Probeer het maar gelijk maandag dan. Alvast dank!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Jongens ik ga volgende week mijn best doen om hem op te nemen en online te zetten, Ik heb een tv-kaart in m'n pc maar moet ff kijken hoe het precies werkt. Ik beloof jullie niks :p
Om gestoord van te worden. Wat is toch de filosofie van RTL om dat zo verschrikkelijk laat (of af en toe helemaal niet!) online te zetten?quote:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat er überhaupt een filosofie zit achter het onvoorspelbare amateurisme van Rtl-gemist.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:52 schreef blonchi het volgende:
[..]
Om gestoord van te worden. Wat is toch de filosofie van RTL om dat zo verschrikkelijk laat (of af en toe helemaal niet!) online te zetten?
ZUCHT...
Ik bekijk het nog een uurtje (de laatste keer was het ook rond die tijd online) en dan ga ik pitten...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:56 schreef BII het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat er überhaupt een filosofie zit achter het onvoorspelbare amateurisme van Rtl-gemist.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het kan nog veel boller. Zoek maar eens beelden van Sport aan tafel uit '99 op.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Antwoord op de vraag: is er leven na Hansie?
Ja! Johan "2" Boskamp
ik ga me steeds meer irriteren aan dat domme gehinnik van die vd Gijp.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:28 schreef yes-yes het volgende:
Wat een geweldige uitzending was het gister.
Gijp over die kleine grensrechter![]()
Boskamp die de hele tijd aan gijp zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |