ik duik in je als een dolfijn, met me dolfijn, ik vind het dol fijnquote:
Zitten 2 kippen bij de kapper.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef Ticker het volgende:
[..]
ik duik in je als een dolfijn, met me dolfijn, ik vind het dol fijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:08 schreef Ticker het volgende:
Er loopt een man in het bos. Hij vindt een hond.George snapt de Clooney.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens .. jij bent toch die gast die op Justin Timberlake? Of was jij juist degene die altijd bij Brad Pitt?
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2010 15:21:26 ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:49 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Zitten 2 kippen bij de kapper.
Zegt de ene kip tegen de kapper : Doe maar lekker kort.
quote:
Zinsverbijstering lijkt me een woord dat specifiek gekozen is, maar het betekent het zelfdequote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:57 schreef ATuin-hek het volgende:
Bedoelen ze niet collectieve verstandsverbijsterig? Geen idee wat daarop van toepassing zou zijn...
Ik weet het verder ook nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zinsverbijstering lijkt me een woord dat specifiek gekozen is, maar het betekent het zelfde
verstandsverbijstering is 2 maal gevonden als synoniem van een ander trefwoord:
krankzinnigheid (zn) : dolheid, geestesziekte, verstandsverbijstering, waanzin, zinsverbijstering
Urhm.. gevalletje krankzinnigheid?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:02 schreef ATuin-hek het volgende:
Breaking news! De voorspelling lijkt te zijn: Ik ben een kip in mijn volgende leven
Gevalletje heeeeeel subtiele doodsverwijzing. Daar lijkt het iig opquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Urhm.. gevalletje krankzinnigheid?![]()
Ik volg je niet, maar laat maar ...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gevalletje heeeeeel subtiele doodsverwijzing. Daar lijkt het iig opVond het iig wel een mooi gevonden belediging.
De verkeerde draairichting van ons zonnestelsel..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik volg je niet, maar laat maar ...
Massa-psychose?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat is "collectieve zinsverbijstering"?
Synoniem zinsverbijstering is "krankzinnigheid". Maar hoe kun je in godsnaam met 3 mensen tegelijk krankzinnig worden?
Zie: http://www.nu.nl/buitenla(...)rd-gezin-belgie.html
Weet ik natuurlijk niet...ik was er niet bij.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar hoe komt het?
Lijkt me niet dat ze met zijn 3-en van de doornappel hebben gesnoept.
Ik ken collectieve zelfmoord eigenlijk alleen van wazige sektes.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:19 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Weet ik natuurlijk niet...ik was er niet bij.En de mensen die er dat woord aan gaven waren er ook niet bij.
Maar ja, komt idd gestoord over en als je het dan ook nog samen doet...
Tja, misschien waren hun wel een kleine wazige sekte. Ik weet er niets van gelukkig, al dat droef gedoe.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ken collectieve zelfmoord eigenlijk alleen van wazige sektes.
En dan met zijn 3-en tegelijk. Raarrr...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:40 schreef oompaloompa het volgende:
vreemd dat ze zo snel zeker weten dat het zelfmoord is, best een verdachte situatie.
Belgie: in vele opzichten dé bananenrepubliek van Europa, met Luik als het smoezige afvoerputje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En dan met zijn 3-en tegelijk. Raarrr...
Maar goed... België hé. Daar gebeuren wel vaker hele rare dingen.
?????????????????????????????????? huh?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:04 schreef Terecht het volgende:
Waar is de klaagbaak? Ik heb een klacht.
NWOquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:04 schreef Terecht het volgende:
Waar is de klaagbaak? Ik heb een klacht.
Neuh, laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:48 schreef oompaloompa het volgende:
voorstel in tt slowchat door klaagbaak te vervangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |