ofzo.
En ze doet zelf ook nog iets met muziek.
Ik denk dat ze wangimplantaten heeft. Een vrouw van die leeftijd heeft niet meer zulke appelwangetjes.quote:
Dat noemen we een hourglass figuur, vroeger iets om naar te streven maar dat is overschaduwd door het stokjes figuur wat vrouwen nu moeten hebbenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
aha maar vreemd dat de verhoudingen nu zo uiteen lopen,voor de rest is ze gewoon smal
Wtf!quote:
je zit achter internet, je weet een naam en dan google je niet even?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wtf!![]()
wie is het en wat doet zij/hij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |