En terecht trouwens, klotedingen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja was ook al uitgebreid aangekondigd, volgens mij hebben heel veel grote Europese festivals dat ingevoerdhopelijk zetten ze het er volgend jaar niet meer in omdat dan die hype wel over is
Hallo, ik dan? Ik moet het doen met een oldskool luchtbedje, waarvan ik niet weet of die uberhaupt na vorig jaar het nog wel doetquote:
Arme jij. Je hebt nog 2 dagen om iets te kopen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:40 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hallo, ik dan? Ik moet het doen met een oldskool luchtbedje, waarvan ik niet weet of die uberhaupt na vorig jaar het nog wel doetZienweweljoh
Je kan er ook eentje op Lowlands kopenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:40 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hallo, ik dan? Ik moet het doen met een oldskool luchtbedje, waarvan ik niet weet of die uberhaupt na vorig jaar het nog wel doetZienweweljoh
Ja, is ook zo. Ach, we zien wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je kan er ook eentje op Lowlands kopen
Win.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:41 schreef julian6 het volgende:
Zo, jij hebt een amerikaans rijbewijs! knap zeg.
Heb nog 3 dagen na Lowlands met dat liedje in mijn kop gelopenquote:
Leuk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Heb nog 3 dagen na Lowlands met dat liedje in mijn kop gelopen
Dit jaar maar Tijuana Taxi?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Heb nog 3 dagen na Lowlands met dat liedje in mijn kop gelopen
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit jaar maar Tijuana Taxi?
Gewoon de url kopieëren en postenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:26 schreef Amandaaap het volgende:
<object width="280" height="185"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/A-AQTKtn_N4?fs=1&hl=nl_NL&rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/A-AQTKtn_N4?fs=1&hl=nl_NL&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="280" height="185"></embed></object>
Inclusief de facial expressions natuurlijk.
Niiicequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:28 schreef Amandaaap het volgende:
Dat ging niet helemaal goed, dan maar zo.
Ik lag op de vloer hehehehquote:
Als je er als een broekie uitziet tamelijk groot en dan krijg je ook een ander kleur bandje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:03 schreef zonisdegod het volgende:
en jongens..hoe groot zal de kans dit jaar zijn dat je gecontroleerd wordt op je ID?
ik ben 21 maar zie uit als een 18jarige volgens velen, dus red ik mezelf nog net meequote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als je er als een broekie uitziet tamelijk groot en dan krijg je ook een ander kleur bandje.
Ik neem m gewoon meequote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:03 schreef zonisdegod het volgende:
en jongens..hoe groot zal de kans dit jaar zijn dat je gecontroleerd wordt op je ID?
Het wordt toch ieder jaar bij iedereen gecontroleerd of vergis ik me nou?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:03 schreef zonisdegod het volgende:
Heb jij nu intro? Ik meteen na lowlands pasquote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Godver, die intro. Ben nu al echt aan mijn laatste loodjes begonnen.
quote:Weersverwachting voor Lowlands valt mee
AMSTERDAM - Het weer zal de pret van bezoekers van Lowlands waarschijnlijk niet bederven. Vanaf donderdag laat de zon zich regelmatig zien en de temperatuur kan oplopen tot 24 graden.
© ANP
Er valt af en toe een bui en er waait een matig briesje. De temperaturen schommelen 's avonds tussen de elf en veertien graden. Dit meldt het KNMI dinsdag.
De weersverwachting voor zondag is het gunstigst. De kans op neerslag is dan het kleinst en het kan 25 graden worden. De bezoekers houden het maandag waarschijnlijk niet droog. De kans op regen is volgens het KNMI dan negentig procent.
Zit er dan ook een camper bijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Nog één camper camping ticket over. ¤30 mag je hem kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |