Haha ja ik ken hetquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh was van gistermiddag 12 tot half 1 snachts aan het staan en lopen enzo
op tijd slapen in ieder gevalquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja ik ken hetHad er tijdens/na festivals ook altijd zo'n last van. Lekker rustig aan doen
gewoon lekker in mijn eigen bedquote:
Waarom zouden we?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo schorem, doen we nog een beetje braaf en zo?
Wil ik je er wel bij hebben?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Als er gevunsd en gevoosd wordt wil ik erbij zijn![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewoon lekker in mijn eigen bed
in plaats met 2 meiden waarvan er een snurkt en de ander praat en lacht in der slaap
Hoezo? Hangen op de bank met de poten op de tafel, of had jij iets vunzigers in gedachten?quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo schorem, doen we nog een beetje braaf en zo?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Als er gevunsd en gevoosd wordt wil ik erbij zijn![]()
Nope totaal niet, meer als een hond met de pootjes hoog of terwijl einde oefeningquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoezo? Hangen op de bank met de poten op de tafel, of had jij iets vunzigers in gedachten?
Dan zeg ik het je gewoon lekker nietquote:
De volgende groter maken dan?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:36 schreef DaMart het volgende:
[B}BREAKING NEWS![/B]
Er is een keer een KSC-meet doorgegaan, en het was meteen de grootste tot op heden, met als meeters: MPG, Fha, Marijkezwolle, suikertaartje, DaMart en voor een deel Kapiteingasthof.
De meet begon in Noordwijk, en eindigde in Zandvoort. Er stond wat te veel wind om lang op het strand te blijven, al weerhield dat Fha niet van een duik in zee. Als we een touw hadden gehad, had MPG als vlieger kunnen worden gebruikt.
Al met al was het erg gezellig en was de meet erg geslaagd.
het is dus eindelijk gelukt een echte KSCmeet te houdenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:36 schreef DaMart het volgende:
[B}BREAKING NEWS![/B]
Er is een keer een KSC-meet doorgegaan, en het was meteen de grootste tot op heden, met als meeters: MPG, Fha, Marijkezwolle, suikertaartje, DaMart en voor een deel Kapiteingasthof.
De meet begon in Noordwijk, en eindigde in Zandvoort. Er stond wat te veel wind om lang op het strand te blijven, al weerhield dat Fha niet van een duik in zee. Als we een touw hadden gehad, had MPG als vlieger kunnen worden gebruikt.
Ja, de ban is eindelijk gebrokenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is dus eindelijk gelukt een echte KSCmeet te houden![]()
![]()
Dit was voor mij de tweede keer... goed tegen de puistjesquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
Wat een ongelooflijk kutweer onderweg zeg![]()
Niet goed voor de hoofdpijn en algehele moeheid...
Maar het was erg leuk vandaag![]()
En hoe vaak in het jaar wordt je nou helemaal gezandstraald?
Zeg dat wel. Ben net thuis.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 15-08-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 030 Trevland
02. 020 Enfermera
03. 019 Giertje
04. 015 goldfinger1963
05. 015 marcb1974
06. 012 Panda72
07. 006 naatje_1
08. 006 Dr_Flash
09. 006 DaMart
10. 003 TJDoornbos
11. 002 Solique
12. 002 suikertaartje
13. 002 Ancest
14. 001 TheDutchHero
15. 001 MPG
16. 001 OA
17. 001 Marijkezwolle
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van zondag 15 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
37. 114 Pheno
79. 078 goldfinger1963
Ik vind 1 keer al wel genoegquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
Ik neem aan dat er foto's zijn om eea te bewijzen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:36 schreef DaMart het volgende:
BREAKING NEWS!
Hoe was de Italiaanse avond?quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik vond het ook gezellig hoor
* KapiteinGasthofdoet het licht uit in KSC
Er zijn een paar foto's gemaakt jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 07:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er foto's zijn om eea te bewijzen?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe was de Italiaanse avond?
[..]
Doe hetquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:02 schreef Panda72 het volgende:
collega's en familieleden mjin god ik wou dat ik ze achter het behang kon plakken.
![]()
![]()
dat kan hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:02 schreef Panda72 het volgende:
collega's en familieleden mjin god ik wou dat ik ze achter het behang kon plakken.
![]()
![]()
quote:
nog een?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:14 schreef Giertje het volgende:
woensdag piercing derbij laten zetten
mja mijn andere tepelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |