Die kan je binnen pakweg 35 jaar niet meer terugkijken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:25 schreef BII het volgende:
[..]
Toevallig ook alweer een halve dag @ Rtl-gemist.
Al sinds vanochtendquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:21 schreef edwardwelsh het volgende:
Aflevering van gisteren staat op de nieuwsgroepen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is idd wel een nadeel ja. Zou heerlijk zijn om de aflevering van gister nog eens terug te kijken in de kerstvakantie.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:27 schreef edwardwelsh het volgende:
[..]
Die kan je binnen pakweg 35 jaar niet meer terugkijken.
rip je m togquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:27 schreef edwardwelsh het volgende:
[..]
Die kan je binnen pakweg 35 jaar niet meer terugkijken.
Naar Gijpie kijken lijkt mij aangenamer dan met de schoonfamilie kalkoen zitten te eten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:29 schreef BII het volgende:
[..]
Dat is idd wel een nadeel ja. Zou heerlijk zijn om de aflevering van gister nog eens terug te kijken in de kerstvakantie.
zu.quote:Op zondag 22 augustus 2010 05:13 schreef blonchi het volgende:
Van der Gijp is echt een mannetje van extremen. Of zoals Sigmund Freud ooit placht te zeggen: Von himmelhoch jauchzend bis zum Tode betrübt.
Maar ach...is leuk joh...laat gaan...
Jij bent toch homo?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:19 schreef pberends het volgende:
Iemand nog meer foto's van die nieuwe gekrulde barpoes?
Pff, hoe moeilijk is het om mensen uit de voetbalwereld te krijgen? Heeft VI met iedereen ruzie ofzo?quote:
Ik verwarde je met pietverdriet........quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie vindt musicals ook extreem gay?
Ja, ik ben gay.
Sorry vriend, no dick for you tonight.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik verwarde je met pietverdriet........
Hier allemaal leuke foto's voor jequote:Op zondag 22 augustus 2010 20:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Sorry vriend, no dick for you tonight.
Maar zeg nou zelf, wie wil die nieuwe barpoes niet van dichtbij zien?
Hyves - Escha Tanihatuquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:19 schreef pberends het volgende:
Iemand nog meer foto's van die nieuwe gekrulde barpoes?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:33 schreef Friesz het volgende:
[..]
Hier allemaal leuke foto's voor je
http://www.google.nl/imag(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Zonder de zang van Danny Vera klinkt de band Danny Vera best goed!
Het klopt wel, ik heb het gevoel altijd dat Vera maar wat loopt te brallen, alsof z'n vriendin hem teveel drankjes heeft gegeven ofzo.quote:
Nee ik heb weinig tijd vanavond en ik ga geen extra moeite doen voor een aflevering met die Erik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:25 schreef Greetings het volgende:
Gaat iemand VI vanavond nog digitaal opnemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |