Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Oeps shit jaquote:
Dank jequote:
Wat was er dan?quote:
* Panda72 maakt broodje voor TJquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Nou OA dat ik zo'n door Panda gemaakt broodje wel lust, dat is er.
Dat hadden Thijs en ik net als ontbijtquote:
en wanneer bezorg je dat nou?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat hadden Thijs en ik net als ontbijt
tegen de tijd dat ik daar ben is 'ie niet zo lekker meer hoorquote:
Hihiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik daar ben is 'ie niet zo lekker meer hoor
dan haal je het hier vers om het te maken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik daar ben is 'ie niet zo lekker meer hoor
eigenlijk vind ik dat als jij Suikertaartje uitnodigd jij voor lekker broodjes moet zorgenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan haal je het hier vers om het te maken.
nee, ho ho.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik dat als jij Suikertaartje uitnodigd jij voor lekker broodjes moet zorgen
[ afbeelding ]
Ja maar vrouwen worden graag verwendquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee, ho ho.
Jullie maken me allebei lekker met de div. broodjes!
je bent niet mijn vrouw dus sorryquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen worden graag verwend
Scherp heel scherpquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je bent niet mijn vrouw dus sorry
scherp scherpquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Scherp heel scherp![]()
Maar jij bent Suikertaartjes man ook niet dus zij hoeft ook niet broodjes voor jou te smeren
Ja graag vanmiddag eet ik een pistolet als lunch dat dat mes kan ik wel gebruikenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:59 schreef Solique het volgende:
Wat een scherpte vandaag.
Mes nodig?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja graag vanmiddag eet ik een pistolet als lunch dat dat mes kan ik wel gebruiken
pas daar mee opquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:59 schreef Solique het volgende:
Wat een scherpte vandaag.
Mes nodig?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:24 schreef wel.o.k het volgende:
zo, tijd voor wokkies vakantie tips.
tip 1
als je je spullen in kratten zet let dan op dat je een vleesmes en een pak jus ´d orange niet in dezelfde krat zet.
alles onder in de krat bleek bij aankomst gemarineerd te zijn in sinasappelsap
Messen worden hierzo alleen bij het koken/snijden gebruikt.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Messen worden hierzo alleen bij het koken/snijden gebruikt.
Voor andere doeleinden zijn andere topics.
Dat is goed voor de conditie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:31 schreef TJDoornbos het volgende:
leuk, ze gaan hier verven en vloeren doen. Ik kan niet meer bij de koffieautomaat.
Moet nu 2 verdiepingen lopen.
wil je op mijn rug?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:38 schreef TJDoornbos het volgende:
niet goed voor een hartpatiënt hé
Zeg, jongedame, oneerbare voorstellen doe je maar privéquote:
Je zei jongedamequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:45 schreef MPG het volgende:
Zeg, jongedame, oneerbare voorstellen doe je maar privé.
Nee hoor, jij?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:45 schreef naatje_1 het volgende:
HalloIedereen weer lekker aan het werk
Telt lichamelijk aanwezig op het werk ook?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:45 schreef naatje_1 het volgende:
HalloIedereen weer lekker aan het werk
Ik kan toch niet op mijn eigen rug klimmen, gekkiequote:
Ik nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:47 schreef naatje_1 het volgende:
Ook niet, wel weer naar school volgende week
je snapt me niet, laat maarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan toch niet op mijn eigen rug klimmen, gekkie
Jaquote:
Ik snap je wel, ik negeerde dat gewoon, want:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:48 schreef TJDoornbos het volgende:
je snapt me niet, laat maar
Maar bedankt anyway!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:45 schreef MPG het volgende:
Zeg, oneerbare voorstellen doe je maar privé.
Ligt er aan hoe je het bekijktquote:
Nee, ik hoef gewoon niet naar school volgende weekquote:
nou jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap je wel, ik negeerde dat gewoon, want:
[..]
Dat niet naar school snap ik ook welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik hoef gewoon niet naar school volgende week
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
En dan nu: waterballet met Thijs en Nienke![]()
Ik welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het bekijkt![]()
Naatje vindt mij echt niet meer jong hoor
Luiwammes!quote:
Dan schakel je een collega inquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
niet goed voor een hartpatiënt hé
Die uitspraak impliceert dat je collega's ook uit kunt schakelen.quote:
Neem ducktapequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Die uitspraak impliceert dat je collega's ook uit kunt schakelen.
Tell me more!
de meeste drinken geen koffie aan dit blok van 7 tafels dus dat wordt hem nietquote:
Hier hangt het er leuk bijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaalHoe is het hier?
bijna half 5 en daar?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:
wat hij zegtquote:
nog maar 4 uurtjes (halve werkdag)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
loopt het hele netwerk hier achter
snel even aanpassen
bijna half 3 hierquote:
nog maar 3quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nog maar 4 uurtjes (halve werkdag)
Werk ze nogquote:
Psssst, in Limburg hebben we ook gewoon verse eitjes, sinaasappelsap, zakdoekjes, tissues, toiletpapier, etc.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:19 schreef wel.o.k het volgende:
zo, tijd voor wokkies vakantie tips. (mede voornamelijk mogelijk gemaakt door wokkin)
tip 2
als je je spullen in kratten zet let dan op dat je de doos eieren rechtop bovenop zet.
niet op zijn zijkant met een pak toiletpapier erbovenop (maar dat is zo lekker zacht)
toiletpapier steekt iets uit maar het is zacht dus dat deukt wel in.
schade ter plaatse: 2 boeken 5 pakjes zakdoeken en 1 doos tissues.
en de rest uit die krat kunnen wassen.
dat zijn al 2 kratten
(en ik heb ook geen idee waarom we eieren, zakdoeken, sinaasappelsap, tissues etc. meenemen naar limburg)
Lui, vooral. Vanmiddag ff naar oma en verder vooral niet te veel doen en relaxenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Psssst, in Limburg hebben we ook gewoon verse eitjes, sinaasappelsap, zakdoekjes, tissues, toiletpapier, etc.![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jullie hadden ook brood, beleg, boter, aardappelen, kaas, bier, cola, spa, chocomelk, hagelslag, pindakaas en wat ik ik nog vergeten ben wat wokkin had meegenomen.
Ja, maar ik blijf met één vraag zitten....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
Wokkin heeft wel de beste kratinpaktips hoor
ja alsof Limburg een derde wereldland is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar ik blijf met één vraag zitten....
WHY, FOR FUCK'S SAKE, neem je de genoemde artikelen mee op vakantie naar Limburg??????
Omdat je anders in de supermarkt moet gaan vragen waar al die dingen staan in hun eigen taal, en dat spreekt niemand die daar niet vandaan komtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:29 schreef MPG het volgende:
WHY, FOR FUCK'S SAKE, neem je de genoemde artikelen mee op vakantie naar Limburg??????
Egaal naar welk beschaafd land ik ook reis, genoemde artikelen schaf ik ter plekke wel aan.
Weet je wat je gewoon doet als je naar Limburg gaat je zoekt op internet naar plaatjes van boodschappen die je daar wilt kopen. Die plaatjes die print je uit zo kun je zonder woorden duidelijk maken wat jij wilt. Plaatjes snappen de limburgers heus wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat je anders in de supermarkt moet gaan vragen waar al die dingen staan in hun eigen taal, en dat spreekt niemand die daar niet vandaan komt![]()
pogingen andersom mislukken op mijn werk ook vaak, belt er iemand die zegt dat ze op enternet zit...ik wist niet dat er ook al piratensites waren![]()
En een rondje lopen door de supermarkt is te veel moeite? En besides, in Limburg verstaan we heus wel ASN hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat je anders in de supermarkt moet gaan vragen waar al die dingen staan in hun eigen taal, en dat spreekt niemand die daar niet vandaan komt![]()
pogingen andersom mislukken op mijn werk ook vaak, belt er iemand die zegt dat ze op enternet zit...ik wist niet dat er ook al piratensites waren![]()
Als je DAT doet, dan krijg je geheid het volgende antwoord:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Weet je wat je gewoon doet als je naar Limburg gaat je zoekt op internet naar plaatjes van boodschappen die je daar wilt kopen. Die plaatjes die print je uit zo kun je zonder woorden duidelijk maken wat jij wilt. Plaatjes snappen de limburgers heus wel.
Eh wattequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je DAT doet, dan krijg je geheid het volgende antwoord:
"Ooh, de aek, jao dea vingse in d'n twiëde gangk, tösse de schôttelslette en de drekstäöte."
Ooh de melk, ja die vindt je in de tweede gang, tussen de gourmetschotels en de braadworstquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:40 schreef MPG het volgende:
"Ooh, de aek, jao dea vingse in d'n twiëde gangk, tösse de schôttelslette en de drekstäöte."
Dank je welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ooh de melk, ja die vindt je in de tweede gang, tussen de gourmetschotels en de braadworst
Algemeen sarcastisch nederlands?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:40 schreef MPG het volgende:
En een rondje lopen door de supermarkt is te veel moeite? En besides, in Limburg verstaan we heus wel ASN hoor.
En wat is er mis met enternet? http://www.thepiratebay.org is best een toffe site.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Algemeen sarcastisch nederlands?
en volgens wokkin nam ze dat mee omdat het open was en anders zou bederven thuis.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Egaal naar welk beschaafd land ik ook reis, genoemde artikelen schaf ik ter plekke wel aan.
Zijn maxiwok en miniwok vrouwen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
wokkin was ook 4 weken met de voorbereiding bezig, das langer dan we geweest zijn![]()
ik was met 5 minuten klaar.
1)rijbewijs.
2)pinpas.
3)vrouwen. (als in wokkin, maxiwok en miniwok)
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn maxiwok en miniwok vrouwen?
Maar ze zaten in mijn hoofd als mannetjes, dus dan moet ik even omschakelenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
kleine vrouwen
ik heb gewoon een harem thuis![]()
is de mini van wok dan niet maxi voor mijn mini?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:06 schreef TJDoornbos het volgende:
kunnen we een mini-date regelen voor de mini van suiker en de mini van wok regelen?
weet ik veelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is de mini van wok dan niet maxi voor mijn mini?
Maar sowieso: goed planquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:19 schreef TJDoornbos het volgende:
weet ik veel
en ja MPG dat weet je al dat ik niet veel weet
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is de mini van wok dan niet maxi voor mijn mini?
wokquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
miniwok is bijna 6
maxiwok is al bijna 9![]()
nog een paar jaar en dan ben ik opa
oudere vrouw is hip tegenwoordig toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
miniwok is bijna 6
maxiwok is al bijna 9![]()
nog een paar jaar en dan ben ik opa
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oudere vrouw is hip tegenwoordig toch?
oehquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:26 schreef TJDoornbos het volgende:
laat die kleine dat voorbeeld volgen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb ik ook
wokkin is ouder dan mij
alleen als ze het zelf wil natuurlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
laat die kleine dat voorbeeld volgen.
bron?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zie de reacties in mijn foboquote:
Toyboysquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:53 schreef TJDoornbos het volgende:
mn neef heeft een oudere chick en mn nichtje heeft een jongere toyboy
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
bijna een kwart jaar 2,5 maanden 76 hele dagen
ik zie hier toch iets heel anders om me heenquote:
dat is niet echt ouderquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Toygirlsquote:
Ja, maar jonger zijn dan jij is ook wel echt heel makkelijk hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zie hier toch iets heel anders om me heen![]()
[..]
dat is niet echt ouder![]()
mijn vrouw is 2,5 jaar jonger
playgirl heb ik wel eens van gehoordquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Toygirls![]()
bestaat dat woord eigenlijk wel
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
playgirl heb ik wel eens van gehoord
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jonger zijn dan jij is ook wel echt heel makkelijk he
Jij bent geweldig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
het wordt hier steeds gekker![]()
dit is mijn 4 de week (vakantie tussen door) en ik loop al storingsdienst.
over anderhalve week ben ik hier 2 weken alleen![]()
dan heb ik pas 4 weken effectief gewerkt.want voordat alles rond was dat ik ook echt iets kon doen.
wat is er gebeurt met inwerk periodes
die zijn afgeschaft ivm met de crisisquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
dan heb ik pas 4 weken effectief gewerkt.want voordat alles rond was dat ik ook echt iets kon doen.
ja maar ja maar, ik heb nog niet eens de tijd gehad omdat te bewijzenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent geweldig.
En dat zien ze.
Logisch ook.
ah vandaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die zijn afgeschaft ivm met de crisis
Dat zien ze toch meteen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja maar ja maar, ik heb nog niet eens de tijd gehad omdat te bewijzen
[..]
ah vandaar
waarschijnlijk wel.quote:
Dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel.
vandaar dat ik ook gelijk een project onder mijn hoede kreeg 2 dagen voor mijn vakantie![]()
loopt tot volgend jaar juni/juli.
dus als ik het goed doe dan wordt mijn contract tot december wel verlengt
dat klinkt goed wokquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel.
vandaar dat ik ook gelijk een project onder mijn hoede kreeg 2 dagen voor mijn vakantie![]()
loopt tot volgend jaar juni/juli.
dus als ik het goed doe dan wordt mijn contract tot december wel verlengt
ik ben er goed inquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
sjo, tijd voor lunch.
opeens een onverwachts evaluatiegesprek![]()
gelukkig mag ik blijven![]()
contract is ff snel verlengt terwijl dat voor volgende maand op de planning stond![]()
dus ik ga nu genieten van mijn bammetje
Nog een half uurquote:
en ze hebben mijn sollicitatie ontvangenquote:
nou, snel dan, je bent al te laatquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
ziet er droog uit dus gewoon stofwolk hiero
Op vakantie nog aan de fokquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:09 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC!!
Hoe is het met iedereen?
Met mij gaat het goed hoor. Kben lekker vakantie aan het vieren.
Nee ik ben niet op vakantie, ik ben thuis vakantie aan het vieren.quote:
Hoiquote:
Ik blijf lekker in ons kikkerlandje genieten van de regen. Ik ben aan het sparen om in de winter een tripje naar Engeland te kunnen maken. Ik wil als het lukt dan even terug naar mijn stage bedrijf.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
goed wel, en met jou? Ga je nog weg? Of blijf je hier genieten van de regen?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:21 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik blijf lekker in ons kikkerlandje genieten van de regen. Ik ben aan het sparen om in de winter een tripje naar Engeland te kunnen maken. Ik wil als het lukt dan even terug naar mijn stage bedrijf.
Als het een beetje meezit kan ik mijn broer dan meenemen. Kan ik hem even laten zien waar ik al die tijd gewoond en gewerkt heb. En misschien kunnen we dan ook nog wat leuke dingen doen. In en rond Birmingham is volgens mij altijd wel wat te doen.quote:
Ja toch?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
tang is ook klote dat vond ik bij al mijn piercings nog erger dan de naald
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij heet anti tragus, dus tegen traagheid.
quote:
Toyboysquote:
"Ooh, de azijn, ja die vind je in de tweede gang, tussen de vaatdoekjes en de vuilniszakken."quote:
Bijna Toek, nog ff oefenenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ooh de melk, ja die vindt je in de tweede gang, tussen de gourmetschotels en de braadworst
quote:
Jazekerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Algemeen sarcastisch nederlands?
Jazekerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
So heej, das vast een eeuwigheidquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Inwerken? Wasda? Je komt op dag 1 toch binnen en je zit meteen tot over je oren in het werk en zie maar dat het af komt? Of roep ik nu hele rare dingen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
Watvoor vacature?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, leuke vacature![]()
* suikertaartje is eventjes bezig hoor
Jaaaaaaaquote:
Hoi -Tweety-, ik ben ook vakantie aan het vieren. In Rundumhausen, want in Hintergarten was het te regenachtigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:09 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC!!
Hoe is het met iedereen?
Met mij gaat het goed hoor. Kben lekker vakantie aan het vieren.
Moet mijn foto hier zo groot komen te staanquote:
En anders verzinnen jullie gewoon wat te doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:27 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit kan ik mijn broer dan meenemen. Kan ik hem even laten zien waar ik al die tijd gewoond en gewerkt heb. En misschien kunnen we dan ook nog wat leuke dingen doen. In en rond Birmingham is volgens mij altijd wel wat te doen.
en dan gaan ze mij op de gang ook nog ophoudenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, snel dan, je bent al te laat
Maar jij hebt toch geen dom hoofd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:42 schreef MPG het volgende:
Moet mijn foto hier zo groot komen te staan?
quote:
Nee, dat is waar. Maar buiten het hoofd zag ik nogal een gelijkenisquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch geen dom hoofd?
Meneer dom hoofd heeft gewoon jouw goddelijke lichaam gestolen. Ik zou dat niet pikken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Maar buiten het hoofd zag ik nogal een gelijkenis...
Ja hoor zelfs ik ben dikkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Maar buiten het hoofd zag ik nogal een gelijkenis...
geloof me, die dagen dat ik het erin wrijf duren een eeuwigheid voor wokkinquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
So heej, das vast een eeuwigheid. Ik dacht eerder in jaren te tellen....
blijkbaar roep je geen rare dingenquote:[..]
Inwerken? Wasda? Je komt op dag 1 toch binnen en je zit meteen tot over je oren in het werk en zie maar dat het af komt? Of roep ik nu hele rare dingen?
je wilt met vakantie gaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:20 schreef Panda72 het volgende:
Als ik last heb van stress dan droom ik heel vaak dat ik in een hotel logeer nu heb ik eens opgezocht wat dat betekend en de uitleg klopt helemaal.
Dat je droomt over een hotel betekend dat je een nieuwe geestestoestand krijgt of een verschuiving in je persoonlijke identiteit.Of je zou simpelweg even tijdelijk willen ontsnappen aan je dagelijkse leven.
Ja dat zeker. Nou ja begin oktober mag ik weerquote:
niks meer als sinds maartquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
Trev, op hoeveel vertraging zit jij nu?
Zul je zien dat je op je eerste treindag weer vet veel vertraging hebtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:10 schreef DaMart het volgende:
Oké, vanaf morgen pak ik de trein wel weer naar werk. Vanochtend deed ik er nog 55 minuten over, vanmiddag twintig minuten langer... als ik met de trein was gegaan was ik nog eerder thuis geweest ook.
Dan kom ik in ieder geval verder vooruit in mijn boek!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Zul je zien dat je op je eerste treindag weer vet veel vertraging hebt.
Ah, okquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
niks meer als sinds maartmaar dat is ook niet gek omdat ik nauwelijks meer met de trein ga*O*
En te laat op werkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kom ik in ieder geval verder vooruit in mijn boek!
Vertraging op de heenreis is voor risico van de baasquote:
Neequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan gaat hij toch gewoon langer door
Dat was juist meestal bij mij het gevalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vertraging op de heenreis is voor risico van de baas.
Het zou alleen wel vervelend zijn als ik 's middags vertraging had.
Dat gaat ongetwijfeld ook gebeuren, de NS kennendequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vertraging op de heenreis is voor risico van de baas.
Het zou alleen wel vervelend zijn als ik 's middags vertraging had.
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Zul je zien dat je op je eerste treindag weer vet veel vertraging hebt.
Fhaquote:
Haayquote:
Awwwwquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Haay![]()
Mijn vis is al de hele dag aan het sterven maar hij geeft maar niet opHeld
Krijgt het beestje wel een waardige begrafenis dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Haay![]()
Mijn vis is al de hele dag aan het sterven maar hij geeft maar niet opHeld
Koppig genoeg in ieder gevalquote:
WC is net schoongemaaktquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:34 schreef naatje_1 het volgende:
Krijgt het beestje wel een waardige begrafenis dan?
Ik woeide alleen maar bijna weg toenquote:
Ok, dan is het goedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Koppig genoeg in ieder geval![]()
[..]
WC is net schoongemaakt![]()
quote:[..]
Ik woeide alleen maar bijna weg toenNiet helemaal
Wel LEKKERE toyboys, graagquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:40 schreef Panda72 het volgende:
Toyboys![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een beetje een dom hoofd maar dat lichaam maakt alles goed![]()
Hoiquote:
* MPG schuift snel aanquote:
Ik ook ik ook!!!quote:
Suikerquote:
Veel plezierquote:
Goed plan.quote:
Hey STquote:
Dan had je er maar eentje met mij moeten delenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn buik zet ook een beetje uit... door de laatste twee vlaaipunten.
Dus jij wou wel een halve vlaaipunt?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan had je er maar eentje met mij moeten delen
Iets is beter als nietsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus jij wou wel een halve vlaaipunt?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:39 schreef DaMart het volgende:
Mijn buik zet ook een beetje uit... door de laatste twee vlaaipunten.
Maar dan had ik minder vlaai om van te genieten gehad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:41 schreef Trevland het volgende:
Dan had je er maar eentje met mij moeten delen
Nee, sperziebonen met een hamburger... de vlaai had ik bij de theequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
had jij vlaai als avondeten?
Twee stukken zijn geen avondetenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
had jij vlaai als avondeten?
nee, ik heb ze gevonden hoor, ze zitten hierquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef naatje_1 het volgende:
je post niet voor niets hier, zullen we maar zeggen
Of mij dat wat uitmaaktquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan had ik minder vlaai om van te genieten gehad.
Maar zijn buik zet uit door de laatste 2 vlaaistukken, wie weet had hij daarvoor de rest al opgegetenquote:
Pfoe. Je lijkt Marc en Fha welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, sperziebonen met een hamburger... de vlaai had ik bij de thee.
Met het verschil dat zij nu niet vol zouden zittenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pfoe. Je lijkt Marc en Fha wel
Dat is waarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
Met het verschil dat zij nu niet vol zouden zitten.
Juist.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor jou zou dat de eerste gang van het dessert zijn.
Allebeiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De eerste helft van de vlaai is zondag opgegaan, en toen had hij maar 1 stuk op.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar zijn buik zet uit door de laatste 2 vlaaistukken, wie weet had hij daarvoor de rest al opgegeten
Whehehequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Juist.
[..]
Allebei?
[..]
De eerste helft van de vlaai is zondag opgegaan, en toen had hij maar 1 stuk op.
Je moet gewoon wat meer oefenenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks ga je nog beweren dat je met ons allebei had willen vliegerenquote:
En waarom zou ze dat niet doen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Straks ga je nog beweren dat je met ons allebei had willen vliegeren...
primaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Juist.
[..]
Allebei?
[..]
De eerste helft van de vlaai is zondag opgegaan, en toen had hij maar 1 stuk op.
Ja, want vliegerenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef MPG het volgende:
Straks ga je nog beweren dat je met ons allebei had willen vliegeren...
Had dan toch maar dat touw meegenomenquote:
Ja, maar ik laat vliegers meestal neerstortenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Had dan toch maar dat touw meegenomen.
Toen ik op mijn tenen stond, waaide ik al bijna weg.
Dat is wel net even ietsje andersquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:03 schreef Trevland het volgende:
Dat zeker![]()
ik wil ook nog leren kitesurfen
Ik weet het maar toch, het lijkt me zo vet, windsurfen kan ik al en wil nu wel eens wat andersquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is wel net even ietsje anders
Slaap lekker Enfermeraquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:09 schreef Enfermera het volgende:
Ben echt kapotZit hier wel half mee te lezen maar antwoorden wordt niet echt wat.
Ik ga pittenDonderdag gelukkig lekker uitslapen
Wat heb ik nou weer misdaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap lekker Enfermera![]()
![]()
en wat heb jij donderdag een geluk
slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:19 schreef Enfermera het volgende:
Nou he
Moet wel werken hoor, avonddienst.
Magoed, trusten!
maar je kan wel uitslapenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou he
Moet wel werken hoor, avonddienst.
Magoed, trusten!
Mjah, met mij kan je niet vliegeren hoor.quote:
Om de vlieger aan vast te binden zodat 'ie niet wegwaaitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, met mij kan je niet vliegeren hoor.
Ik ben beter te gebruiken als betonblok oid
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik laat vliegers meestal neerstorten
Jij mag dan het contragewicht voor de vlieger zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, met mij kan je niet vliegeren hoor.
Ik ben beter te gebruiken als betonblok oid
hihihiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor jou zou dat de eerste gang van het dessert zijn.
Daarom ging ik dus ook niet met je vliegeren toch!quote:
Das dan wel weer liefquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom ging ik dus ook niet met je vliegeren toch!
Of bind de vlieger om het lijf van Panda dan waait de vlierger ook niet wegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Om de vlieger aan vast te binden zodat 'ie niet wegwaait![]()
Ben ik ook soms wel een beetjequote:
Absoluutquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben ik ook soms wel een beetje
Dan had ik hem net zo goed aan mezelf vast kunnen binden eigenlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:24 schreef Panda72 het volgende:
Of bind de vlieger om het lijf van Panda dan waait de vlierger ook niet weg
Jij bent altijd liefquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben ik ook soms wel een beetje
quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan had ik hem net zo goed aan mezelf vast kunnen binden eigenlijk
Vastgebonden aan Fha zodat zij kon kitesurfen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:27 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Maar eigenlijk had ik dan nog liever een ander verzoeknummer...
Ja maar het is ook niet de bedoeling dat jij jouw vinger ergens tussen klemtquote:
quote:
Ligt eraan wat voor werk hij doet. Als gigolo zal hij hem toch af en toe in nauwe gaatjes moeten stoppen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar het is ook niet de bedoeling dat jij jouw vinger ergens tussen klemt
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar het is ook niet de bedoeling dat jij jouw vinger ergens tussen klemt
Lekker flauw hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor werk hij doet. Als gigolo zal hij hem toch af en toe in nauwe gaatjes moeten stoppen bijvoorbeeld.
En bedankt voor deze beeldende beschrijving.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor werk hij doet. Als gigolo zal hij hem toch af en toe in nauwe gaatjes moeten stoppen bijvoorbeeld.
Verdere illustraties vind je in KPD:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En bedankt voor deze beeldende beschrijving.
Ik heb daar geen illustratie voor nodig hoor de beelden zie ik wel in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Verdere illustraties vind je in KPD:
http://forum.fok.nl/forum/128
Hoe doe je dat zonder dat je weet hoe ik er uit zie?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen illustratie voor nodig hoor de beelden zie ik wel in mijn hoofd.
Mental Images FTWquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen illustratie voor nodig hoor de beelden zie ik wel in mijn hoofd.
Pssssst. FOBOquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe doe je dat zonder dat je weet hoe ik er uit zie?
Nou....neeeeeeeeeeeee hoorquote:
Maar mijn inentingen en visum zijn verlopenquote:
Rijstevlaai, lust je dat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Maar mijn inentingen en visum zijn verlopen
Voor de beschrijving van DaMart hoef ik echt niet te weten hoe je eruit ziet ik zag beelden van vingers in bepaalde gaatjesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe doe je dat zonder dat je weet hoe ik er uit zie?
Oh dat soort beelden, ik mag toch wel aan nemen de juiste vingers in de juiste gaatjes?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Voor de beschrijving van DaMart hoef ik echt niet te weten hoe je eruit ziet ik zag beelden van vingers in bepaalde gaatjes
Graag gedaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En bedankt voor deze beeldende beschrijving.
Een van de driequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dat soort beelden, ik mag toch wel aan nemen de juiste vingers in de juiste gaatjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:27 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Maar eigenlijk had ik dan nog liever een ander verzoeknummer...
ehm nee maar dat is mijn eigen dirty mind.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dat soort beelden, ik mag toch wel aan nemen de juiste vingers in de juiste gaatjes?
Hier wel. Mart heeft de hele voorraad die ik naar Holland verscheept heb opgevreten, inmiddels.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een van de drie.
Dat is morgen pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
and a joy foreverquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ehm nee maar dat is mijn eigen dirty mind.![]()
Doe eens gokkenquote:
Niet in mijn eentjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier wel. Mart heeft de hele voorraad die ik naar Holland verscheept heb opgevreten, inmiddels.
Die kwam jij toch halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |