quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die het allemaal heel goed denkt te weten, maar of ie wil...
Iedere vrouw heeft een portal ....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Portal 1! Die heb ik ook!
Ja ik vind hem leuk. Lees mijn quote nog maar eens goedquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh.. je vindt hem leuk? Ik verwachtte een berisping
Zelfs tussen de regels door kan ik geen sarcasme ontdekkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja ik vind hem leuk. Lees mijn quote nog maar eens goed
Nee, da's mijn broer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ben jij dit, J0kkebr0k?
[ afbeelding ]
De dwazen-SC naar het schijnt. In PUB kan het nog een symptoom zijn van de groei, in BNW ben je voorgoed verloren.quote:
Liftquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
lol ik heb pas sinds deze week door dat oompa een vrouw is.![]()
Ja Salvador noemt me al sinds ik hier kom man / vent / jongen :/quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
lol ik heb pas sinds deze week door dat oompa een vrouw is.![]()
Ik twijfel ook nog wel een beetje aan je.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja Salvador noemt me al sinds ik hier kom man / vent / jongen :/
Bankfurt is daar sinds kort mee in aan het gaan met de claim dat ik me express verkeerd voor doe omdat ik ingehuurd ben door de overheid, kan de verwarring dus begrijpen
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja Salvador noemt me al sinds ik hier kom man / vent / jongen :/
Bankfurt is daar sinds kort mee in aan het gaan met de claim dat ik me express verkeerd voor doe omdat ik ingehuurd ben door de overheid, kan de verwarring dus begrijpen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |