Ja, daar ga ik het ook zoeken, kom ik toch wekelijks. En als ze het niet hebben kunnen ze het bestellen uit 1 van de andere filialen..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:16 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het schijnt alleen nog maar tweedehands te verkrijgen te zijn, misschien in de plaatselijke bibliotheek?
Trixie had toch iets in Drenthe geopend?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
@ToT: Damn... ben je lekker mee dat ze HAARP nu net op NL moeten uitproberen.
Tja waar is Drenthe anders goed voor?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:53 schreef Terecht het volgende:
Zo zie je maar weer,
alle ellende
balt zich samen in Drenthe!
En ben je verdomme nog op zwart gezet ook!!!1!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:38 schreef ToT het volgende:
Goftedomme, ik heb al een aantal weken steeds overstromingen hier doordat het regenwater niet snel genoeg door de riolering afgevoerd wordt. Telkens weer andere ontstopr er doorheen gegooid en het LEEK te verbeteren.
Net heeft het een behoorlijke tijd stevig geregend, en ik mocht weer water gaan hozen dat uit mijn doucheputje omhooggekomen is. (Douche is op de begane grond.)
En wat zie ik op buienradar? HET ERGSTE MOET NOG KOMEN!!!!!![]()
![]()
Het hoogste punt van Drenthe is de bult vuilnis van de VAM (nu Attero) in Wijster, dus ja, daarna kan het alleen maar tegenvallen. We kunnen er ook gewoon een hek omheen zetten, en er wat schapen op laten grazen..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:02 schreef Terecht het volgende:
Dierenpark Emmen en de TT in Assen zijn de meest waardevolle dingen die ik me bij Drenthe voor de geest kan halen. De rest kan wmb afgestoken worden, dat zit daar nog wel in het bloed.Meest anonieme provincie van Nederland toch wel.
Die heb ik nu net gebeld. Kost hopelijk maar 78 euro!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ben je verdomme nog op zwart gezet ook!!!1!!![]()
Vlgs mij.. moet er een stuk nieuwe riolering komen.. ik neem aan dat je de ontstoppingsdienst er al eens bij gehad hebt?
Is dat de prijs voor een jaartje moderatorschap op BNW dan? Dat heb ik er wel voor over..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Die heb ik nu net gebeld. Kost hopelijk maar 78 euro!
Nigga wut?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:51 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Is dat de prijs voor een jaartje moderatorschap op BNW dan? Dat heb ik er wel voor over..
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:08 schreef Ticker het volgende:
Jongens even dimmen met deze discussie.. er volgens maatregelen als we zo doorghaan he.
Check je notes..quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Grap geslaagd gozer!
Je hebt me helemaal in het ootje genomen!
Het pareltje van Drenthe:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:22 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Het hoogste punt van Drenthe is de bult vuilnis van de VAM (nu Attero) in Wijster, dus ja, daarna kan het alleen maar tegenvallen. We kunnen er ook gewoon een hek omheen zetten, en er wat schapen op laten grazen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |