het valt toch wel mee? Ik ben allang blij dat er een lage regenkans is. Maar voor de rest valt het in het niet bij wat het vorig jaar was.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:15 schreef kesselman het volgende:
Iemand t weerberichtgezien voor de komende week??????????????????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie niks hoor?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:33 schreef rubbereend het volgende:
http://www.lowlands.nl/#llowblog
een rondje over het terrein met Eric, dat springkussenkasteel voor grote mensendat lijkt me best tof
Daar kunnen we nog verandering in brengen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:35 schreef julian6 het volgende:
dit is de een na laatste, en de volgende is tijdens LL
Ik heb m bijna klaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:52 schreef Breuls het volgende:
Gisteren m'n tent bij elkaar gezocht, grote backpack opgedoken (waar mijn kaplaarzen, oordopjes en een extra wc-rol nog in zaten) en dit weekend een nieuw inpaklijstje gemaakt. Da's leuke voorpret.
Geeshquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
je tent is vol. maar hij ligt leeekkerrr...![]()
Ja was ook al uitgebreid aangekondigd, volgens mij hebben heel veel grote Europese festivals dat ingevoerdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:32 schreef Haunter het volgende:
Hehe, voor de lol nog even door te lezen:
WAT MAG WEL/NIET MEE HET TERREIN OP?
Niet: filmapparatuur, glas, blik, vuvuzela's, professionele fotoapparatuur (lees: fototoestellen met grote, verwisselbare lenzen en spiegelreflexcamera's), opnameapparatuur, campingartikelen (zoals hamers, tentstokken...), grote spuitbussen (m.u.v. deo's en parfum), vlaggenstokken dikker dan 2 cm en langer dan 1,5 meter, paraplu's en wandelstokken (m.u.v. medische krukken), wapens
Zouden mensen die dingen wel meenemen naar LL als het er niet in zou staan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja was ook al uitgebreid aangekondigd, volgens mij hebben heel veel grote Europese festivals dat ingevoerdhopelijk zetten ze het er volgend jaar niet meer in omdat dan die hype wel over is
uiteraardquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Zouden mensen die dingen wel meenemen naar LL als het er niet in zou staan?
En terecht trouwens, klotedingen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja was ook al uitgebreid aangekondigd, volgens mij hebben heel veel grote Europese festivals dat ingevoerdhopelijk zetten ze het er volgend jaar niet meer in omdat dan die hype wel over is
Hallo, ik dan? Ik moet het doen met een oldskool luchtbedje, waarvan ik niet weet of die uberhaupt na vorig jaar het nog wel doetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |