Ik heb een poosje gekeken, maar was die Boskamp trouwens bezopen? Trouwens wel behoorlijk geërgerd aan Gijpie, die van 99,999998% van de voetballers vind dat ze ´er helemaal niets van kunnen´. Joh, overdrijf niet zo de hele tijd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Johan Boskamp mag van mij wel vaker aan tafel
Mee eens. Wat een baas. Wát een hoofd ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Johan Boskamp mag van mij wel vaker aan tafel
Ik ben bang dat uploaden de enige optie is.. Hoe groot is het bestand ongeveer?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:02 schreef rub3n het volgende:
Oké jongens, vraagje.
Ik krijg al redelijk snel na elke uitzending de beschikking over de aflevering.
Hoe kan ik dat het beste delen met jullie dan? Uploaden gaat een beetje traag ben ik bang!
Zal wel zo rond de 700 mb zijn en dat is prima te uploaden @ megaupload.com oid.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:17 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ik ben bang dat uploaden de enige optie is.. Hoe groot is het bestand ongeveer?
is dumpert niet beter?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:19 schreef BII het volgende:
[..]
Zal wel zo rond de 700 mb zijn en dat is prima te uploaden @ megaupload.com oid.
Daarentegen zou Frank Evenblij van mij de vaste vervanger van Hans mogen worden!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:41 schreef BII het volgende:
Maandag zit die vreselijke Jakhals Erik er.
Mwah ik normaal ook niet. Hij is bij DWDD en als cameraman bij de eurokok echt geniaal. Maar ik vond hem bij VI oranje echt een vervelende gast.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:50 schreef Falco het volgende:
Ik vind die duivengooier de beste jakhals die dr is. Kan me niet zo ergeren aan hem
blind mannetje ben jijquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
Irriteerde mij ook aan die man bij Vi Oranje, kun je nog beter Tijl hebben.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:44 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Daarentegen zou Frank Evenblij van mij de vaste vervanger van Hans mogen worden!![]()
[ afbeelding ]
Toevallig ook alweer een halve dag @ Rtl-gemist.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:21 schreef edwardwelsh het volgende:
Aflevering van gisteren staat op de nieuwsgroepen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik hem opneem, heb ik ook vrij vlug de beschikking er overquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:02 schreef rub3n het volgende:
Oké jongens, vraagje.
Ik krijg al redelijk snel na elke uitzending de beschikking over de aflevering.
Hoe kan ik dat het beste delen met jullie dan? Uploaden gaat een beetje traag ben ik bang!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |