Haha na al die grappen over hem. Maar echt gestoord dat ze vitesse kopen. Doe dan rck ofzo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou wel vet zijn als ze Jordania als gast hebben, maar kan wel gevaarlijk worden als hij het niet naar z'n zin heeft.
Als je Hansie en Berdien er maar in houdt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga die OP effe aanpassen, heeft iemand een leuke GIF van Tijl?
Waarom RKC? Vitesse speelt Eredivisie, is beter voor die talenten van hem, die zullen sneller 'groeien' .. en dus kan hij sneller geld verdienen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:35 schreef Bami-pangkang het volgende:
[..]
Haha na al die grappen over hem. Maar echt gestoord dat ze vitesse kopen. Doe dan rck ofzo.
Ik heb Hansie's naam behouden, alleen zijn plaatje aangepast. We moeten niet in het verleden blijven hangen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je Hansie en Berdien er maar in houdt.
En verkleed gaan als vrouw bij 'De Nieuwe Uri Geller' .. dat kan hij bij RTL niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:58 schreef DrDentz het volgende:
Maar die dominosteentjes kan hij alleen doen bij SBS, dat is zeg maar zijn 'core business'.
Volgens mij is Berdien ook exitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je Hansie en Berdien er maar in houdt.
Nee, ze gingen voor het nieuwe seizoen onderhandelen met SBS, die wouden 2500 per aflevering. Dat wou RTL niet betalen dus kwam Tijl. Nu is er een sponsor gevonden die de kosten wil vergoeden alleen gaat SBS nog steeds niet akkoord. Daarom melde Derksen dat maandag, alleen zei hij bij Jensen dat ze weer niet akkoord gingen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:27 schreef HaagsPietje het volgende:
ps. Johan meldde ook dat Hansie definitief NIET meer aanschuift.....heeft zelfs nog geprobeerd persoonlijke sponsoren binnen te halen die kennelijk 2500 euro per uitzending zouden moeten schuiven maar dit is helaas niet gelukt....
wie gaat er met de hoed rond?? ik heb er best wat knaken voor over om Hansie daar terug te kijken!
Nu al nostalgische tv was dat....!!
2500 euro? Dan hadden ze Hansie toch gewoon zo'n overhemd met reclame kunnen geven a la Jean Marie Pfaff?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, ze gingen voor het nieuwe seizoen onderhandelen met SBS, die wouden 2500 per aflevering. Dat wou RTL niet betalen dus kwam Tijl. Nu is er een sponsor gevonden die de kosten wil vergoeden alleen gaat SBS nog steeds niet akkoord. Daarom melde Derksen dat maandag, alleen zei hij bij Jensen dat ze weer niet akkoord gingen.
Ik zal er morgen eens eentje proberen te maken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga die OP effe aanpassen, heeft iemand een leuke GIF van Tijl?
Van sentimenten kun je niet vreten, maar ik vind toch dat Hansie als 'mascotte' in de OP moet blijvenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb Hansie's naam behouden, alleen zijn plaatje aangepast. We moeten niet in het verleden blijven hangen.
http://sigaarsnor.blogspo(...)sponsor-betaalt.htmlquote:RTL-woordvoerder Jaap Paulsen laat aan HP/De Tijd weten het vreemd te vinden dat SBS nog steeds weigert om Kraay Jr. uit te lenen. "Geld is geld, toch? Of het nou van ons kwam of van een sponsor, dat zou niks uit mogen maken."
Woordvoerder Eric Dekker van SBS kijkt hier echter anders tegenaan: "Het is toch van de gekke dat Hans zelf een sponsor moet vinden om dat geld bij elkaar te vinden, terwijl RTL niets wenst te doen? Zo werkt het niet. Hans mag blijven komen bij Voetbal International, maar dan verwachten wij iets terug van RTL. Die bereidheid hebben ze kennelijk niet."
Ik zal de hele OP morgen eens grondig onder handen nemen en dan op de wiki zettenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef DrDentz het volgende:
Ja, en zet het op die Wiki van FOK.De enige reden waarom er Hans Kraaij onder Tijl staat is omdat al die namen ook weer een plaatje zijn.
Ik vind zijn programma's strontvervelend, maar in VI Oranje was hij inderdaad best aardig te pruimen. Heb hem ook weleens gezien bij Studio Ajax op AT5 en daar deed hij ook best leuk mee. Mag het van mij weleens proberen in ieder geval.quote:Onlangs werd duidelijk dat de makers van Voetbal International met meerdere mensen in gesprek zijn om hen als terugkerende gast in het programma aan tafel te krijgen. Waarschijnlijk is Ivo Niehe er daar dus één van. Hij heeft echter een contract bij de TROS en het is niet bekend of die omroep hem überhaupt wil uitlenen.
http://sigaarsnor.blogspo(...)este-gast-in-vi.html
Nee ik wil geen Ivo, ik wil mensen als Frits Barend, die WEL iets van voetbal afwetenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:46 schreef Veerboot het volgende:
En nog iets anders:
[..]
Ik vind zijn programma's strontvervelend, maar in VI Oranje was hij inderdaad best aardig te pruimen. Heb hem ook weleens gezien bij Studio Ajax op AT5 en daar deed hij ook best leuk mee. Mag het van mij weleens proberen in ieder geval.
Geen idee, waar werd dat vorig seizoen altijd bekend gemaakt? Toen keek ik meestal niet op vrijdag, omdat ik niet thuis wasquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:11 schreef tompsv18 het volgende:
Al bekend wie er vanavond te gast is?
Iemand van Vitessequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:11 schreef tompsv18 het volgende:
Al bekend wie er vanavond te gast is?
Had Johan nog een boller hoofd daar....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:03 schreef BB-King het volgende:
Ze moeten Barbara Barend terugnemen, zij was echt super grappig!
Ok, misschien niet helemaal maar toch wel stukker beter dan Tijl toch?
Want dat was vorige keer zo'n groot succes?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:07 schreef Ormasia het volgende:
of Joop Munsterman
Het kan nog veel boller. Zoek maar eens beelden van Sport aan tafel uit '99 op.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:13 schreef Ormasia het volgende:
[..]
Had Johan nog een boller hoofd daar....
Weet ik, Toen was hij bij Peppi en Kokki geweestquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het kan nog veel boller. Zoek maar eens beelden van Sport aan tafel uit '99 op.
Ik heb hem gezien op de Belgische TV tijdens het WK, die kerel heeft echt platte humor en goed verstand van voetbal.quote:
hij is ook naar de haararchitect geweest zo te zienquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Derksen ziet er echt om de maand weer anders uit. Hij krijgt nu weer een bolle kop
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:43 schreef BB-King het volgende:
Dat is nu het verschil tussen Boskamp en Tijl.
De één is leuk en de ander doet leuk (en slaagt daarin niet).
Nee, denk het niet. Denk dat deze beste man op volledig legale wijze aan zijn geld gekomen isquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat die Georgiër in de wapenhandel zit, vind ik wel geloofwaardig
Linda van de fanservicequote:
maar hij heeft wel mooi z'n centjes terugquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:03 schreef Ormasia het volgende:
Maasbert de zichzelfvoorschutzettende aap
Misschien omdat hij zoveel geld van die gozer heeft gekregen en nog steeds met hem omgaat en hem dus niet kan afvallen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:07 schreef HeatWave het volgende:
Wat een eikel die bolle zeg, alleen maar zeggen dat het gelul is, maar niet waarom het gelul is.
Ik geloof dat direktquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:16 schreef Semmm het volgende:
WTF heeft hij dit echt gedaan?
Hij heeft zulke rare verhalen soms twijfel ik gewoon of het echt is
?????quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:17 schreef zeebeschuit het volgende:
Erben's examen voor Autocue lezen voor dummies.
Kip, het meest veelzijdige ststststststrtuuuuukje vlees, vis!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:17 schreef zeebeschuit het volgende:
Erben's examen voor Autocue lezen voor dummies.
Daar doet hij niet aan mee, die Bekende Nederlanders die allemaal om zichzelf op een voetstuk te plaatsen zo'n schijnheilig spotje opnemen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:19 schreef Evertjan het volgende:
zou Johan ook een spotje opgenomen voor giro 555?
Dat vroeg ik me ook al af.quote:
8op1quote:
Ja die Jordania zit z'n geld al te tellenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:35 schreef Elusive het volgende:
[..]
8op1
mooi debuut voor die jongen
zou leuk zijn als hij morgen weer verkast naar een eredivisie club (kan die makkelijk aan)
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:38 schreef Elusive het volgende:
hansie lekker bij SBS laten, gewoon boskamp als vaste gast![]()
Voskamp is gewisseldquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:39 schreef zeebeschuit het volgende:
12-1.
Voskamp zeker in eigen doel geschoten
Ik heb de hele tijd de herrie van Sailquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Die teringherrie van Lowlands de hele tijd door Johan heen hier
Wat Bedoel je ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:50 schreef Zapato het volgende:
Boskamp nu ook al hier joh. Die zat ook bij de Belg tijdens het WK. Die Belgen snapten er niks van
Dat ie ook al bij de Belgische televisie zat tijdens het WK, en dat die Belgen niet met m om konden gaan.quote:
Viel wel mee, ze vonden hem ook wel tof geloof ik.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:04 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dat ie ook al bij de Belgische televisie zat tijdens het WK, en dat die Belgen niet met m om konden gaan.
Ze vonden m ook wel tof, zeker wel, maar het was grappig om te zien dat die typische Nederlandse directheid enzo die Belgen af en toe echt voor het blok zette. Dan zag je ze zo kijken van wtfquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Viel wel mee, ze vonden hem ook wel tof geloof ik.De Belgen zijn eigenlijk een beetje te netjes, maar op een gegeven moment pakten ze hem mooi terug:
Die tik aan het begin.
Doet hij bewust.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
Doet Genee dat altijd trouwens? Die standen ongevraagd geven. Denk dat er genoeg mensen zijn die dat niet zo waarderen.
Link?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:50 schreef rub3n het volgende:
Een vriend van me heeft een server, die heeft em ff gedownload en vervolgens heb ik hem gedownload.
Hij is ook offline waarsch.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:45 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gaat ie niet geven, let maar op
Probeer het maar gelijk maandag dan. Alvast dank!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Jongens ik ga volgende week mijn best doen om hem op te nemen en online te zetten, Ik heb een tv-kaart in m'n pc maar moet ff kijken hoe het precies werkt. Ik beloof jullie niks :p
Om gestoord van te worden. Wat is toch de filosofie van RTL om dat zo verschrikkelijk laat (of af en toe helemaal niet!) online te zetten?quote:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat er überhaupt een filosofie zit achter het onvoorspelbare amateurisme van Rtl-gemist.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:52 schreef blonchi het volgende:
[..]
Om gestoord van te worden. Wat is toch de filosofie van RTL om dat zo verschrikkelijk laat (of af en toe helemaal niet!) online te zetten?
ZUCHT...
Ik bekijk het nog een uurtje (de laatste keer was het ook rond die tijd online) en dan ga ik pitten...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:56 schreef BII het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat er überhaupt een filosofie zit achter het onvoorspelbare amateurisme van Rtl-gemist.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het kan nog veel boller. Zoek maar eens beelden van Sport aan tafel uit '99 op.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Antwoord op de vraag: is er leven na Hansie?
Ja! Johan "2" Boskamp
ik ga me steeds meer irriteren aan dat domme gehinnik van die vd Gijp.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:28 schreef yes-yes het volgende:
Wat een geweldige uitzending was het gister.
Gijp over die kleine grensrechter![]()
Boskamp die de hele tijd aan gijp zat
Ik heb een poosje gekeken, maar was die Boskamp trouwens bezopen? Trouwens wel behoorlijk geërgerd aan Gijpie, die van 99,999998% van de voetballers vind dat ze ´er helemaal niets van kunnen´. Joh, overdrijf niet zo de hele tijd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Johan Boskamp mag van mij wel vaker aan tafel
Mee eens. Wat een baas. Wát een hoofd ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Johan Boskamp mag van mij wel vaker aan tafel
Ik ben bang dat uploaden de enige optie is.. Hoe groot is het bestand ongeveer?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:02 schreef rub3n het volgende:
Oké jongens, vraagje.
Ik krijg al redelijk snel na elke uitzending de beschikking over de aflevering.
Hoe kan ik dat het beste delen met jullie dan? Uploaden gaat een beetje traag ben ik bang!
Zal wel zo rond de 700 mb zijn en dat is prima te uploaden @ megaupload.com oid.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:17 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ik ben bang dat uploaden de enige optie is.. Hoe groot is het bestand ongeveer?
is dumpert niet beter?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:19 schreef BII het volgende:
[..]
Zal wel zo rond de 700 mb zijn en dat is prima te uploaden @ megaupload.com oid.
Daarentegen zou Frank Evenblij van mij de vaste vervanger van Hans mogen worden!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:41 schreef BII het volgende:
Maandag zit die vreselijke Jakhals Erik er.
Mwah ik normaal ook niet. Hij is bij DWDD en als cameraman bij de eurokok echt geniaal. Maar ik vond hem bij VI oranje echt een vervelende gast.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:50 schreef Falco het volgende:
Ik vind die duivengooier de beste jakhals die dr is. Kan me niet zo ergeren aan hem
blind mannetje ben jijquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
Irriteerde mij ook aan die man bij Vi Oranje, kun je nog beter Tijl hebben.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:44 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Daarentegen zou Frank Evenblij van mij de vaste vervanger van Hans mogen worden!![]()
[ afbeelding ]
Toevallig ook alweer een halve dag @ Rtl-gemist.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:21 schreef edwardwelsh het volgende:
Aflevering van gisteren staat op de nieuwsgroepen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik hem opneem, heb ik ook vrij vlug de beschikking er overquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:02 schreef rub3n het volgende:
Oké jongens, vraagje.
Ik krijg al redelijk snel na elke uitzending de beschikking over de aflevering.
Hoe kan ik dat het beste delen met jullie dan? Uploaden gaat een beetje traag ben ik bang!
Die kan je binnen pakweg 35 jaar niet meer terugkijken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:25 schreef BII het volgende:
[..]
Toevallig ook alweer een halve dag @ Rtl-gemist.
Al sinds vanochtendquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:21 schreef edwardwelsh het volgende:
Aflevering van gisteren staat op de nieuwsgroepen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is idd wel een nadeel ja. Zou heerlijk zijn om de aflevering van gister nog eens terug te kijken in de kerstvakantie.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:27 schreef edwardwelsh het volgende:
[..]
Die kan je binnen pakweg 35 jaar niet meer terugkijken.
rip je m togquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:27 schreef edwardwelsh het volgende:
[..]
Die kan je binnen pakweg 35 jaar niet meer terugkijken.
Naar Gijpie kijken lijkt mij aangenamer dan met de schoonfamilie kalkoen zitten te eten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:29 schreef BII het volgende:
[..]
Dat is idd wel een nadeel ja. Zou heerlijk zijn om de aflevering van gister nog eens terug te kijken in de kerstvakantie.
zu.quote:Op zondag 22 augustus 2010 05:13 schreef blonchi het volgende:
Van der Gijp is echt een mannetje van extremen. Of zoals Sigmund Freud ooit placht te zeggen: Von himmelhoch jauchzend bis zum Tode betrübt.
Maar ach...is leuk joh...laat gaan...
Jij bent toch homo?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:19 schreef pberends het volgende:
Iemand nog meer foto's van die nieuwe gekrulde barpoes?
Pff, hoe moeilijk is het om mensen uit de voetbalwereld te krijgen? Heeft VI met iedereen ruzie ofzo?quote:
Ik verwarde je met pietverdriet........quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie vindt musicals ook extreem gay?
Ja, ik ben gay.
Sorry vriend, no dick for you tonight.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik verwarde je met pietverdriet........
Hier allemaal leuke foto's voor jequote:Op zondag 22 augustus 2010 20:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Sorry vriend, no dick for you tonight.
Maar zeg nou zelf, wie wil die nieuwe barpoes niet van dichtbij zien?
Hyves - Escha Tanihatuquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:19 schreef pberends het volgende:
Iemand nog meer foto's van die nieuwe gekrulde barpoes?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:33 schreef Friesz het volgende:
[..]
Hier allemaal leuke foto's voor je
http://www.google.nl/imag(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Zonder de zang van Danny Vera klinkt de band Danny Vera best goed!
Het klopt wel, ik heb het gevoel altijd dat Vera maar wat loopt te brallen, alsof z'n vriendin hem teveel drankjes heeft gegeven ofzo.quote:
Nee ik heb weinig tijd vanavond en ik ga geen extra moeite doen voor een aflevering met die Erik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:25 schreef Greetings het volgende:
Gaat iemand VI vanavond nog digitaal opnemen?
Het gaat helemaal niet over de Eredivisiequote:Op maandag 23 augustus 2010 14:36 schreef tralalala het volgende:
http://www.radioveronica.(...)iofragmenten&id=7521
Gijpie weer op Veronica
Hij valt wel erg in herhaling...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |