Thanks. Tuttig it is.quote:
Mooi juist!quote:Op woensdag 3 november 2010 13:21 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Christina Ricci, volgens mij verschimmelt er iets.
[ afbeelding ]
De outfits vind ik wel meevallen, maar wat de hell is er met haar hoofd gebeurdquote:Op zondag 7 november 2010 17:39 schreef SEMTEX het volgende:
Dannii Minogue's outfits worden afgezeken door The Daily Mail (http://www.dailymail.co.u(...)rike-style-wars.html). En deze zijn inderdaad wat vreemd/oncharmant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omg wat is er gebeurd met haar figuur? die rode jurk doen haar heupen niet goedquote:Op zondag 7 november 2010 17:39 schreef SEMTEX het volgende:
Dannii Minogue's outfits worden afgezeken door The Daily Mail (http://www.dailymail.co.u(...)rike-style-wars.html). En deze zijn inderdaad wat vreemd/oncharmant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kindje gekregenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:27 schreef sherezade het volgende:
[..]
omg wat is er gebeurd met haar figuur?
Lijkt wel een omgebouwde man.quote:
Vond het een beetje Emma Peel-achtig. Maar dan niet erg geslaagd, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:48 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat jurkje van Victoria heel sixties stylish. Audrey H. meets Twiggy.
Ik vind het niet lelijk, alleen ehh..waar zijn haar voeten?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Salma Hayek er ook lelijk uit kon zien.![]()
Who cares als je zulke tieten hebt?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:15 schreef Moja het volgende:
Ik vind het niet lelijk, alleen ehh..waar zijn haar voeten?
Diarree met een kettingquote:
Rolladequote:
Oeiquote:
Wat is daar mis mee? Vind het juist wel erg mooi.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:23 schreef rena het volgende:
[..]
OeiHaar make up is ook érg slecht gedaan
ik heb de Olsen twins nog nooit lachend op een foto gezien....ze zien er altijd zo uit als ze een paar avondjes hebben doorgezakt met steeds dezelfde levenlose gezichtsuitdrukkingquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:08 schreef Skaai het volgende:
Ashley Olsen ziet er niet eens uit als een 'bohemian chique' zwerver. Wel een suffe outfit.
Sproetjes?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:12 schreef ivetje het volgende:
Ik vind de benen van Julienne Moore schrikbarender dan haar jurk! Wat heeft ze gedaan, het lijkt alsof er een bush op staat van hier tot tokio
Dat zijn sproetenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:13 schreef ivetje het volgende:
Ik vind de benen van Julianne Moore schrikbarender dan haar jurk! Wat heeft ze gedaan, het lijkt alsof er een bush op staat van hier tot tokio
Die film is er niet in 3Dquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:54 schreef Roguee het volgende:
ja man die meid is gewoon net naar de nieuwste Harry Potter 3D geweest!
Waarom staat Christina Ricci op die verhoging?quote:
Natuurlijk?quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Aw ik vind Christina er daar echt prachtig uitzien![]()
Heel natuurlijk voor haar doen
Mooie make-up, mooi haar, simpele jurk maar mooie kleur en het staat haar super.
quote:Op maandag 22 november 2010 09:43 schreef rena het volgende:
Mariah Carey is al 15 maanden zwanger lijkt het wel met deze outfit:
[ afbeelding ]
Nou, echt hè. Ik las eerst die comment en daarna keek ik de fotoquote:Op zondag 21 november 2010 18:15 schreef June. het volgende:
[..]
Natuurlijk?Het is nog steeds een en al plamuur en nepheid..
Ik heb het idee dat Lourdes van Madonna hier ook altijd mee aankomt en dan roept iedereen "oh ik hou zo van haar stijl"quote:
Ik ben gefascineerd door dat stukje van moeders, is het middenrif bij de top, bij dat kijkgaatje?quote:
Wat een afschuwelijke jurk. Van top tot knie wanstaltig. Dat zie je toch als je in de spiegel kijkt?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:27 schreef rena het volgende:
Mia Wasikowska (Alice in Wonderland)
[ afbeelding ]
Ik stoor me aan het streepprintje dat niet overloopt. En de printjescombo is ook niet geweldig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:52 schreef SEMTEX het volgende:
Kelly O. gaat er steeds meer als een bodybuilder uitzien. De jurk van Eva Mendes vind ik mooi
Waarom deze er niet meteen bij?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Ze is 't wc-papier vergeten.
[ afbeelding ]
Een of ander hiphop wijf die in random videoclips met haar kont zit te schudden ofzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef Skaai het volgende:
Wie is Nickyi Minaj? Waar moeten we haar van kennen?
ja ass heeft ze meer als genoegquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een of ander hiphop wijf die in random videoclips met haar kont zit te schudden ofzo.
En ze doet zelf ook nog iets met muziek.
Fout.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een of ander hiphop wijf die in random videoclips met haar kont zit te schudden ofzo.
En ze doet zelf ook nog iets met muziek.
Ik denk dat ze wangimplantaten heeft. Een vrouw van die leeftijd heeft niet meer zulke appelwangetjes.quote:
Dat noemen we een hourglass figuur, vroeger iets om naar te streven maar dat is overschaduwd door het stokjes figuur wat vrouwen nu moeten hebbenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
aha maar vreemd dat de verhoudingen nu zo uiteen lopen,voor de rest is ze gewoon smal
Wtf!quote:
je zit achter internet, je weet een naam en dan google je niet even?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wtf!![]()
wie is het en wat doet zij/hij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |