dunno denk woensdagmiddag ergens ofzoquote:
als ik zondag die tepel erbij heb dan heb ik er 6 piercings in totaalquote:
gatenkaasquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik zondag die tepel erbij heb dan heb ik er 6 piercings in totaal
ik had er ooit veel meer heb er een paar uit moeten doenquote:
Gaat er een alarm af als je de piercings in hebt en door een detectiepoortje gaat?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had er ooit veel meer heb er een paar uit moeten doen
whahahha nee hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Gaat er een alarm af als je de piercings in hebt en door een detectiepoortje gaat?
huh?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan dus gewoon coke bolletjes aan je piercings hangen enzo
gelukkig stel je voor je gaat door een detectiepoortje op schiphol en die gaat af door een piercingquote:
oew dat lijkt me pijnlijk als ze er allemaal uitscheuren vooral die in mijn tongquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
gelukkig stel je voor je gaat door een detectiepoortje op schiphol en die gaat af door een piercing![]()
Gelukkig zijn piercings ook niet magnetisch stel je voor heb je piercings in loop je langs iets want magnetisch is
oow zo nee zover ik weet niet maar ik kom ook bijna niet in het buitenlandquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of moet je je tegenwoordig uitkleden bij de douane?
Moet je eens doen, is leuk daarquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow zo nee zover ik weet niet maar ik kom ook bijna niet in het buitenland
als ik al zou gaan dan zou ik het liefst weer naar berlijn willenquote:
Dan doe je dat tochquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik al zou gaan dan zou ik het liefst weer naar berlijn willen
dat zie ik tegen die tijd wel weerquote:
Werk zequote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:20 schreef Foktokkie het volgende:
Komt erbij met een kopje koffie ""
![]()
Hallo iedereen!
Sorryquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:05 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer heerlijk gesport net... nu even bijkomen en daarna even een stofzuiger en dweil door de flat halen!
Werkzequote:
Gezelligquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:20 schreef Foktokkie het volgende:
Komt erbij met een kopje koffie ""
![]()
Hallo iedereen!
Ja hequote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:24 schreef wel.o.k het volgende:
zo, tijd voor wokkies vakantie tips.
tip 1
als je je spullen in kratten zet let dan op dat je een vleesmes en een pak jus ´d orange niet in dezelfde krat zet.
alles onder in de krat bleek bij aankomst gemarineerd te zijn in sinasappelsap
Hier alles goedquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Alles goed Marijke?
Mart hoeist nou? Beetje bijgekomen van al die gekken?
Het pannenkoekenbeslag is weer weg van de keukenvloer hoorquote:
Ik heb thuis geen aircoquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen idee, de airco werkt hier goed
Succesquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles goedVandaag de eerste dag op m'n werkervaringsplek
Hoe is het daar?
Ik moet alleen wel zo weer aan het werk, dus dan lees ik je reactie later pas
Jeujquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het pannenkoekenbeslag is weer weg van de keukenvloer hoor.
[..]
Ik heb thuis geen airco.
[..]
Succes.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het pannenkoekenbeslag is weer weg van de keukenvloer hoor.
[..]
Ik heb thuis geen airco.
[..]
Succes.
Werk zequote:Op maandag 16 augustus 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj
En dankje![]()
Ik ben weer aan het werk, tot later
Ben benieuwd hoe je het vindtquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles goedVandaag de eerste dag op m'n werkervaringsplek
Hoe is het daar?
Ik moet alleen wel zo weer aan het werk, dus dan lees ik je reactie later pas
Welnee, als het een fatsoenlijke storing was, konden ze jullie ook niet meer bereikenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:40 schreef TJDoornbos het volgende:
waarom is het druk
Zal het komen omdat er rondom Rotterdam CS een kabelstoring is?
CS en omgeving is aan de andere kant van de maas.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee, als het een fatsoenlijke storing was, konden ze jullie ook niet meer bereiken.
Ja, nou en? Al was het een storing in Maastricht. Als het een GOEDE storing was, zouden ze van daar uit op geen enkele manier meer met jullie contact kunnen zoeken, anders dan langskomenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
CS en omgeving is aan de andere kant van de maas.
je bedoelt gewoon een landelijkequote:Op maandag 16 augustus 2010 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nou en? Al was het een storing in Maastricht. Als het een GOEDE storing was, zouden ze van daar uit op geen enkele manier meer met jullie contact kunnen zoeken, anders dan langskomen.
ik ben engquote:
Ongetwijfeldquote:
Nee hoor, het was hier sowieso al rustig. Iedereen heeft blijkbaar wat nuttigs te doenquote:
nuttigs niet maar wel wat te doenquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor, het was hier sowieso al rustig. Iedereen heeft blijkbaar wat nuttigs te doen.
laters WOKquote:
Gelukkig stoft het niet zo, na die regenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |