Lenny nee wat je doequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:33 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien ben ik niet openminded genoeg, maar zulke lange laarzen voor een man vind ik ongelofelijk tranny:
[ afbeelding ]
Lenny Kravitz
O wat lelijk!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:33 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien ben ik niet openminded genoeg, maar zulke lange laarzen voor een man vind ik ongelofelijk tranny:
[ afbeelding ]
Lenny Kravitz
bij mariah carey wordt nu al maanden gespeculeerd dat haar gewichts toename te danken is aan een zwangerschap...onderhand had die buik allang zichtbaar moeten ze zijn....conclusie is dus gewoon dat ze moddervet is gewordenquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:50 schreef SEMTEX het volgende:
Mariah Carey oogt als een hobbit:
[ afbeelding ]
Tijgerprint hoe kan het ook anders voor ordi Fergie.quote:Op maandag 27 september 2010 08:39 schreef rena het volgende:
Fergie gaat ook al voor de vormeloze hobbezak look, zou ze bezwangerd zijn?
[ afbeelding ]
Die van Rihanna is voor haar nieuwe clip. Was net bij Boulevard.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:29 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Rihanna, zou ze het er om doen?
[ afbeelding ]
gaat het nummer over een prostituee die na het zwemmen ook gaat sporten? (ik kan er namelijk niets van maken)quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die van Rihanna is voor haar nieuwe clip. Was net bij Boulevard.
Waarschijnlijk "dit is niet een avondje zoals voor anderen, op Pink ribbon, want ik ben nog met chemo bezig".quote:Op donderdag 30 september 2010 15:13 schreef apestaartje2 het volgende:
Is dit een typisch voorbeeld van 'ik ben ongesteld en al mijn hormonen zijn in de war, dus ik doe maar alsof ik het hier leuk heb, terwijl ik het liefst iedereen neer zou willen schieten?'
Ik vind het tofquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:29 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Lady gaga, dat mens wordt saai
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |