He anders spreken we zo even af? Dan gaan we heerlijk ruzie maken en vloeken en daarna een biertje doen. Plan?quote:
Ja maar dan moet je wel hierheen komen want door mijn stakende rug kan ik mn bank niet eens afkomenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:27 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
He anders spreken we zo even af? Dan gaan we heerlijk ruzie maken en vloeken en daarna een biertje doen. Plan?
Alleen is "hier" geen Utrecht gok ik zo? Die woede zit vooral in dat ik momenteel onder te hoge druk sta wegens enorm tijdgebrek. Urenlang treinen = nagels eten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel hierheen komen want door mijn stakende rug kan ik mn bank niet eens afkomen
Lekker je bed in schatquote:
Gewoon afspraken afzeggen en even een uurtje voor jezelf nemenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:33 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Alleen is "hier" geen Utrecht gok ik zo? Die woede zit vooral in dat ik momenteel onder te hoge druk sta wegens enorm tijdgebrek. Urenlang treinen = nagels eten.
Jouw bui komt door je zere rug? Heb je verkeerd getild of jeugdreuma of?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker je bed in schat![]()
[..]
Gewoon afspraken afzeggen en even een uurtje voor jezelf nemen
treinen relaxeert mij juist ontzettendquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:33 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Alleen is "hier" geen Utrecht gok ik zo? Die woede zit vooral in dat ik momenteel onder te hoge druk sta wegens enorm tijdgebrek. Urenlang treinen = nagels eten.
In elk geval goed dat je het werk niet mee naar huis hebt genomen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:55 schreef zyx1981 het volgende:
Ik zit nu een film te kijkenHet is erg druk op mijn werk, waarbij ik op een erg vervelend project zit. Mijn werk heb ik vandaag niet afgekregen, dus dat wordt maandag een aantal chaggo collega's aan mijn tafel
Dus tot zover gaat dit een leuk weekend worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |