waar kan ik regenlaarzen voor max 5 euro halen? op zn 'lelijkst' mag het van die standaard tuingroene zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:34 schreef GotC het volgende:
LoLa!![]()
Maarre, rubberlaarzen he..echt nodig, of niet? Afgelopen 2 jaar heb ik t zonder met gemak gered, maar met dit..prachtige weer?
Lichte verwijzing naar het Koffietijd-esque einde van het vorige topicquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:37 schreef Lonker2.0 het volgende:
wut, je haar goed zitten terwijl je naar LWL gaat ?
Vrouwen hebben andere prioriteiten als mannen blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:37 schreef Lonker2.0 het volgende:
wut, je haar goed zitten terwijl je naar LWL gaat ?
Niet zo generaliserenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben andere prioriteiten als mannen blijkt maar weer.
Heyquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lichte verwijzing naar het Koffietijd-esque einde van het vorige topic
Tuurlijk niet. Maar daar zijn andere subfora voor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HeyDon´t underestimate the power of a goed kapsel ja
Eens.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar daar zijn andere subfora voor.
Neequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:41 schreef zonisdegod het volgende:
btw, vinden jullie de 'intro' van de sllowchat topics ook niet een beetje te lang?
Ik zou de blaren niet riskeren...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:47 schreef GotC het volgende:
Dames en heren!
Regenlaarzen, yes..or no?
weet nie van jouw maar ik post nog wel het een en het ander de dag na lowlands op het lowlands forum heurquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee![]()
Wat boeit het intro nog maar 3 dagen er tegen aan kijken.
Zegt ie met z'n dikke tettenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het lijkt sowieso wel een beetje een vrouwentopic te worden, of ligt het aan mij?
Ja en vooral als ik mobiel zitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:41 schreef zonisdegod het volgende:
btw, vinden jullie de 'intro' van de sllowchat topics ook niet een beetje te lang?
ik zie mijn roze vansjes nu al bruin worden van het modder , auw, gelukkig heb ik awesome waterproof mooie wandelschoenen die ik meeneemquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:48 schreef smoeske het volgende:
ik denk dat het al een ardige blubberboel is op donderdag , de grond is lekker zacht dus die laarsen lijkt me geen slecht idee.!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het lijkt sowieso wel een beetje een vrouwentopic te worden, of ligt het aan mij?
Lowlands is... niet over geld nadenken en 24/7 lol hebben!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:51 schreef rubje het volgende:
Mijn God ik kijk eens naar die priijzen door de jaren heen en dat is echt duur dit geintje.![]()
Dat betaal je en dan heb je nog niks dan alleen je tent en eigen spullen= geen eten en drinken etc.
Jammer dat je plaatje het niet doet, de naam ziet er veelbelovend uit.quote:
Heb wel wandelschoen maar zijn zeker niet waterdicht , wil toch wel droge pootjes houden , dan maar dik pak pleisters mee om blaren te voorkomen in de laarsen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:50 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
ik zie mijn roze vansjes nu al bruin worden van het modder , auw, gelukkig heb ik awesome waterproof mooie wandelschoenen die ik meeneem
Ah dus omdat sommige mensen mobeil zitten te internetten moeten we opeens druk maken over de mooie openingspost.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:50 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja en vooral als ik mobiel zit![]()
Scroll scroll scroll.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jammer dat je plaatje het niet doet, de naam ziet er veelbelovend uit.
zo één modderfokking stinkeye naar jouw nu hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:51 schreef rubje het volgende:
Mijn God ik kijk eens naar die priijzen door de jaren heen en dat is echt duur dit geintje.![]()
Dat betaal je en dan heb je nog niks dan alleen je tent en eigen spullen= geen eten en drinken etc.
Er is toch een nieuw festival met dat idee vlak na LL ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:53 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
zo één modderfokking stinkeye naar jouw nu he![]()
ga lekker naar een 5-sterren festival waar iedereen een witte 10 bij 10 partytent MOET meenemen waar een ober en gastvrouw bijhoren inclusief eten en drinken voor 3 dagen. oh en niet te vergeten de schone plee die in het zijkamertje zitplease.
dit is echt money well spended.![]()
![]()
![]()
Dankje. Dat had dit topic even nodig.quote:
Die is allang gecancelled, vanwege bijna geen kaartverkoop.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:55 schreef smoeske het volgende:
[..]
Er is toch een nieuw festival met dat idee vlak na LL ?
ff vergeten hoe het heet... anyway het terein zal er wel lekker bij liggen na LL
Hee. 360 kaarten ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die is allang gecancelled, vanwege bijna geen kaartverkoop.
and that's the way the cookie crumblesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die is allang gecancelled, vanwege bijna geen kaartverkoop.
Niet nodig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:47 schreef GotC het volgende:
Dames en heren!
Regenlaarzen, yes..or no?
Het is gewoon vervelend en hij is onnodig lang. Zijn er mensen die hem ook echt lezen eigenlijk? Volgens mij alleen als de line-up nog niet compleet is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ah dus omdat sommige mensen mobeil zitten te internetten moeten we opeens druk maken over de mooie openingspost.
Aanvullen met bier en wodka.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:16 schreef TWP het volgende:
Ik heb dus zojuist mijn tas ingepakt en nu heb ik heel veel ruimte over, wat nu?
Ik moet morgen werken, dus daarom vandaag.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef SicSicSics het volgende:
Het is dinsdag vandaag toch? Nu al je tas ingepakt!?!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken, dus daarom vandaag.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:49 schreef SicSicSics het volgende:
Ik moet morgen en vandaag werken...![]()
Ik kan niet naar Lowlands!?!
Ik ben geil en baas.
ZIN IN?
Heeft jouw bier tijd om lauw te worden!?!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:53 schreef crossover het volgende:
Is het bekend of je dit jaar weer je lauwe Grolsch om mag ruilen tegen een koude? ik kan het niet vinden op die gigantische kutsite
Dat hangt, naast je drinksnelheid, af van de hoeveelheid die je meeneemt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heeft jouw bier tijd om lauw te worden!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Jawelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:53 schreef crossover het volgende:
Is het bekend of je dit jaar weer je lauwe Grolsch om mag ruilen tegen een koude? ik kan het niet vinden op die gigantische kutsite
Precies genoeg voor in de rij. Verder koop ik koude blikjes als ik nieuwe nodig heb en anders tapjes op het terrein.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:11 schreef crossover het volgende:
Dat hangt, naast je drinksnelheid, af van de hoeveelheid die je meeneemt.
quote:Mooi is dat... Dan ga je niet alleen op je muil vanwege scheerlijnen en scheve haringen maar ook nog door al die kuilen die men graaft om het bier koud te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Ik ook niet, vooral niet omdat ik vandaag pas wist dat ik heen zou gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:21 schreef LostFormat het volgende:
Ik besef eigenlijk nog niet zo goed dat het overmorgen al is.
Opblaasmidgetsex!quote:
Ah, natuurlijk. Het is 'inflatable WIFE' en als het eenmaal je vrouw is...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:30 schreef SnuggLe het volgende:
Dat bedoel ik: er zitten GEEN gaten in.
..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:30 schreef SnuggLe het volgende:
Dat bedoel ik: er zitten GEEN gaten in.
Hier kijk ik ook echt naar uitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:45 schreef friekin_ het volgende:
Benga is geil. Dat sowieso. Maar Magnetic Man is zo baas
ZIN IN!
mijn intro begint op de lowlands maandag. Ik twijfel nog of ik erheen gaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb morgen intro, dus daarom pas donderdag pakken! Moet ook alles nog wassen.
17 jarige meisjes zijn leuk!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:00 schreef julian6 het volgende:
zit ik daar met mn bleke, sombere gezicht tussen allemaal 17jarigen![]()
Afblijven, die zijn allemaal van mij.quote:
Ik mag er al niet aanzitten vanwege andere redenen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:27 schreef Mr.DD het volgende:
Afblijven, die zijn allemaal van mij.
*17 is.*
Kannibalisme-verleden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik mag er al niet aanzitten vanwege andere redenen...
Pedo enkelband?quote:
Allen 17 jarige niet ? O dan heb je genoeg uitwijkmogelijkheden !quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:34 schreef SicSicSics het volgende:
17 is niet pedo!En opeten doe ik ze ook niet.
Nee, het is veel simpeler.
Mevrouw sicsicsics...
Jaa maar op de eerste introdag zoek je toch meestal de jongetjes op. Moet wel weten bij wie ik straks in projectgroepjes moet komen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
17 jarige meisjes zijn leuk!Als ze niet samenklonteren tot een giechelende massa hysterische hormonen.
![]()
Was het maar zo'n feest!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:36 schreef smoeske het volgende:
Allen 17 jarige niet ? O dan heb je genoeg uitwijkmogelijkheden !
Want je mag alleen bij jongetjes in een groepje?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:39 schreef julian6 het volgende:
Jaa maar op de eerste introdag zoek je toch meestal de jongetjes op. Moet wel weten bij wie ik straks in projectgroepjes moet komen.
quote:
Da's waar. Maar over het algemeen zoek je op de eerste dag toch de gasten op die je een beetje tof lijken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Want je mag alleen bij jongetjes in een groepje?
quote:
quote:
ahhahahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
17 jarige meisjes zijn leuk!Als ze niet samenklonteren tot een giechelende massa hysterische hormonen.
![]()
dit dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:46 schreef Gitaarmat het volgende:
Laat het nu maar flink regenen dan is dit weekend de regen op.
Precies mijn -kinderlijke- gedachte.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:46 schreef Gitaarmat het volgende:
quote of the day (en morgen)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:46 schreef Gitaarmat het volgende:
Nee maar vannochtend door de regen naar mijn werk gefietst, en net weer door de regen terug.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:15 schreef kesselman het volgende:
Iemand t weerberichtgezien voor de komende week??????????????????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het valt toch wel mee? Ik ben allang blij dat er een lage regenkans is. Maar voor de rest valt het in het niet bij wat het vorig jaar was.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:15 schreef kesselman het volgende:
Iemand t weerberichtgezien voor de komende week??????????????????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie niks hoor?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:33 schreef rubbereend het volgende:
http://www.lowlands.nl/#llowblog
een rondje over het terrein met Eric, dat springkussenkasteel voor grote mensendat lijkt me best tof
Daar kunnen we nog verandering in brengen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:35 schreef julian6 het volgende:
dit is de een na laatste, en de volgende is tijdens LL
Ik heb m bijna klaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:52 schreef Breuls het volgende:
Gisteren m'n tent bij elkaar gezocht, grote backpack opgedoken (waar mijn kaplaarzen, oordopjes en een extra wc-rol nog in zaten) en dit weekend een nieuw inpaklijstje gemaakt. Da's leuke voorpret.
Geeshquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
je tent is vol. maar hij ligt leeekkerrr...![]()
Ja was ook al uitgebreid aangekondigd, volgens mij hebben heel veel grote Europese festivals dat ingevoerdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:32 schreef Haunter het volgende:
Hehe, voor de lol nog even door te lezen:
WAT MAG WEL/NIET MEE HET TERREIN OP?
Niet: filmapparatuur, glas, blik, vuvuzela's, professionele fotoapparatuur (lees: fototoestellen met grote, verwisselbare lenzen en spiegelreflexcamera's), opnameapparatuur, campingartikelen (zoals hamers, tentstokken...), grote spuitbussen (m.u.v. deo's en parfum), vlaggenstokken dikker dan 2 cm en langer dan 1,5 meter, paraplu's en wandelstokken (m.u.v. medische krukken), wapens
Zouden mensen die dingen wel meenemen naar LL als het er niet in zou staan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja was ook al uitgebreid aangekondigd, volgens mij hebben heel veel grote Europese festivals dat ingevoerdhopelijk zetten ze het er volgend jaar niet meer in omdat dan die hype wel over is
uiteraardquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Zouden mensen die dingen wel meenemen naar LL als het er niet in zou staan?
En terecht trouwens, klotedingen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja was ook al uitgebreid aangekondigd, volgens mij hebben heel veel grote Europese festivals dat ingevoerdhopelijk zetten ze het er volgend jaar niet meer in omdat dan die hype wel over is
Hallo, ik dan? Ik moet het doen met een oldskool luchtbedje, waarvan ik niet weet of die uberhaupt na vorig jaar het nog wel doetquote:
Arme jij. Je hebt nog 2 dagen om iets te kopen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:40 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hallo, ik dan? Ik moet het doen met een oldskool luchtbedje, waarvan ik niet weet of die uberhaupt na vorig jaar het nog wel doetZienweweljoh
Je kan er ook eentje op Lowlands kopenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:40 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hallo, ik dan? Ik moet het doen met een oldskool luchtbedje, waarvan ik niet weet of die uberhaupt na vorig jaar het nog wel doetZienweweljoh
Ja, is ook zo. Ach, we zien wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je kan er ook eentje op Lowlands kopen
Win.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:41 schreef julian6 het volgende:
Zo, jij hebt een amerikaans rijbewijs! knap zeg.
Heb nog 3 dagen na Lowlands met dat liedje in mijn kop gelopenquote:
Leuk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Heb nog 3 dagen na Lowlands met dat liedje in mijn kop gelopen
Dit jaar maar Tijuana Taxi?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Heb nog 3 dagen na Lowlands met dat liedje in mijn kop gelopen
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit jaar maar Tijuana Taxi?
Gewoon de url kopieëren en postenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:26 schreef Amandaaap het volgende:
<object width="280" height="185"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/A-AQTKtn_N4?fs=1&hl=nl_NL&rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/A-AQTKtn_N4?fs=1&hl=nl_NL&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="280" height="185"></embed></object>
Inclusief de facial expressions natuurlijk.
Niiicequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:28 schreef Amandaaap het volgende:
Dat ging niet helemaal goed, dan maar zo.
Ik lag op de vloer hehehehquote:
Als je er als een broekie uitziet tamelijk groot en dan krijg je ook een ander kleur bandje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:03 schreef zonisdegod het volgende:
en jongens..hoe groot zal de kans dit jaar zijn dat je gecontroleerd wordt op je ID?
ik ben 21 maar zie uit als een 18jarige volgens velen, dus red ik mezelf nog net meequote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als je er als een broekie uitziet tamelijk groot en dan krijg je ook een ander kleur bandje.
Ik neem m gewoon meequote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:03 schreef zonisdegod het volgende:
en jongens..hoe groot zal de kans dit jaar zijn dat je gecontroleerd wordt op je ID?
Het wordt toch ieder jaar bij iedereen gecontroleerd of vergis ik me nou?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:03 schreef zonisdegod het volgende:
Heb jij nu intro? Ik meteen na lowlands pasquote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Godver, die intro. Ben nu al echt aan mijn laatste loodjes begonnen.
quote:Weersverwachting voor Lowlands valt mee
AMSTERDAM - Het weer zal de pret van bezoekers van Lowlands waarschijnlijk niet bederven. Vanaf donderdag laat de zon zich regelmatig zien en de temperatuur kan oplopen tot 24 graden.
© ANP
Er valt af en toe een bui en er waait een matig briesje. De temperaturen schommelen 's avonds tussen de elf en veertien graden. Dit meldt het KNMI dinsdag.
De weersverwachting voor zondag is het gunstigst. De kans op neerslag is dan het kleinst en het kan 25 graden worden. De bezoekers houden het maandag waarschijnlijk niet droog. De kans op regen is volgens het KNMI dan negentig procent.
Zit er dan ook een camper bijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Nog één camper camping ticket over. ¤30 mag je hem kopen.
Waar moet je zijn dan en waar kom je vandaan? De metro rijdt volgens mij weer naar Wibautstraat gewoon.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
Heb jij nu intro? Ik meteen na lowlands pasbaal wel dat ik er wss niet heenkan. Geloof dat ik 10:00 maandag in amsterdam oost moet zijn, dat haal ik echt nooit of ik moet om 6 uur de trein hebben.
Het is te doen ja. Maar zou het zelf ook niet doen, fuck dat. Al ga ik wel dinsdag naar Antwerpen, trein en hotel zijn al geboekt. Ik zie er nu al tegenop om de berg was weg te werken VOORdat ik ga slapen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:20 schreef julian6 het volgende:
HvA bij station Amstel. Maar ga er toch niet heen denk ik, geen zin in gewoon.
In dat opzicht vind ik dat werchter het beter geregeld heeft waarbij je fetival ticket ook meteen een trein retour ticket is.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:58 schreef Perquisite het volgende:
Pff een lowlandsretour vanuit Den Haag kost 36,60 euro
Noordquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:07 schreef frame-saw het volgende:
Gratis! O ik moet nog zoveel doen, de hele stad doorfietsen om van alles te halen. Ik heb wel alles op mijn lijstje bij elkaar gegooid, alleen de spullen die ik nog niet heb nog niet.
Nu heb ik er spijt van dat ik in een grote stad woon, of niet in A'dam Noord
Vanuit Biddinghuizen moet je fietsen... en anders kost het een halve liter benzinequote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:58 schreef Perquisite het volgende:
Bij Buikslotermeerplein zou ik in een halfuur klaar zijn, nu moet ik lekker een uur extra fietsen. Niet cool.quote:
Ik ga er zo heen. Grolsch is in de aanbieding bij C1000quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:24 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Bij Buikslotermeerplein zou ik in een halfuur klaar zijn, nu moet ik lekker een uur extra fietsen. Niet cool.
Ik heb gisteren ook bij de C1000 bier gehaaldquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:29 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik ga er zo heen. Grolsch is in de aanbieding bij C1000voorderest heb ik echt alles.
zitten vast wel jongere in de trein = korting.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:58 schreef Perquisite het volgende:
dat je naar lowlands gaat is daar ook nog eens de perfecte dag voor, duizenden studenten die wel ov hebbenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
zitten vast wel jongere in de trein = korting.
hoezo vrijdag pasquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:47 schreef Da hopman het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier die pas op vrijdag die kant op gaat. Zit ik hier weer eenzaam te wezen op donderdagavond
Ja ach, liever koud dan lauw/warm bier, ook al is Grolsch niet m'n favo merk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:51 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind het al erg genoeg dat ik Grolsch moet drinken op LL zelf... Ik neem lekker Export mee! Das pas echt stoere mannen festival bier.
True that! Daarom neem ik ook een afgepaste hoeveelheid Export mee. Alleen voor in de rij en tijdens het oppompen van mijn luchtbed. Daarna gewoon koude Grolsch kopen!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:54 schreef crossover het volgende:
Ja ach, liever koud dan lauw/warm bier, ook al is Grolsch niet m'n favo merk.
Maar natuurlijk!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Is de supermarkt donderdag ook open?
Kan je op de camping dus je Grolsch inwisselen? Dan bewaar ik die nog even.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
True that! Daarom neem ik ook een afgepaste hoeveelheid Export mee. Alleen voor in de rij en tijdens het oppompen van mijn luchtbed. Daarna gewoon koude Grolsch kopen!![]()
Kut, ik heb er zin in!
Ik ga ook pas vrijdag. Wel al vroeg; ik wil om 13.00 uur wel gewoon het terrein op kunnen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:47 schreef Da hopman het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier die pas op vrijdag die kant op gaat. Zit ik hier weer eenzaam te wezen op donderdagavond
Welke camping sta je? Dan hoef ik daar niet heen te gaan: bitsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:22 schreef Mr.DD het volgende:
Boodschappen net gedaan. Toeval dat exact dezelfde producten als vorige jaar in de aanbieding zijn? Zoals bij de Kruidvat een familieverpakking Bits? Zwaarrrr chill!
Respect voor bits. Heb je tenminste chips maar dan niet in die grote kutzakken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:24 schreef TWP het volgende:
[..]
Welke camping sta je? Dan hoef ik daar niet heen te gaan: bits
Ik nu ook. 8.6 en het past net in de koeltas.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:10 schreef TWP het volgende:
[..]
Kan je op de camping dus je Grolsch inwisselen? Dan bewaar ik die nog even.
Edit: laat maar, we hebben Bavaria![]()
Weet je dat zeker? Meende ergens gelezen te hebben dat sommigen dachten dat dat vorig jaar ook kon en toen bleek je alleen Grolsch te kunnen wisselen toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik nu ook. 8.6 en het past net in de koeltas.![]()
Je kunt trouwens niet alleen Grolsch inruilen, ook andere A-merken.
Je kon trouwens geen halve liters inleveren bij de koeltruck toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef julian6 het volgende:
6packje halve liters + normaal 6packje gescoort voor morgenword gezellie op de dijk!
Ja bij mij net ook!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:42 schreef zonisdegod het volgende:
HALLO ZONNETJE, ZIEN JULLIE MEVROUW ZONNETJE OOK SCHIJNEN IN JULLIE KAMER?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken het. Probeer gewoon sowieso 2 a 3 andere mensen te pakken te krijgen die tegelijk met jou willen gaan, dan sta je iig goed/gezellig.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:54 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Begin er toch wel een beetje tegenop te zien gezien de groep waar ik dit jaar bij vertoef allemaal een beetje vaag zijn met wanneer ze aan denken te komen ed.
eindhoven?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:51 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja bij mij net ook!Hier is het altijd mooi weer
Nouja, dat is dus al niet eens voor elkaar te krijgenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:58 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik ken het. Probeer gewoon sowieso 2 a 3 andere mensen te pakken te krijgen die tegelijk met jou willen gaan, dan sta je iig goed/gezellig.
in de 2 jaar dat ik ga ben ik elk jaar op dezelfde plek op mijn bek gegaan, kijken of ik dit jaar niet valquote:scheerlijnen? I fall I lose? The challenge is accepted
Ik zag jou lopen vorige jaar. Stoer hé.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:04 schreef vault_tec het volgende:
roken![]()
[..]
in de 2 jaar dat ik ga ben ik elk jaar op dezelfde plek op mijn bek gegaan, kijken of ik dit jaar niet val![]()
Hahahahaha lekker puh!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:12 schreef Ziewoarut het volgende:
Nu de Sziget kater op zijn hoogtepunt zit vind ik het toch wel heel jammer dat ik niet naar LL kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:15 schreef Mr.DD het volgende:
[..]I bet you do want het was eeeeeepisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:26 schreef batsbokkelul het volgende:
Mensen die er niet voor hebben gezorgd dat ze de dagen na Lowlands vrij zijn
echt he, zoveel shit allemaalquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:26 schreef batsbokkelul het volgende:
Mensen die er niet voor hebben gezorgd dat ze de dagen na Lowlands vrij zijn
Woensdag ook vrij nemen is wel lichtelijk overdreven. Dan zou ik eerde de dinsdag na LL erbij nemen. Ik moet dan om 9 uur bij een klant zijn, daar zie ik wel tegenop.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:41 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
echt he, zoveel shit allemaal
maak gewoon de woensdag voor donderdag en de maandag na zondag gewoon vrij,
oke ik heb misschien makkelijk praten omdat ik niet echt een baan heb maar alsnog, anders is het kut voor jezelf en kan je lowlands niet echt nabeleven thuis
Yetiiiquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:41 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
echt he, zoveel shit allemaal
maak gewoon de woensdag voor donderdag en de maandag na zondag gewoon vrij,
oke ik heb misschien makkelijk praten omdat ik niet echt een baan heb maar alsnog, anders is het kut voor jezelf en kan je lowlands niet echt nabeleven thuis
Waarom zou roken voor losers zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:43 schreef frame-saw het volgende:
Roken is inderdaad voor losers. Zat net lekker uit het raam met mn ene arm, gelukkig niet m'n hoofd oid, knalt ie keihard dicht. Nu nog even naar de eerste hulp waar ik absoluut geen tijd/zin in heb, maar rondlopen met een gekneusde arm heb ik nog minder zin in
Ik was aan het roken dusquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:45 schreef batsbokkelul het volgende:
[..]
Waarom zou roken voor losers zijn
Ooooooooooooh, op die fietsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:47 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik was aan het roken dusEn de vorige pagina stond er 'roken
'
woensdag ivm tas inpakken etcquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:43 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Woensdag ook vrij nemen is wel lichtelijk overdreven. Dan zou ik eerde de dinsdag na LL erbij nemen. Ik moet dan om 9 uur bij een klant zijn, daar zie ik wel tegenop.
Echte bazen pakken morgen pas hun tas inquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:45 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
woensdag ivm tas inpakken etc
Same herequote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:30 schreef julian6 het volgende:
Heb echt het gevoel dat ik 3x zo weinig inpak als vorig jaar
Niet getreurd, ik kom vrijdag ook pas om een uur of 1 aan denk ik !quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:47 schreef Da hopman het volgende:
Of je neemt gewoon krentenbollen meequote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:22 schreef Perquisite het volgende:
Dan schep ik de hele zooi wel in een rupperware :p
Ik had het omgekeerde. Verdomme 12 van die halve liters Alfa of iets vergelijkbaars ingeladen, gaat ze naar mn ID vragen die ik niet bij me hebquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Of je neemt gewoon krentenbollen mee
Net weer bruut beledigd door de kassajuffrouw. Ik kom daar aanzetten met m'n 6 halve liters Grolsch (ik weet, ik ben geweldig). Dus ik sta al klaar om mn ID te laten zien, vraagt ze er niet naar!
Sorry hoor, maar lijk ik al 20? Volgens mij ben ik toch echt nog een jonge, frisse 17-jarige hoor!
Dan laat je je studentenpas zien ofzo? Of je pakt je mobieltje en gaat naar je Facebook en laat je leeftijd zienquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:39 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik had het omgekeerde. Verdomme 12 van die halve liters Alfa of iets vergelijkbaars ingeladen, gaat ze naar mn ID vragen die ik niet bij me hebWeer niet volwassen genoeg ofzo
Ruilen?
Haha, ik had echt alleen m'n geld bij me. Geen ID, mobiel, pasjes. Ik geef toe dat het ook niet zo heel slim wasquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:42 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dan laat je je studentenpas zien ofzo? Of je pakt je mobieltje en gaat naar je Facebook en laat je leeftijd zien![]()
Vorig jaar in ieder geval nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:34 schreef julian6 het volgende:
Weet iemand of je bij die oplaadpunten ook digitale camera's kan opladen?
hehe babyfacequote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:39 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik had het omgekeerde. Verdomme 12 van die halve liters Alfa of iets vergelijkbaars ingeladen, gaat ze naar mn ID vragen die ik niet bij me hebWeer niet volwassen genoeg ofzo
Ruilen?
Jawel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als je op camping 3 afgaat op het BROEK UITTTT!! PORNOOOO! IMPREGNEREN!!!, kun je mij meeten. Maar dat wil je niet.
Je wil me op het verkeerde been zetten zekerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In dat geval moet je afgaan op TIEL DE GEKSTUHHH!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je wil me op het verkeerde been zetten zeker
Als jij een oplader meeneemt dan kunnen ze het meestal wel ergens inprikken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:34 schreef julian6 het volgende:
Weet iemand of je bij die oplaadpunten ook digitale camera's kan opladen?
vrouwen-logica?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:41 schreef Lips het volgende:
Ik heb een pre-LL dip
Het duurt me nog te lang voor ik ga (24,5 uur) dus zie 't nut er niet van in m'n tas te pakken en heb geen zin om huis vast op te ruimen...
Ik wil dat het morgen is!!!
.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:53 schreef kciR het volgende:
Nu mijn tas inpakken! Het begint al lekker te kriebelen.
Morgen om half 11 die kant op. Mijn vriendin heeft even LL2010 op losse A4tjes geprint. Om op de achterruit van de auto te plakken.. Nice!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |