Ik weet wel iemand die het allemaal heel goed weet, maar of ie wil...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:48 schreef Terecht het volgende:
Is er eigenlijk al een nieuwe mod in het vizier, hebben zich uberhaupt al kandidaten gemeld? Ik probeerde me zojuist alvast te beraden op een welkomstcomité maar ik ben ideeenloos.
Zal-ie de keuring van Yvonne wel kunnen doorkomen denk je? Die schijnt nogal rigoureus te zijn zo heb ik mij laten vertellen. Nina Brink zou erbij verbleken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die het allemaal heel goed weet, maar of ie wil...
De laatste keer dat ik in Klaagbaak was werd er dit gepost:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:46 schreef Terecht het volgende:
Hmmpf. Ik zie dat de meest chronische baggeraars zijn weggestuurd maar KLB komt voorlopig even niet meer terug. R.I.P.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:03 schreef Saaaaab het volgende:
JoepiePoepie is best wel een schande voor vrouwelijk FOK!.
Je echtgenoot zekerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik weet wel iemand die het allemaal heel goed weet, maar of ie wil...
Daar heeft zij dan ook het grootste gelijk in natuurlijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Klaagbaak was werd er dit gepost:
[..]![]()
![]()
Het is een beetje de tegenpool van pieter storms, dus ...nah... weinig kans.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:58 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zal-ie de keuring van Yvonne wel kunnen doorkomen denk je? Die schijnt nogal rigoureus te zijn zo heb ik mij laten vertellen. Nina Brink zou erbij verbleken.
't is geen breekijzer, nee? Dan toch op zijn minst een roestige berenklem die niet meer loslaat. Een uitstekende val voor het gespuis dat zich hier soms ophoudt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is een beetje de tegenpool van pieter storms, dus ...nah... weinig kans.
BNW is geen plek voor hem. ONZ misschien..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:08 schreef Terecht het volgende:
[..]
't is geen breekijzer, nee? Dan toch op zijn minst een roestige berenklem die niet meer loslaat. Een uitstekende val voor het gespuis dat zich hier soms ophoudt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Yvonne is gewoon een webmeesteres
Nog 2 daagjes he, Terecht, dan mag je je weer lekker laten aftuigenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:12 schreef Terecht het volgende:
Overdag is zij moeder-overste van FOK!, maar in het weekend transformeert zij in een dominatrix.
Got that right. Hardcore cock and ball torture.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nog 2 daagjes he, Terecht, dan mag je je weer lekker laten aftuigen!
Dat klinkt niet comfortabel...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:17 schreef Terecht het volgende:
[..]
Got that right. Hardcore cock and ball torture.
Het gaat om de epifidrine (oid) die je lichaam na afloopt aanmaakt hé. De hele dag zo stoned als een garnaal, lopend als een pinguin van de pijn. Héérlijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat klinkt niet comfortabel...
Mjahquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:18 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik voorspel een digitale genocide.
Das Experiment maar dan digitaal, het lijkt mij wel een aardige exercitie om eens uit te proberen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
MjahHoe lang zou dat goed gaan? Een dag ofzo?
Portal 1 was vet! Ben benieuwd naar deze..quote:
Dat is dan ook niet de bedoeling geloof ikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat klinkt niet comfortabel...
Portal 1quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Portal 1 was vet! Ben benieuwd naar deze..
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die het allemaal heel goed denkt te weten, maar of ie wil...
Iedere vrouw heeft een portal ....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Portal 1! Die heb ik ook!
Ja ik vind hem leuk. Lees mijn quote nog maar eens goedquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh.. je vindt hem leuk? Ik verwachtte een berisping
Zelfs tussen de regels door kan ik geen sarcasme ontdekkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja ik vind hem leuk. Lees mijn quote nog maar eens goed
Nee, da's mijn broer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ben jij dit, J0kkebr0k?
[ afbeelding ]
De dwazen-SC naar het schijnt. In PUB kan het nog een symptoom zijn van de groei, in BNW ben je voorgoed verloren.quote:
Liftquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
lol ik heb pas sinds deze week door dat oompa een vrouw is.![]()
Ja Salvador noemt me al sinds ik hier kom man / vent / jongen :/quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
lol ik heb pas sinds deze week door dat oompa een vrouw is.![]()
Ik twijfel ook nog wel een beetje aan je.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja Salvador noemt me al sinds ik hier kom man / vent / jongen :/
Bankfurt is daar sinds kort mee in aan het gaan met de claim dat ik me express verkeerd voor doe omdat ik ingehuurd ben door de overheid, kan de verwarring dus begrijpen
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja Salvador noemt me al sinds ik hier kom man / vent / jongen :/
Bankfurt is daar sinds kort mee in aan het gaan met de claim dat ik me express verkeerd voor doe omdat ik ingehuurd ben door de overheid, kan de verwarring dus begrijpen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |