oja het is vandaag bij jullie vethapdagquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Snack Attack zit er ook weer in
owja, donderdag!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Snack Attack zit er ook weer in
Jij snackt mee of watquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:17 schreef Nijns het volgende:
Weet je fles, ik ben ook blij met jullie snack-donderdag
Hoe vaak moeten we nog trouwen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:17 schreef Nijns het volgende:
Weet je fles, ik ben ook blij met jullie snack-donderdag
nee, daardoor wordt ik er iedere keer aan herinnert dat het toch alweer donderdag is en ik alleen morgen nog maar hoef te werkenquote:
Zo vaak mogelijkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe vaak moeten we nog trouwen?
feliquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
sjo, tijd voor lunch.
opeens een onverwachts evaluatiegesprek![]()
gelukkig mag ik blijven![]()
contract is ff snel verlengt terwijl dat voor volgende maand op de planning stond![]()
dus ik ga nu genieten van mijn bammetje
gefeliciteerdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
sjo, tijd voor lunch.
opeens een onverwachts evaluatiegesprek![]()
gelukkig mag ik blijven![]()
contract is ff snel verlengt terwijl dat voor volgende maand op de planning stond![]()
dus ik ga nu genieten van mijn bammetje
Huh? Gaatie nou wel of niet naar Bayern?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:45 schreef Frutsel het volgende:
25 miljoen --> A.Robben ---> Bayern Munchen --->
Van Gaal![]()
Ja wel...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh? Gaatie nou wel of niet naar Bayern?
Ik blijf gewoon hier hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh? Gaatie nou wel of niet naar Bayern?
Ligt er aan waarvoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voor 25 miljoen ga jij vast wel naar Bayern
Om tegen een balletje te trappen en dan na een potje weer tig maanden auw aan het voetje te hebben.quote:
Ik wil geen auw aan mijn voetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om tegen een balletje te trappen en dan na een potje weer tig maanden auw aan het voetje te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |