Ik lag op de vloer hehehehquote:
Als je er als een broekie uitziet tamelijk groot en dan krijg je ook een ander kleur bandje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:03 schreef zonisdegod het volgende:
en jongens..hoe groot zal de kans dit jaar zijn dat je gecontroleerd wordt op je ID?
ik ben 21 maar zie uit als een 18jarige volgens velen, dus red ik mezelf nog net meequote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als je er als een broekie uitziet tamelijk groot en dan krijg je ook een ander kleur bandje.
Ik neem m gewoon meequote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:03 schreef zonisdegod het volgende:
en jongens..hoe groot zal de kans dit jaar zijn dat je gecontroleerd wordt op je ID?
Het wordt toch ieder jaar bij iedereen gecontroleerd of vergis ik me nou?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:03 schreef zonisdegod het volgende:
Heb jij nu intro? Ik meteen na lowlands pasquote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Godver, die intro. Ben nu al echt aan mijn laatste loodjes begonnen.
quote:Weersverwachting voor Lowlands valt mee
AMSTERDAM - Het weer zal de pret van bezoekers van Lowlands waarschijnlijk niet bederven. Vanaf donderdag laat de zon zich regelmatig zien en de temperatuur kan oplopen tot 24 graden.
© ANP
Er valt af en toe een bui en er waait een matig briesje. De temperaturen schommelen 's avonds tussen de elf en veertien graden. Dit meldt het KNMI dinsdag.
De weersverwachting voor zondag is het gunstigst. De kans op neerslag is dan het kleinst en het kan 25 graden worden. De bezoekers houden het maandag waarschijnlijk niet droog. De kans op regen is volgens het KNMI dan negentig procent.
Zit er dan ook een camper bijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Nog één camper camping ticket over. ¤30 mag je hem kopen.
Waar moet je zijn dan en waar kom je vandaan? De metro rijdt volgens mij weer naar Wibautstraat gewoon.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
Heb jij nu intro? Ik meteen na lowlands pasbaal wel dat ik er wss niet heenkan. Geloof dat ik 10:00 maandag in amsterdam oost moet zijn, dat haal ik echt nooit of ik moet om 6 uur de trein hebben.
Het is te doen ja. Maar zou het zelf ook niet doen, fuck dat. Al ga ik wel dinsdag naar Antwerpen, trein en hotel zijn al geboekt. Ik zie er nu al tegenop om de berg was weg te werken VOORdat ik ga slapen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:20 schreef julian6 het volgende:
HvA bij station Amstel. Maar ga er toch niet heen denk ik, geen zin in gewoon.
In dat opzicht vind ik dat werchter het beter geregeld heeft waarbij je fetival ticket ook meteen een trein retour ticket is.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:58 schreef Perquisite het volgende:
Pff een lowlandsretour vanuit Den Haag kost 36,60 euro
Noordquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:07 schreef frame-saw het volgende:
Gratis! O ik moet nog zoveel doen, de hele stad doorfietsen om van alles te halen. Ik heb wel alles op mijn lijstje bij elkaar gegooid, alleen de spullen die ik nog niet heb nog niet.
Nu heb ik er spijt van dat ik in een grote stad woon, of niet in A'dam Noord
Vanuit Biddinghuizen moet je fietsen... en anders kost het een halve liter benzinequote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:58 schreef Perquisite het volgende:
Bij Buikslotermeerplein zou ik in een halfuur klaar zijn, nu moet ik lekker een uur extra fietsen. Niet cool.quote:
Ik ga er zo heen. Grolsch is in de aanbieding bij C1000quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:24 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Bij Buikslotermeerplein zou ik in een halfuur klaar zijn, nu moet ik lekker een uur extra fietsen. Niet cool.
Ik heb gisteren ook bij de C1000 bier gehaaldquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:29 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik ga er zo heen. Grolsch is in de aanbieding bij C1000voorderest heb ik echt alles.
zitten vast wel jongere in de trein = korting.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:58 schreef Perquisite het volgende:
dat je naar lowlands gaat is daar ook nog eens de perfecte dag voor, duizenden studenten die wel ov hebbenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
zitten vast wel jongere in de trein = korting.
hoezo vrijdag pasquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:47 schreef Da hopman het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier die pas op vrijdag die kant op gaat. Zit ik hier weer eenzaam te wezen op donderdagavond
Ja ach, liever koud dan lauw/warm bier, ook al is Grolsch niet m'n favo merk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:51 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind het al erg genoeg dat ik Grolsch moet drinken op LL zelf... Ik neem lekker Export mee! Das pas echt stoere mannen festival bier.
True that! Daarom neem ik ook een afgepaste hoeveelheid Export mee. Alleen voor in de rij en tijdens het oppompen van mijn luchtbed. Daarna gewoon koude Grolsch kopen!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:54 schreef crossover het volgende:
Ja ach, liever koud dan lauw/warm bier, ook al is Grolsch niet m'n favo merk.
Maar natuurlijk!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Is de supermarkt donderdag ook open?
Kan je op de camping dus je Grolsch inwisselen? Dan bewaar ik die nog even.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
True that! Daarom neem ik ook een afgepaste hoeveelheid Export mee. Alleen voor in de rij en tijdens het oppompen van mijn luchtbed. Daarna gewoon koude Grolsch kopen!![]()
Kut, ik heb er zin in!
Ik ga ook pas vrijdag. Wel al vroeg; ik wil om 13.00 uur wel gewoon het terrein op kunnen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:47 schreef Da hopman het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier die pas op vrijdag die kant op gaat. Zit ik hier weer eenzaam te wezen op donderdagavond
Welke camping sta je? Dan hoef ik daar niet heen te gaan: bitsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:22 schreef Mr.DD het volgende:
Boodschappen net gedaan. Toeval dat exact dezelfde producten als vorige jaar in de aanbieding zijn? Zoals bij de Kruidvat een familieverpakking Bits? Zwaarrrr chill!
Respect voor bits. Heb je tenminste chips maar dan niet in die grote kutzakken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:24 schreef TWP het volgende:
[..]
Welke camping sta je? Dan hoef ik daar niet heen te gaan: bits
Ik nu ook. 8.6 en het past net in de koeltas.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:10 schreef TWP het volgende:
[..]
Kan je op de camping dus je Grolsch inwisselen? Dan bewaar ik die nog even.
Edit: laat maar, we hebben Bavaria![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |