Pfoe. Je lijkt Marc en Fha welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, sperziebonen met een hamburger... de vlaai had ik bij de thee.
Met het verschil dat zij nu niet vol zouden zittenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pfoe. Je lijkt Marc en Fha wel
Dat is waarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
Met het verschil dat zij nu niet vol zouden zitten.
Juist.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor jou zou dat de eerste gang van het dessert zijn.
Allebeiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De eerste helft van de vlaai is zondag opgegaan, en toen had hij maar 1 stuk op.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar zijn buik zet uit door de laatste 2 vlaaistukken, wie weet had hij daarvoor de rest al opgegeten
Whehehequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Juist.
[..]
Allebei?
[..]
De eerste helft van de vlaai is zondag opgegaan, en toen had hij maar 1 stuk op.
Je moet gewoon wat meer oefenenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks ga je nog beweren dat je met ons allebei had willen vliegerenquote:
En waarom zou ze dat niet doen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Straks ga je nog beweren dat je met ons allebei had willen vliegeren...
primaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Juist.
[..]
Allebei?
[..]
De eerste helft van de vlaai is zondag opgegaan, en toen had hij maar 1 stuk op.
Ja, want vliegerenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef MPG het volgende:
Straks ga je nog beweren dat je met ons allebei had willen vliegeren...
Had dan toch maar dat touw meegenomenquote:
Ja, maar ik laat vliegers meestal neerstortenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Had dan toch maar dat touw meegenomen.
Toen ik op mijn tenen stond, waaide ik al bijna weg.
Dat is wel net even ietsje andersquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:03 schreef Trevland het volgende:
Dat zeker![]()
ik wil ook nog leren kitesurfen
Ik weet het maar toch, het lijkt me zo vet, windsurfen kan ik al en wil nu wel eens wat andersquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is wel net even ietsje anders
Slaap lekker Enfermeraquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:09 schreef Enfermera het volgende:
Ben echt kapotZit hier wel half mee te lezen maar antwoorden wordt niet echt wat.
Ik ga pittenDonderdag gelukkig lekker uitslapen
Wat heb ik nou weer misdaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap lekker Enfermera![]()
![]()
en wat heb jij donderdag een geluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |