Ik lag op de vloer hehehehquote:
Als je er als een broekie uitziet tamelijk groot en dan krijg je ook een ander kleur bandje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:03 schreef zonisdegod het volgende:
en jongens..hoe groot zal de kans dit jaar zijn dat je gecontroleerd wordt op je ID?
ik ben 21 maar zie uit als een 18jarige volgens velen, dus red ik mezelf nog net meequote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als je er als een broekie uitziet tamelijk groot en dan krijg je ook een ander kleur bandje.
Ik neem m gewoon meequote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:03 schreef zonisdegod het volgende:
en jongens..hoe groot zal de kans dit jaar zijn dat je gecontroleerd wordt op je ID?
Het wordt toch ieder jaar bij iedereen gecontroleerd of vergis ik me nou?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:03 schreef zonisdegod het volgende:
Heb jij nu intro? Ik meteen na lowlands pasquote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Godver, die intro. Ben nu al echt aan mijn laatste loodjes begonnen.
quote:Weersverwachting voor Lowlands valt mee
AMSTERDAM - Het weer zal de pret van bezoekers van Lowlands waarschijnlijk niet bederven. Vanaf donderdag laat de zon zich regelmatig zien en de temperatuur kan oplopen tot 24 graden.
© ANP
Er valt af en toe een bui en er waait een matig briesje. De temperaturen schommelen 's avonds tussen de elf en veertien graden. Dit meldt het KNMI dinsdag.
De weersverwachting voor zondag is het gunstigst. De kans op neerslag is dan het kleinst en het kan 25 graden worden. De bezoekers houden het maandag waarschijnlijk niet droog. De kans op regen is volgens het KNMI dan negentig procent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |