Dat is toch niet erg? Of het moet een heel fout nummer zijn...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:06 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Liedje in m'n hoofd maar verder wel oke.
Het refrein al ruim twee uur in je kop hebben irriteert me lichtelijk, maar 't maakt niet zoveel uit inderdaad.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:15 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg? Of het moet een heel fout nummer zijn...
OT: lekker
alleen als mn wens uitkomtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil vallende sterren zien
dadelijkdadelijkdadelijk!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil vallende sterren zien
Blijkbaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:11 schreef Keep_Walking het volgende:
Er gaan vandaag sterren vallen ofzo?
moet je die dingen zien als je een wens wilt doen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:14 schreef formerjellybean het volgende:
Jaen ik hoop dat ik ze zie
yup als je ze ziet mag je een wens doen , oh voel nu zo'n cheesy disneyliedje .quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:16 schreef Apotheose het volgende:
[..]
moet je die dingen zien als je een wens wilt doen?Ja he... Darn...
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
yup als je ze ziet mag je een wens doen , oh voel nu zo'n cheesy disneyliedje .
If you wish upon a falling star , makes no difference where you are
ik heb nog nooit van mijn leven 1 gezienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:26 schreef scrub_nurse het volgende:
dat is altijd in augustusals het goed helder is kun je ze op n gegeven moment niet eens meer tellen zoveel vallen er
paar weken geleden nog een wens gedaan in de efteling waar je zo'n muntje in moet gooien, ik wil m terug, t tegenovergestelde is uitgekomenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
yup als je ze ziet mag je een wens doen , oh voel nu zo'n cheesy disneyliedje .
If you wish upon a falling star , makes no difference where you are
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |