Zit er dan ook een camper bijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Nog één camper camping ticket over. ¤30 mag je hem kopen.
Waar moet je zijn dan en waar kom je vandaan? De metro rijdt volgens mij weer naar Wibautstraat gewoon.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
Heb jij nu intro? Ik meteen na lowlands pasbaal wel dat ik er wss niet heenkan. Geloof dat ik 10:00 maandag in amsterdam oost moet zijn, dat haal ik echt nooit of ik moet om 6 uur de trein hebben.
Het is te doen ja. Maar zou het zelf ook niet doen, fuck dat. Al ga ik wel dinsdag naar Antwerpen, trein en hotel zijn al geboekt. Ik zie er nu al tegenop om de berg was weg te werken VOORdat ik ga slapen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:20 schreef julian6 het volgende:
HvA bij station Amstel. Maar ga er toch niet heen denk ik, geen zin in gewoon.
In dat opzicht vind ik dat werchter het beter geregeld heeft waarbij je fetival ticket ook meteen een trein retour ticket is.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:58 schreef Perquisite het volgende:
Pff een lowlandsretour vanuit Den Haag kost 36,60 euro
Noordquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:07 schreef frame-saw het volgende:
Gratis! O ik moet nog zoveel doen, de hele stad doorfietsen om van alles te halen. Ik heb wel alles op mijn lijstje bij elkaar gegooid, alleen de spullen die ik nog niet heb nog niet.
Nu heb ik er spijt van dat ik in een grote stad woon, of niet in A'dam Noord
Vanuit Biddinghuizen moet je fietsen... en anders kost het een halve liter benzinequote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:58 schreef Perquisite het volgende:
Pff een lowlandsretour vanuit Den Haag kost 36,60 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |