Bij de FSB zeker?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:34 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben op trainingskamp in moskou...
yeapquote:
welk veld?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:32 schreef Terecht het volgende:
Ik heb het zelf ook een aantal jaren gedaan. Erg leuk.
Cool. Ik loop nu rond op de economische faculteit maar begin toch echt een gebrek aan ervaring met het economische denken in axiomas te ontdekken. Veel doorzettingsvermogen en tijd leiden me uiteindelijk wel tot een soort van begrip dus het is niet dat ik het niet "kan" denk ik, maar meer dat ik er te weinig ervaring mee heb om er goed mee te kunnen werken. Misschien dat ik mezelf daar komend jaar wat meer in ga proberen te verdiepen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:09 schreef Terecht het volgende:
International Politics en Macroeconomics.
Wat is de reden dat je dat aan terecht vraagt?quote:
Omdat ik dat Terecht ergens zag posten en me toen meteen afvroeg wat het zou betekenen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Wat is de reden dat je dat aan terecht vraagt?
Net even op gegoogled en op een leuke pagina terecht(lol) gekomen. Een soort nederlandse versie van freakonomics/malcolm gladwell.
Wat een ellende ToTquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:38 schreef ToT het volgende:
Goftedomme, ik heb al een aantal weken steeds overstromingen hier doordat het regenwater niet snel genoeg door de riolering afgevoerd wordt. Telkens weer andere ontstopr er doorheen gegooid en het LEEK te verbeteren.
Net heeft het een behoorlijke tijd stevig geregend, en ik mocht weer water gaan hozen dat uit mijn doucheputje omhooggekomen is. (Douche is op de begane grond.)
En wat zie ik op buienradar? HET ERGSTE MOET NOG KOMEN!!!!!![]()
![]()
De leer van de dommen (niet perse in termen van lage intelligentie -juist niet!- maar meer op het gebied van volstrekte nutteloosheid en zelfdestructie). Morosofen zijn waangeleerden die uitzinnige theorieen hebben ontwikkeld die zo bizar en absurd zijn dat het bijkans als literaire kunst aangemerkt kan worden. Mathijs van Boxtel heeft er een fantastisch boek over geschreven: de encyclopedie van de domheid; over dwaze wijzen en wijze dwazen.quote:
Macroeconomics was min of meer een introductory course, van het (Neo)Keynesianisme tot aan de Chicago school en Hayek. Lang niet alles is blijven plakken maar het gaf me wel meer begrip over de overheidsfinancieen, het monetaire beleid van de ECB en de kredietcrisis en de genomen maatregelen (stimulus vs austerity etc).quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Cool. Ik loop nu rond op de economische faculteit maar begin toch echt een gebrek aan ervaring met het economische denken in axiomas te ontdekken. Veel doorzettingsvermogen en tijd leiden me uiteindelijk wel tot een soort van begrip dus het is niet dat ik het niet "kan" denk ik, maar meer dat ik er te weinig ervaring mee heb om er goed mee te kunnen werken. Misschien dat ik mezelf daar komend jaar wat meer in ga proberen te verdiepen.
En meuren dat het doet zeker?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:01 schreef ToT het volgende:
Morgen bel ik een ontstoppingsbedrijf. Echt balen dit....
Bedankt! Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:04 schreef Terecht het volgende:
[..]
De leer van de dommen (niet perse in termen van lage intelligentie -juist niet!- maar meer op het gebied van volstrekte nutteloosheid en zelfdestructie). Morosofen zijn waangeleerden die uitzinnige theorieen hebben ontwikkeld die zo bizar en absurd zijn dat het bijkans als literaire kunst aangemerkt kan worden. Mathijs van Boxtel heeft er een fantastisch boek over geschreven: de encyclopedie van de domheid; over dwaze wijzen en wijze dwazen.
[..]
Macroeconomics was min of meer een introductory course, van het (Neo)Keynesianisme tot aan de Chicago school en Hayek. Lang niet alles is blijven plakken maar het gaf me wel meer begrip over de overheidsfinancieen, het monetaire beleid van de ECB en de kredietcrisis en de genomen maatregelen (stimulus vs austerity etc).
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bedankt! Weer wat geleerd.
De encyclopedie van de Domheid van Matthijs van Boxtel wil ik zeker eens lezen . Komt op mijn lijstje van nog te lezen boeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |