Ik zal er morgen eens eentje proberen te maken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga die OP effe aanpassen, heeft iemand een leuke GIF van Tijl?
Van sentimenten kun je niet vreten, maar ik vind toch dat Hansie als 'mascotte' in de OP moet blijvenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb Hansie's naam behouden, alleen zijn plaatje aangepast. We moeten niet in het verleden blijven hangen.
http://sigaarsnor.blogspo(...)sponsor-betaalt.htmlquote:RTL-woordvoerder Jaap Paulsen laat aan HP/De Tijd weten het vreemd te vinden dat SBS nog steeds weigert om Kraay Jr. uit te lenen. "Geld is geld, toch? Of het nou van ons kwam of van een sponsor, dat zou niks uit mogen maken."
Woordvoerder Eric Dekker van SBS kijkt hier echter anders tegenaan: "Het is toch van de gekke dat Hans zelf een sponsor moet vinden om dat geld bij elkaar te vinden, terwijl RTL niets wenst te doen? Zo werkt het niet. Hans mag blijven komen bij Voetbal International, maar dan verwachten wij iets terug van RTL. Die bereidheid hebben ze kennelijk niet."
Ik zal de hele OP morgen eens grondig onder handen nemen en dan op de wiki zettenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef DrDentz het volgende:
Ja, en zet het op die Wiki van FOK.De enige reden waarom er Hans Kraaij onder Tijl staat is omdat al die namen ook weer een plaatje zijn.
Ik vind zijn programma's strontvervelend, maar in VI Oranje was hij inderdaad best aardig te pruimen. Heb hem ook weleens gezien bij Studio Ajax op AT5 en daar deed hij ook best leuk mee. Mag het van mij weleens proberen in ieder geval.quote:Onlangs werd duidelijk dat de makers van Voetbal International met meerdere mensen in gesprek zijn om hen als terugkerende gast in het programma aan tafel te krijgen. Waarschijnlijk is Ivo Niehe er daar dus één van. Hij heeft echter een contract bij de TROS en het is niet bekend of die omroep hem überhaupt wil uitlenen.
http://sigaarsnor.blogspo(...)este-gast-in-vi.html
Nee ik wil geen Ivo, ik wil mensen als Frits Barend, die WEL iets van voetbal afwetenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:46 schreef Veerboot het volgende:
En nog iets anders:
[..]
Ik vind zijn programma's strontvervelend, maar in VI Oranje was hij inderdaad best aardig te pruimen. Heb hem ook weleens gezien bij Studio Ajax op AT5 en daar deed hij ook best leuk mee. Mag het van mij weleens proberen in ieder geval.
Geen idee, waar werd dat vorig seizoen altijd bekend gemaakt? Toen keek ik meestal niet op vrijdag, omdat ik niet thuis wasquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:11 schreef tompsv18 het volgende:
Al bekend wie er vanavond te gast is?
Iemand van Vitessequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:11 schreef tompsv18 het volgende:
Al bekend wie er vanavond te gast is?
Had Johan nog een boller hoofd daar....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:03 schreef BB-King het volgende:
Ze moeten Barbara Barend terugnemen, zij was echt super grappig!
Ok, misschien niet helemaal maar toch wel stukker beter dan Tijl toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |