zit ook in een zeer lastig pakket en zie ook niet hoe ik daar ooit uit moet komen als dit zo doorgaat...quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:14 schreef Beach het volgende:
ik zie het niet meer zitten, al veel te lang niet meer
Waar ben je dan met je kop?quote:
Ik moest gelijk aan Limp Bizkit denken bij deze opmerking.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:51 schreef Ezechielk het volgende:
Ik moest gelijk aan Limp Bizkit denken bij deze opmerking.
How come?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Everything is f***ed, everybody sucks
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:07 schreef Flippiee het volgende:
Vermoeid, lichtelijk geirriteerd/gefrusteerd maar verder goed
is dat niet mooi? voor jou dan...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:48 schreef candygirl het volgende:
naat tandarts geweest en straks meer van die stomme onderzoeken in zkh
verder............ hoe kan iemand nog na zoveel jaar nog niet over me heen zijn![]()
na 7 jaar? nou nee, niet na alles wat er gebeurd, en hij er juist tegendraads van wordquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:01 schreef Apotheose het volgende:
[..]
is dat niet mooi? voor jou dan...
OT: moe
quote:
En wat nu als je hem direct al uit zet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:52 schreef formerjellybean het volgende:
Wachten op nieuwe wekker , die hangt boven mijn bed en als je niet reageert op alarm gaat die omhoog, goede ochtend gymnastiek voor iemand die zodra ze een wekker hoor , zoiets heeft vanen lekker blijft liggen[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
En wat nu als je hem direct al uit zet?![]()
OT: moe.
om 16:37 ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:37 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb zo'n geen zin om te werken, maar ik moet toch iets doen vandaag
Neeuh. toen probeerde ik zin te krijgen om te gaan werken. Wat ik nu binnen het uur moet doen. Nog steeds geen zin. Denk dat ik maar een klein beetje drank nuttigquote:
Sterkte ermeequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:33 schreef friekin_ het volgende:
Slecht. Ik ben pissig. Zojuist gehoord dat mijn opa overleden is. We hoorden het alleen van de totaal verkeerde persoon, en mijn moeder is gebroken. Wtf.. het hoort toch niet dat de dochter van de man in kwestie er niets vanaf weet?
Gecondoleerd en sterktequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:33 schreef friekin_ het volgende:
Slecht. Ik ben pissig. Zojuist gehoord dat mijn opa overleden is. We hoorden het alleen van de totaal verkeerde persoon, en mijn moeder is gebroken. Wtf.. het hoort toch niet dat de dochter van de man in kwestie er niets vanaf weet?
Bij lekker welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef Fredo55 het volgende:
Er bestaat maar één geluk in het leven: iemand liefhebben en die liefde beantwoord zien.
Alleen gebeurd dat beantwoorden niet.
Eerst maar eens een bak koffie.
AMEN!!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef Fredo55 het volgende:
Er bestaat maar één geluk in het leven: iemand liefhebben en die liefde beantwoord zien.
en dat is tevens dan weer een van de pijnlijkste dingen van liefde, vind ik... Liefde is het mooiste wat er is maar kan tevens ook het pijnlijkste zijn wat er is...quote:Alleen gebeurd dat beantwoorden niet.
Dat is niet leuk om mee wakker te worden.. Sterkte.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Als een gebruiksvoorwerp. Een minderwaardige voetveeg
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Als een gebruiksvoorwerp. Een minderwaardige voetveeg
Al gekeken of dat uberhaupt wel is toegestaan wat ze doen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[TAL SC] #288 Circlejerks op maat in huisstijl op DVD
Ik heb dit soort gezeik al sinds februari (mn vorige baas was ook zo heerlijk) ik ben het zat en ben nu heel makkelijk. Geen poen = niet werken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:14 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Al gekeken of dat uberhaupt wel is toegestaan wat ze doen?
Zijn richtlijnen voor. Misschien iets in het contract dat je hebt getekend?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:22 schreef Yuki het volgende:
Als ik deze dag doorkom wordt het vast allemaal beter. Ofzo.
Urggh dat is zo irritantquote:
precies, chocala kan ik nu niet zo goed tegen...heb me een tijdje te volgepropt. Maar nu veel koekjes en o.a. chips en gewoon lekker veel films/series kijken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Urggh dat is zo irritantEven uitzitten en jezelf verwennen dan maar met veel chocola en foute eetdingen
Daar doe je slim aan ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:50 schreef formerjellybean het volgende:
Nu Remember me aan het kijken, zakdoeken liggen klaar.
ik heb nog wel genoeg.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:48 schreef Fortune_Cookie het volgende:
alcoholistisch, en het bier is op - need I say more?
le fraternité des clochardsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:22 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik heb nog wel genoeg.
/biertje geeft.
Geen zwervers!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:25 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
le fraternité des clochards
y le gemak de shop du soir jwt
Zoals ik al zei, ik ben één en al romantiek, voor zover ik niet bloedgeil benquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:28 schreef Underverse het volgende:
[..]
Geen zwervers!
Ze zitten gewoon thuis joh!
*knuffel geeft*quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:22 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
ik ook, behoorlijk.. en beetje verdrietig en alleen
zou je best graag warm houden, maar justin bieber dinges.,.. nee,,,....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 06:15 schreef Huppelmuts het volgende:
IK heb het echt heeeeeeeeeel koud
Er moest een maagd aan die ketting vandaarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 06:23 schreef Under_Score het volgende:
[..]
zou je best graag warm houden, maar justin bieber dinges.,.. nee,,,....
aha, ja dan kun je inderaad het beste hem eraan leggen. je moet er toch niet aan denken dat dat zich ooit voort gaat plantenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 06:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er moest een maagd aan die ketting vandaar
dacht dat jij tegenwoordig een nieuw liefje had.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:06 schreef zwartedoos het volgende:
wat een ellendige nacht weer, ik wil niet meer denken en huilen om hemHopelijk wat positieve afleiding in mn weekendje weg
mja geprobeerd maar dat was meer om hem te vergeten, wat dus niet lukt...dus daar ga ik mee stoppenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:08 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dacht dat jij tegenwoordig een nieuw liefje had.
nou, knuft dan maar [ afbeelding ]
Hoe volwassenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:52 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mja geprobeerd maar dat was meer om hem te vergeten, wat dus niet lukt...dus daar ga ik mee stoppen
ik weet t..ook nog nooit gedaan zo snel, maar andere lijkt het wel tehelpen hoopte voor mij ook maar helaas...ik kan mijn gevoel niet zo maar uitschakelenquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:21 schreef The6thgate het volgende:
heeeeel erg gestresst. Hoor vanavond of m'n vriendin het uitmaakt of niet
NEE IDD!!! Same here.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:25 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik kan mijn gevoel niet zo maar uitschakelen
Damn. * Ezechielk duimt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:21 schreef The6thgate het volgende:
* Huppelmuts snapt de stille hint en laat Ez wel even met rust.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Damn. * Ezechielk duimt.
OT: Licht gestrest. Ik doe eigenlijk teveel tegelijk nu. Eerst maar dingen afmaken.
Zal ik je overhoren ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nou ik ga even voor je duimen
![]()
OT: zenuwachtig, laatste dag om voor een moeilijk tentamen te leren..
Nou daar ben je lekker mee. Ik zou er al geen zin meer in hebben als ze zoiets zegt...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:21 schreef The6thgate het volgende:
Pas op voor roze wolkjes hèquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:42 schreef Tally het volgende:
Ik voel me heerlijk! Onwijs goed! Boven op die spreekwoordelijke berg. Als ik er nu maar niet vanaf valtDat zou zonde zijn
Vakantie
Losmaaktijd wordt vaak verkocht onder de naam bedenktijd.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:21 schreef The6thgate het volgende:
Daar zit ik opquote:
ja ik zit langer op fok helaasquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Losmaaktijd wordt vaak verkocht onder de naam bedenktijd.
Sterkte ermee.
Dan ken je dit topic ook wel: De kunst van het loslaten van je ex #118quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:01 schreef The6thgate het volgende:
[..]
ja ik zit langer op fok helaasken de verhalen
Ook een foute inschrijving?quote:
En klappen uitgedeeld :quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:09 schreef skippy22 het volgende:
Zo op m'n snuit gerost worden tijdens het muay thai
same here, en buikpijn en lichte koorts. En dar precies op een van de dagen met mooier weerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:58 schreef Flippiee het volgende:
Ochtendhumeur of gewoon chagerijnig. Voel me niet al te vrolijk in ieder geval.
He anders spreken we zo even af? Dan gaan we heerlijk ruzie maken en vloeken en daarna een biertje doen. Plan?quote:
Ja maar dan moet je wel hierheen komen want door mijn stakende rug kan ik mn bank niet eens afkomenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:27 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
He anders spreken we zo even af? Dan gaan we heerlijk ruzie maken en vloeken en daarna een biertje doen. Plan?
Alleen is "hier" geen Utrecht gok ik zo? Die woede zit vooral in dat ik momenteel onder te hoge druk sta wegens enorm tijdgebrek. Urenlang treinen = nagels eten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel hierheen komen want door mijn stakende rug kan ik mn bank niet eens afkomen
Lekker je bed in schatquote:
Gewoon afspraken afzeggen en even een uurtje voor jezelf nemenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:33 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Alleen is "hier" geen Utrecht gok ik zo? Die woede zit vooral in dat ik momenteel onder te hoge druk sta wegens enorm tijdgebrek. Urenlang treinen = nagels eten.
Jouw bui komt door je zere rug? Heb je verkeerd getild of jeugdreuma of?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker je bed in schat![]()
[..]
Gewoon afspraken afzeggen en even een uurtje voor jezelf nemen
treinen relaxeert mij juist ontzettendquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:33 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Alleen is "hier" geen Utrecht gok ik zo? Die woede zit vooral in dat ik momenteel onder te hoge druk sta wegens enorm tijdgebrek. Urenlang treinen = nagels eten.
In elk geval goed dat je het werk niet mee naar huis hebt genomen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:55 schreef zyx1981 het volgende:
Ik zit nu een film te kijkenHet is erg druk op mijn werk, waarbij ik op een erg vervelend project zit. Mijn werk heb ik vandaag niet afgekregen, dus dat wordt maandag een aantal chaggo collega's aan mijn tafel
Dus tot zover gaat dit een leuk weekend worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |