Ik ga er zo heen. Grolsch is in de aanbieding bij C1000quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:24 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Bij Buikslotermeerplein zou ik in een halfuur klaar zijn, nu moet ik lekker een uur extra fietsen. Niet cool.
Ik heb gisteren ook bij de C1000 bier gehaaldquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:29 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik ga er zo heen. Grolsch is in de aanbieding bij C1000voorderest heb ik echt alles.
zitten vast wel jongere in de trein = korting.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:58 schreef Perquisite het volgende:
Pff een lowlandsretour vanuit Den Haag kost 36,60 euro
dat je naar lowlands gaat is daar ook nog eens de perfecte dag voor, duizenden studenten die wel ov hebbenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
zitten vast wel jongere in de trein = korting.
hoezo vrijdag pasquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:47 schreef Da hopman het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier die pas op vrijdag die kant op gaat. Zit ik hier weer eenzaam te wezen op donderdagavond
Ja ach, liever koud dan lauw/warm bier, ook al is Grolsch niet m'n favo merk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:51 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind het al erg genoeg dat ik Grolsch moet drinken op LL zelf... Ik neem lekker Export mee! Das pas echt stoere mannen festival bier.
True that! Daarom neem ik ook een afgepaste hoeveelheid Export mee. Alleen voor in de rij en tijdens het oppompen van mijn luchtbed. Daarna gewoon koude Grolsch kopen!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:54 schreef crossover het volgende:
Ja ach, liever koud dan lauw/warm bier, ook al is Grolsch niet m'n favo merk.
Maar natuurlijk!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Is de supermarkt donderdag ook open?
Kan je op de camping dus je Grolsch inwisselen? Dan bewaar ik die nog even.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
True that! Daarom neem ik ook een afgepaste hoeveelheid Export mee. Alleen voor in de rij en tijdens het oppompen van mijn luchtbed. Daarna gewoon koude Grolsch kopen!![]()
Kut, ik heb er zin in!
Ik ga ook pas vrijdag. Wel al vroeg; ik wil om 13.00 uur wel gewoon het terrein op kunnen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:47 schreef Da hopman het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier die pas op vrijdag die kant op gaat. Zit ik hier weer eenzaam te wezen op donderdagavond
Welke camping sta je? Dan hoef ik daar niet heen te gaan: bitsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:22 schreef Mr.DD het volgende:
Boodschappen net gedaan. Toeval dat exact dezelfde producten als vorige jaar in de aanbieding zijn? Zoals bij de Kruidvat een familieverpakking Bits? Zwaarrrr chill!
Respect voor bits. Heb je tenminste chips maar dan niet in die grote kutzakken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:24 schreef TWP het volgende:
[..]
Welke camping sta je? Dan hoef ik daar niet heen te gaan: bits
Ik nu ook. 8.6 en het past net in de koeltas.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:10 schreef TWP het volgende:
[..]
Kan je op de camping dus je Grolsch inwisselen? Dan bewaar ik die nog even.
Edit: laat maar, we hebben Bavaria![]()
Weet je dat zeker? Meende ergens gelezen te hebben dat sommigen dachten dat dat vorig jaar ook kon en toen bleek je alleen Grolsch te kunnen wisselen toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik nu ook. 8.6 en het past net in de koeltas.![]()
Je kunt trouwens niet alleen Grolsch inruilen, ook andere A-merken.
Je kon trouwens geen halve liters inleveren bij de koeltruck toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef julian6 het volgende:
6packje halve liters + normaal 6packje gescoort voor morgenword gezellie op de dijk!
Ja bij mij net ook!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:42 schreef zonisdegod het volgende:
HALLO ZONNETJE, ZIEN JULLIE MEVROUW ZONNETJE OOK SCHIJNEN IN JULLIE KAMER?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken het. Probeer gewoon sowieso 2 a 3 andere mensen te pakken te krijgen die tegelijk met jou willen gaan, dan sta je iig goed/gezellig.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:54 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Begin er toch wel een beetje tegenop te zien gezien de groep waar ik dit jaar bij vertoef allemaal een beetje vaag zijn met wanneer ze aan denken te komen ed.
eindhoven?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:51 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja bij mij net ook!Hier is het altijd mooi weer
Nouja, dat is dus al niet eens voor elkaar te krijgenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:58 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik ken het. Probeer gewoon sowieso 2 a 3 andere mensen te pakken te krijgen die tegelijk met jou willen gaan, dan sta je iig goed/gezellig.
in de 2 jaar dat ik ga ben ik elk jaar op dezelfde plek op mijn bek gegaan, kijken of ik dit jaar niet valquote:scheerlijnen? I fall I lose? The challenge is accepted
Ik zag jou lopen vorige jaar. Stoer hé.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:04 schreef vault_tec het volgende:
roken![]()
[..]
in de 2 jaar dat ik ga ben ik elk jaar op dezelfde plek op mijn bek gegaan, kijken of ik dit jaar niet val![]()
Hahahahaha lekker puh!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:12 schreef Ziewoarut het volgende:
Nu de Sziget kater op zijn hoogtepunt zit vind ik het toch wel heel jammer dat ik niet naar LL kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:15 schreef Mr.DD het volgende:
[..]I bet you do want het was eeeeeepisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |