quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:49 schreef SicSicSics het volgende:
Ik moet morgen en vandaag werken...![]()
Ik kan niet naar Lowlands!?!
Ik ben geil en baas.
ZIN IN?
Heeft jouw bier tijd om lauw te worden!?!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:53 schreef crossover het volgende:
Is het bekend of je dit jaar weer je lauwe Grolsch om mag ruilen tegen een koude? ik kan het niet vinden op die gigantische kutsite
Dat hangt, naast je drinksnelheid, af van de hoeveelheid die je meeneemt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heeft jouw bier tijd om lauw te worden!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Jawelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:53 schreef crossover het volgende:
Is het bekend of je dit jaar weer je lauwe Grolsch om mag ruilen tegen een koude? ik kan het niet vinden op die gigantische kutsite
Precies genoeg voor in de rij. Verder koop ik koude blikjes als ik nieuwe nodig heb en anders tapjes op het terrein.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:11 schreef crossover het volgende:
Dat hangt, naast je drinksnelheid, af van de hoeveelheid die je meeneemt.
quote:Mooi is dat... Dan ga je niet alleen op je muil vanwege scheerlijnen en scheve haringen maar ook nog door al die kuilen die men graaft om het bier koud te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Ik ook niet, vooral niet omdat ik vandaag pas wist dat ik heen zou gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:21 schreef LostFormat het volgende:
Ik besef eigenlijk nog niet zo goed dat het overmorgen al is.
Opblaasmidgetsex!quote:
Ah, natuurlijk. Het is 'inflatable WIFE' en als het eenmaal je vrouw is...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:30 schreef SnuggLe het volgende:
Dat bedoel ik: er zitten GEEN gaten in.
..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:30 schreef SnuggLe het volgende:
Dat bedoel ik: er zitten GEEN gaten in.
Hier kijk ik ook echt naar uitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:45 schreef friekin_ het volgende:
Benga is geil. Dat sowieso. Maar Magnetic Man is zo baas
ZIN IN!
mijn intro begint op de lowlands maandag. Ik twijfel nog of ik erheen gaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb morgen intro, dus daarom pas donderdag pakken! Moet ook alles nog wassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |