Gastquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:26 schreef batsbokkelul het volgende:
Mensen die er niet voor hebben gezorgd dat ze de dagen na Lowlands vrij zijn
echt he, zoveel shit allemaalquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:26 schreef batsbokkelul het volgende:
Mensen die er niet voor hebben gezorgd dat ze de dagen na Lowlands vrij zijn
Woensdag ook vrij nemen is wel lichtelijk overdreven. Dan zou ik eerde de dinsdag na LL erbij nemen. Ik moet dan om 9 uur bij een klant zijn, daar zie ik wel tegenop.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:41 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
echt he, zoveel shit allemaal
maak gewoon de woensdag voor donderdag en de maandag na zondag gewoon vrij,
oke ik heb misschien makkelijk praten omdat ik niet echt een baan heb maar alsnog, anders is het kut voor jezelf en kan je lowlands niet echt nabeleven thuis
Yetiiiquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:41 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
echt he, zoveel shit allemaal
maak gewoon de woensdag voor donderdag en de maandag na zondag gewoon vrij,
oke ik heb misschien makkelijk praten omdat ik niet echt een baan heb maar alsnog, anders is het kut voor jezelf en kan je lowlands niet echt nabeleven thuis
Waarom zou roken voor losers zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:43 schreef frame-saw het volgende:
Roken is inderdaad voor losers. Zat net lekker uit het raam met mn ene arm, gelukkig niet m'n hoofd oid, knalt ie keihard dicht. Nu nog even naar de eerste hulp waar ik absoluut geen tijd/zin in heb, maar rondlopen met een gekneusde arm heb ik nog minder zin in
Ik was aan het roken dusquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:45 schreef batsbokkelul het volgende:
[..]
Waarom zou roken voor losers zijn
Ooooooooooooh, op die fietsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:47 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik was aan het roken dusEn de vorige pagina stond er 'roken
'
woensdag ivm tas inpakken etcquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:43 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Woensdag ook vrij nemen is wel lichtelijk overdreven. Dan zou ik eerde de dinsdag na LL erbij nemen. Ik moet dan om 9 uur bij een klant zijn, daar zie ik wel tegenop.
Echte bazen pakken morgen pas hun tas inquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:45 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
woensdag ivm tas inpakken etc
Same herequote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:30 schreef julian6 het volgende:
Heb echt het gevoel dat ik 3x zo weinig inpak als vorig jaar
Niet getreurd, ik kom vrijdag ook pas om een uur of 1 aan denk ik !quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:47 schreef Da hopman het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier die pas op vrijdag die kant op gaat. Zit ik hier weer eenzaam te wezen op donderdagavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |