ik duik in je als een dolfijn, met me dolfijn, ik vind het dol fijnquote:
Zitten 2 kippen bij de kapper.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef Ticker het volgende:
[..]
ik duik in je als een dolfijn, met me dolfijn, ik vind het dol fijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:08 schreef Ticker het volgende:
Er loopt een man in het bos. Hij vindt een hond.George snapt de Clooney.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens .. jij bent toch die gast die op Justin Timberlake? Of was jij juist degene die altijd bij Brad Pitt?
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2010 15:21:26 ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:49 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Zitten 2 kippen bij de kapper.
Zegt de ene kip tegen de kapper : Doe maar lekker kort.
quote:
Zinsverbijstering lijkt me een woord dat specifiek gekozen is, maar het betekent het zelfdequote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:57 schreef ATuin-hek het volgende:
Bedoelen ze niet collectieve verstandsverbijsterig? Geen idee wat daarop van toepassing zou zijn...
Ik weet het verder ook nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zinsverbijstering lijkt me een woord dat specifiek gekozen is, maar het betekent het zelfde
verstandsverbijstering is 2 maal gevonden als synoniem van een ander trefwoord:
krankzinnigheid (zn) : dolheid, geestesziekte, verstandsverbijstering, waanzin, zinsverbijstering
Urhm.. gevalletje krankzinnigheid?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:02 schreef ATuin-hek het volgende:
Breaking news! De voorspelling lijkt te zijn: Ik ben een kip in mijn volgende leven
Gevalletje heeeeeel subtiele doodsverwijzing. Daar lijkt het iig opquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Urhm.. gevalletje krankzinnigheid?![]()
Ik volg je niet, maar laat maar ...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gevalletje heeeeeel subtiele doodsverwijzing. Daar lijkt het iig opVond het iig wel een mooi gevonden belediging.
De verkeerde draairichting van ons zonnestelsel..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik volg je niet, maar laat maar ...
Massa-psychose?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat is "collectieve zinsverbijstering"?
Synoniem zinsverbijstering is "krankzinnigheid". Maar hoe kun je in godsnaam met 3 mensen tegelijk krankzinnig worden?
Zie: http://www.nu.nl/buitenla(...)rd-gezin-belgie.html
Weet ik natuurlijk niet...ik was er niet bij.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar hoe komt het?
Lijkt me niet dat ze met zijn 3-en van de doornappel hebben gesnoept.
Ik ken collectieve zelfmoord eigenlijk alleen van wazige sektes.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:19 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Weet ik natuurlijk niet...ik was er niet bij.En de mensen die er dat woord aan gaven waren er ook niet bij.
Maar ja, komt idd gestoord over en als je het dan ook nog samen doet...
Tja, misschien waren hun wel een kleine wazige sekte. Ik weet er niets van gelukkig, al dat droef gedoe.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ken collectieve zelfmoord eigenlijk alleen van wazige sektes.
En dan met zijn 3-en tegelijk. Raarrr...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:40 schreef oompaloompa het volgende:
vreemd dat ze zo snel zeker weten dat het zelfmoord is, best een verdachte situatie.
Belgie: in vele opzichten dé bananenrepubliek van Europa, met Luik als het smoezige afvoerputje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En dan met zijn 3-en tegelijk. Raarrr...
Maar goed... België hé. Daar gebeuren wel vaker hele rare dingen.
?????????????????????????????????? huh?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:04 schreef Terecht het volgende:
Waar is de klaagbaak? Ik heb een klacht.
NWOquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:04 schreef Terecht het volgende:
Waar is de klaagbaak? Ik heb een klacht.
Neuh, laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:48 schreef oompaloompa het volgende:
voorstel in tt slowchat door klaagbaak te vervangen
Ik weet wel iemand die het allemaal heel goed weet, maar of ie wil...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:48 schreef Terecht het volgende:
Is er eigenlijk al een nieuwe mod in het vizier, hebben zich uberhaupt al kandidaten gemeld? Ik probeerde me zojuist alvast te beraden op een welkomstcomité maar ik ben ideeenloos.
Zal-ie de keuring van Yvonne wel kunnen doorkomen denk je? Die schijnt nogal rigoureus te zijn zo heb ik mij laten vertellen. Nina Brink zou erbij verbleken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die het allemaal heel goed weet, maar of ie wil...
De laatste keer dat ik in Klaagbaak was werd er dit gepost:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:46 schreef Terecht het volgende:
Hmmpf. Ik zie dat de meest chronische baggeraars zijn weggestuurd maar KLB komt voorlopig even niet meer terug. R.I.P.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:03 schreef Saaaaab het volgende:
JoepiePoepie is best wel een schande voor vrouwelijk FOK!.
Je echtgenoot zekerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik weet wel iemand die het allemaal heel goed weet, maar of ie wil...
Daar heeft zij dan ook het grootste gelijk in natuurlijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Klaagbaak was werd er dit gepost:
[..]![]()
![]()
Het is een beetje de tegenpool van pieter storms, dus ...nah... weinig kans.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:58 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zal-ie de keuring van Yvonne wel kunnen doorkomen denk je? Die schijnt nogal rigoureus te zijn zo heb ik mij laten vertellen. Nina Brink zou erbij verbleken.
't is geen breekijzer, nee? Dan toch op zijn minst een roestige berenklem die niet meer loslaat. Een uitstekende val voor het gespuis dat zich hier soms ophoudt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is een beetje de tegenpool van pieter storms, dus ...nah... weinig kans.
BNW is geen plek voor hem. ONZ misschien..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:08 schreef Terecht het volgende:
[..]
't is geen breekijzer, nee? Dan toch op zijn minst een roestige berenklem die niet meer loslaat. Een uitstekende val voor het gespuis dat zich hier soms ophoudt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Yvonne is gewoon een webmeesteres
Nog 2 daagjes he, Terecht, dan mag je je weer lekker laten aftuigenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:12 schreef Terecht het volgende:
Overdag is zij moeder-overste van FOK!, maar in het weekend transformeert zij in een dominatrix.
Got that right. Hardcore cock and ball torture.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nog 2 daagjes he, Terecht, dan mag je je weer lekker laten aftuigen!
Dat klinkt niet comfortabel...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:17 schreef Terecht het volgende:
[..]
Got that right. Hardcore cock and ball torture.
Het gaat om de epifidrine (oid) die je lichaam na afloopt aanmaakt hé. De hele dag zo stoned als een garnaal, lopend als een pinguin van de pijn. Héérlijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat klinkt niet comfortabel...
Mjahquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:18 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik voorspel een digitale genocide.
Das Experiment maar dan digitaal, het lijkt mij wel een aardige exercitie om eens uit te proberen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
MjahHoe lang zou dat goed gaan? Een dag ofzo?
Portal 1 was vet! Ben benieuwd naar deze..quote:
Dat is dan ook niet de bedoeling geloof ikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat klinkt niet comfortabel...
Portal 1quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Portal 1 was vet! Ben benieuwd naar deze..
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die het allemaal heel goed denkt te weten, maar of ie wil...
Iedere vrouw heeft een portal ....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Portal 1! Die heb ik ook!
Ja ik vind hem leuk. Lees mijn quote nog maar eens goedquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh.. je vindt hem leuk? Ik verwachtte een berisping
Zelfs tussen de regels door kan ik geen sarcasme ontdekkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja ik vind hem leuk. Lees mijn quote nog maar eens goed
Nee, da's mijn broer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ben jij dit, J0kkebr0k?
[ afbeelding ]
De dwazen-SC naar het schijnt. In PUB kan het nog een symptoom zijn van de groei, in BNW ben je voorgoed verloren.quote:
Liftquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
lol ik heb pas sinds deze week door dat oompa een vrouw is.![]()
Ja Salvador noemt me al sinds ik hier kom man / vent / jongen :/quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
lol ik heb pas sinds deze week door dat oompa een vrouw is.![]()
Ik twijfel ook nog wel een beetje aan je.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja Salvador noemt me al sinds ik hier kom man / vent / jongen :/
Bankfurt is daar sinds kort mee in aan het gaan met de claim dat ik me express verkeerd voor doe omdat ik ingehuurd ben door de overheid, kan de verwarring dus begrijpen
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja Salvador noemt me al sinds ik hier kom man / vent / jongen :/
Bankfurt is daar sinds kort mee in aan het gaan met de claim dat ik me express verkeerd voor doe omdat ik ingehuurd ben door de overheid, kan de verwarring dus begrijpen
quote:
Bij de FSB zeker?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:34 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben op trainingskamp in moskou...
yeapquote:
welk veld?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:32 schreef Terecht het volgende:
Ik heb het zelf ook een aantal jaren gedaan. Erg leuk.
Cool. Ik loop nu rond op de economische faculteit maar begin toch echt een gebrek aan ervaring met het economische denken in axiomas te ontdekken. Veel doorzettingsvermogen en tijd leiden me uiteindelijk wel tot een soort van begrip dus het is niet dat ik het niet "kan" denk ik, maar meer dat ik er te weinig ervaring mee heb om er goed mee te kunnen werken. Misschien dat ik mezelf daar komend jaar wat meer in ga proberen te verdiepen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:09 schreef Terecht het volgende:
International Politics en Macroeconomics.
Wat is de reden dat je dat aan terecht vraagt?quote:
Omdat ik dat Terecht ergens zag posten en me toen meteen afvroeg wat het zou betekenen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Wat is de reden dat je dat aan terecht vraagt?
Net even op gegoogled en op een leuke pagina terecht(lol) gekomen. Een soort nederlandse versie van freakonomics/malcolm gladwell.
Wat een ellende ToTquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:38 schreef ToT het volgende:
Goftedomme, ik heb al een aantal weken steeds overstromingen hier doordat het regenwater niet snel genoeg door de riolering afgevoerd wordt. Telkens weer andere ontstopr er doorheen gegooid en het LEEK te verbeteren.
Net heeft het een behoorlijke tijd stevig geregend, en ik mocht weer water gaan hozen dat uit mijn doucheputje omhooggekomen is. (Douche is op de begane grond.)
En wat zie ik op buienradar? HET ERGSTE MOET NOG KOMEN!!!!!![]()
![]()
De leer van de dommen (niet perse in termen van lage intelligentie -juist niet!- maar meer op het gebied van volstrekte nutteloosheid en zelfdestructie). Morosofen zijn waangeleerden die uitzinnige theorieen hebben ontwikkeld die zo bizar en absurd zijn dat het bijkans als literaire kunst aangemerkt kan worden. Mathijs van Boxtel heeft er een fantastisch boek over geschreven: de encyclopedie van de domheid; over dwaze wijzen en wijze dwazen.quote:
Macroeconomics was min of meer een introductory course, van het (Neo)Keynesianisme tot aan de Chicago school en Hayek. Lang niet alles is blijven plakken maar het gaf me wel meer begrip over de overheidsfinancieen, het monetaire beleid van de ECB en de kredietcrisis en de genomen maatregelen (stimulus vs austerity etc).quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Cool. Ik loop nu rond op de economische faculteit maar begin toch echt een gebrek aan ervaring met het economische denken in axiomas te ontdekken. Veel doorzettingsvermogen en tijd leiden me uiteindelijk wel tot een soort van begrip dus het is niet dat ik het niet "kan" denk ik, maar meer dat ik er te weinig ervaring mee heb om er goed mee te kunnen werken. Misschien dat ik mezelf daar komend jaar wat meer in ga proberen te verdiepen.
En meuren dat het doet zeker?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:01 schreef ToT het volgende:
Morgen bel ik een ontstoppingsbedrijf. Echt balen dit....
Bedankt! Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:04 schreef Terecht het volgende:
[..]
De leer van de dommen (niet perse in termen van lage intelligentie -juist niet!- maar meer op het gebied van volstrekte nutteloosheid en zelfdestructie). Morosofen zijn waangeleerden die uitzinnige theorieen hebben ontwikkeld die zo bizar en absurd zijn dat het bijkans als literaire kunst aangemerkt kan worden. Mathijs van Boxtel heeft er een fantastisch boek over geschreven: de encyclopedie van de domheid; over dwaze wijzen en wijze dwazen.
[..]
Macroeconomics was min of meer een introductory course, van het (Neo)Keynesianisme tot aan de Chicago school en Hayek. Lang niet alles is blijven plakken maar het gaf me wel meer begrip over de overheidsfinancieen, het monetaire beleid van de ECB en de kredietcrisis en de genomen maatregelen (stimulus vs austerity etc).
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bedankt! Weer wat geleerd.
De encyclopedie van de Domheid van Matthijs van Boxtel wil ik zeker eens lezen . Komt op mijn lijstje van nog te lezen boeken.
Ja, daar ga ik het ook zoeken, kom ik toch wekelijks. En als ze het niet hebben kunnen ze het bestellen uit 1 van de andere filialen..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:16 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het schijnt alleen nog maar tweedehands te verkrijgen te zijn, misschien in de plaatselijke bibliotheek?
Trixie had toch iets in Drenthe geopend?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
@ToT: Damn... ben je lekker mee dat ze HAARP nu net op NL moeten uitproberen.
Tja waar is Drenthe anders goed voor?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:53 schreef Terecht het volgende:
Zo zie je maar weer,
alle ellende
balt zich samen in Drenthe!
En ben je verdomme nog op zwart gezet ook!!!1!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:38 schreef ToT het volgende:
Goftedomme, ik heb al een aantal weken steeds overstromingen hier doordat het regenwater niet snel genoeg door de riolering afgevoerd wordt. Telkens weer andere ontstopr er doorheen gegooid en het LEEK te verbeteren.
Net heeft het een behoorlijke tijd stevig geregend, en ik mocht weer water gaan hozen dat uit mijn doucheputje omhooggekomen is. (Douche is op de begane grond.)
En wat zie ik op buienradar? HET ERGSTE MOET NOG KOMEN!!!!!![]()
![]()
Het hoogste punt van Drenthe is de bult vuilnis van de VAM (nu Attero) in Wijster, dus ja, daarna kan het alleen maar tegenvallen. We kunnen er ook gewoon een hek omheen zetten, en er wat schapen op laten grazen..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:02 schreef Terecht het volgende:
Dierenpark Emmen en de TT in Assen zijn de meest waardevolle dingen die ik me bij Drenthe voor de geest kan halen. De rest kan wmb afgestoken worden, dat zit daar nog wel in het bloed.Meest anonieme provincie van Nederland toch wel.
Die heb ik nu net gebeld. Kost hopelijk maar 78 euro!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ben je verdomme nog op zwart gezet ook!!!1!!![]()
Vlgs mij.. moet er een stuk nieuwe riolering komen.. ik neem aan dat je de ontstoppingsdienst er al eens bij gehad hebt?
Is dat de prijs voor een jaartje moderatorschap op BNW dan? Dat heb ik er wel voor over..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Die heb ik nu net gebeld. Kost hopelijk maar 78 euro!
Nigga wut?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:51 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Is dat de prijs voor een jaartje moderatorschap op BNW dan? Dat heb ik er wel voor over..
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:08 schreef Ticker het volgende:
Jongens even dimmen met deze discussie.. er volgens maatregelen als we zo doorghaan he.
Check je notes..quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Grap geslaagd gozer!
Je hebt me helemaal in het ootje genomen!
Het pareltje van Drenthe:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:22 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Het hoogste punt van Drenthe is de bult vuilnis van de VAM (nu Attero) in Wijster, dus ja, daarna kan het alleen maar tegenvallen. We kunnen er ook gewoon een hek omheen zetten, en er wat schapen op laten grazen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |