Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Oeps shit jaquote:
Dank jequote:
Wat was er dan?quote:
* Panda72 maakt broodje voor TJquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Nou OA dat ik zo'n door Panda gemaakt broodje wel lust, dat is er.
Dat hadden Thijs en ik net als ontbijtquote:
en wanneer bezorg je dat nou?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat hadden Thijs en ik net als ontbijt
tegen de tijd dat ik daar ben is 'ie niet zo lekker meer hoorquote:
Hihiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik daar ben is 'ie niet zo lekker meer hoor
dan haal je het hier vers om het te maken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik daar ben is 'ie niet zo lekker meer hoor
eigenlijk vind ik dat als jij Suikertaartje uitnodigd jij voor lekker broodjes moet zorgenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan haal je het hier vers om het te maken.
nee, ho ho.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik dat als jij Suikertaartje uitnodigd jij voor lekker broodjes moet zorgen
[ afbeelding ]
Ja maar vrouwen worden graag verwendquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee, ho ho.
Jullie maken me allebei lekker met de div. broodjes!
je bent niet mijn vrouw dus sorryquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen worden graag verwend
Scherp heel scherpquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je bent niet mijn vrouw dus sorry
scherp scherpquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Scherp heel scherp![]()
Maar jij bent Suikertaartjes man ook niet dus zij hoeft ook niet broodjes voor jou te smeren
Ja graag vanmiddag eet ik een pistolet als lunch dat dat mes kan ik wel gebruikenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:59 schreef Solique het volgende:
Wat een scherpte vandaag.
Mes nodig?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja graag vanmiddag eet ik een pistolet als lunch dat dat mes kan ik wel gebruiken
pas daar mee opquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:59 schreef Solique het volgende:
Wat een scherpte vandaag.
Mes nodig?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:24 schreef wel.o.k het volgende:
zo, tijd voor wokkies vakantie tips.
tip 1
als je je spullen in kratten zet let dan op dat je een vleesmes en een pak jus ´d orange niet in dezelfde krat zet.
alles onder in de krat bleek bij aankomst gemarineerd te zijn in sinasappelsap
Messen worden hierzo alleen bij het koken/snijden gebruikt.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Messen worden hierzo alleen bij het koken/snijden gebruikt.
Voor andere doeleinden zijn andere topics.
Dat is goed voor de conditie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:31 schreef TJDoornbos het volgende:
leuk, ze gaan hier verven en vloeren doen. Ik kan niet meer bij de koffieautomaat.
Moet nu 2 verdiepingen lopen.
wil je op mijn rug?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:38 schreef TJDoornbos het volgende:
niet goed voor een hartpatiënt hé
Zeg, jongedame, oneerbare voorstellen doe je maar privéquote:
Je zei jongedamequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:45 schreef MPG het volgende:
Zeg, jongedame, oneerbare voorstellen doe je maar privé.
Nee hoor, jij?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:45 schreef naatje_1 het volgende:
HalloIedereen weer lekker aan het werk
Telt lichamelijk aanwezig op het werk ook?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:45 schreef naatje_1 het volgende:
HalloIedereen weer lekker aan het werk
Ik kan toch niet op mijn eigen rug klimmen, gekkiequote:
Ik nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:47 schreef naatje_1 het volgende:
Ook niet, wel weer naar school volgende week
je snapt me niet, laat maarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan toch niet op mijn eigen rug klimmen, gekkie
Jaquote:
Ik snap je wel, ik negeerde dat gewoon, want:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:48 schreef TJDoornbos het volgende:
je snapt me niet, laat maar
Maar bedankt anyway!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:45 schreef MPG het volgende:
Zeg, oneerbare voorstellen doe je maar privé.
Ligt er aan hoe je het bekijktquote:
Nee, ik hoef gewoon niet naar school volgende weekquote:
nou jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap je wel, ik negeerde dat gewoon, want:
[..]
Dat niet naar school snap ik ook welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik hoef gewoon niet naar school volgende week
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
En dan nu: waterballet met Thijs en Nienke![]()
Ik welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het bekijkt![]()
Naatje vindt mij echt niet meer jong hoor
Luiwammes!quote:
Dan schakel je een collega inquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
niet goed voor een hartpatiënt hé
Die uitspraak impliceert dat je collega's ook uit kunt schakelen.quote:
Neem ducktapequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Die uitspraak impliceert dat je collega's ook uit kunt schakelen.
Tell me more!
de meeste drinken geen koffie aan dit blok van 7 tafels dus dat wordt hem nietquote:
Hier hangt het er leuk bijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaalHoe is het hier?
bijna half 5 en daar?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:
wat hij zegtquote:
nog maar 4 uurtjes (halve werkdag)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
loopt het hele netwerk hier achter
snel even aanpassen
bijna half 3 hierquote:
nog maar 3quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nog maar 4 uurtjes (halve werkdag)
Werk ze nogquote:
Psssst, in Limburg hebben we ook gewoon verse eitjes, sinaasappelsap, zakdoekjes, tissues, toiletpapier, etc.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:19 schreef wel.o.k het volgende:
zo, tijd voor wokkies vakantie tips. (mede voornamelijk mogelijk gemaakt door wokkin)
tip 2
als je je spullen in kratten zet let dan op dat je de doos eieren rechtop bovenop zet.
niet op zijn zijkant met een pak toiletpapier erbovenop (maar dat is zo lekker zacht)
toiletpapier steekt iets uit maar het is zacht dus dat deukt wel in.
schade ter plaatse: 2 boeken 5 pakjes zakdoeken en 1 doos tissues.
en de rest uit die krat kunnen wassen.
dat zijn al 2 kratten
(en ik heb ook geen idee waarom we eieren, zakdoeken, sinaasappelsap, tissues etc. meenemen naar limburg)
Lui, vooral. Vanmiddag ff naar oma en verder vooral niet te veel doen en relaxenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Psssst, in Limburg hebben we ook gewoon verse eitjes, sinaasappelsap, zakdoekjes, tissues, toiletpapier, etc.![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jullie hadden ook brood, beleg, boter, aardappelen, kaas, bier, cola, spa, chocomelk, hagelslag, pindakaas en wat ik ik nog vergeten ben wat wokkin had meegenomen.
Ja, maar ik blijf met één vraag zitten....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
Wokkin heeft wel de beste kratinpaktips hoor
ja alsof Limburg een derde wereldland is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar ik blijf met één vraag zitten....
WHY, FOR FUCK'S SAKE, neem je de genoemde artikelen mee op vakantie naar Limburg??????
Omdat je anders in de supermarkt moet gaan vragen waar al die dingen staan in hun eigen taal, en dat spreekt niemand die daar niet vandaan komtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:29 schreef MPG het volgende:
WHY, FOR FUCK'S SAKE, neem je de genoemde artikelen mee op vakantie naar Limburg??????
Egaal naar welk beschaafd land ik ook reis, genoemde artikelen schaf ik ter plekke wel aan.
Weet je wat je gewoon doet als je naar Limburg gaat je zoekt op internet naar plaatjes van boodschappen die je daar wilt kopen. Die plaatjes die print je uit zo kun je zonder woorden duidelijk maken wat jij wilt. Plaatjes snappen de limburgers heus wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat je anders in de supermarkt moet gaan vragen waar al die dingen staan in hun eigen taal, en dat spreekt niemand die daar niet vandaan komt![]()
pogingen andersom mislukken op mijn werk ook vaak, belt er iemand die zegt dat ze op enternet zit...ik wist niet dat er ook al piratensites waren![]()
En een rondje lopen door de supermarkt is te veel moeite? En besides, in Limburg verstaan we heus wel ASN hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat je anders in de supermarkt moet gaan vragen waar al die dingen staan in hun eigen taal, en dat spreekt niemand die daar niet vandaan komt![]()
pogingen andersom mislukken op mijn werk ook vaak, belt er iemand die zegt dat ze op enternet zit...ik wist niet dat er ook al piratensites waren![]()
Als je DAT doet, dan krijg je geheid het volgende antwoord:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Weet je wat je gewoon doet als je naar Limburg gaat je zoekt op internet naar plaatjes van boodschappen die je daar wilt kopen. Die plaatjes die print je uit zo kun je zonder woorden duidelijk maken wat jij wilt. Plaatjes snappen de limburgers heus wel.
Eh wattequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je DAT doet, dan krijg je geheid het volgende antwoord:
"Ooh, de aek, jao dea vingse in d'n twiëde gangk, tösse de schôttelslette en de drekstäöte."
Ooh de melk, ja die vindt je in de tweede gang, tussen de gourmetschotels en de braadworstquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:40 schreef MPG het volgende:
"Ooh, de aek, jao dea vingse in d'n twiëde gangk, tösse de schôttelslette en de drekstäöte."
Dank je welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ooh de melk, ja die vindt je in de tweede gang, tussen de gourmetschotels en de braadworst
Algemeen sarcastisch nederlands?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:40 schreef MPG het volgende:
En een rondje lopen door de supermarkt is te veel moeite? En besides, in Limburg verstaan we heus wel ASN hoor.
En wat is er mis met enternet? http://www.thepiratebay.org is best een toffe site.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Algemeen sarcastisch nederlands?
en volgens wokkin nam ze dat mee omdat het open was en anders zou bederven thuis.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Egaal naar welk beschaafd land ik ook reis, genoemde artikelen schaf ik ter plekke wel aan.
Zijn maxiwok en miniwok vrouwen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
wokkin was ook 4 weken met de voorbereiding bezig, das langer dan we geweest zijn![]()
ik was met 5 minuten klaar.
1)rijbewijs.
2)pinpas.
3)vrouwen. (als in wokkin, maxiwok en miniwok)
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn maxiwok en miniwok vrouwen?
Maar ze zaten in mijn hoofd als mannetjes, dus dan moet ik even omschakelenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
kleine vrouwen
ik heb gewoon een harem thuis![]()
is de mini van wok dan niet maxi voor mijn mini?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:06 schreef TJDoornbos het volgende:
kunnen we een mini-date regelen voor de mini van suiker en de mini van wok regelen?
weet ik veelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is de mini van wok dan niet maxi voor mijn mini?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |