Scherp heel scherpquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je bent niet mijn vrouw dus sorry
scherp scherpquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Scherp heel scherp![]()
Maar jij bent Suikertaartjes man ook niet dus zij hoeft ook niet broodjes voor jou te smeren
Ja graag vanmiddag eet ik een pistolet als lunch dat dat mes kan ik wel gebruikenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:59 schreef Solique het volgende:
Wat een scherpte vandaag.
Mes nodig?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja graag vanmiddag eet ik een pistolet als lunch dat dat mes kan ik wel gebruiken
pas daar mee opquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:59 schreef Solique het volgende:
Wat een scherpte vandaag.
Mes nodig?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:24 schreef wel.o.k het volgende:
zo, tijd voor wokkies vakantie tips.
tip 1
als je je spullen in kratten zet let dan op dat je een vleesmes en een pak jus ´d orange niet in dezelfde krat zet.
alles onder in de krat bleek bij aankomst gemarineerd te zijn in sinasappelsap
Messen worden hierzo alleen bij het koken/snijden gebruikt.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Messen worden hierzo alleen bij het koken/snijden gebruikt.
Voor andere doeleinden zijn andere topics.
Dat is goed voor de conditie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:31 schreef TJDoornbos het volgende:
leuk, ze gaan hier verven en vloeren doen. Ik kan niet meer bij de koffieautomaat.
Moet nu 2 verdiepingen lopen.
wil je op mijn rug?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:38 schreef TJDoornbos het volgende:
niet goed voor een hartpatiënt hé
Zeg, jongedame, oneerbare voorstellen doe je maar privéquote:
Je zei jongedamequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:45 schreef MPG het volgende:
Zeg, jongedame, oneerbare voorstellen doe je maar privé.
Nee hoor, jij?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:45 schreef naatje_1 het volgende:
HalloIedereen weer lekker aan het werk
Telt lichamelijk aanwezig op het werk ook?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:45 schreef naatje_1 het volgende:
HalloIedereen weer lekker aan het werk
Ik kan toch niet op mijn eigen rug klimmen, gekkiequote:
Ik nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:47 schreef naatje_1 het volgende:
Ook niet, wel weer naar school volgende week
je snapt me niet, laat maarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan toch niet op mijn eigen rug klimmen, gekkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |