Daar doe je slim aan ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:50 schreef formerjellybean het volgende:
Nu Remember me aan het kijken, zakdoeken liggen klaar.
ik heb nog wel genoeg.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:48 schreef Fortune_Cookie het volgende:
alcoholistisch, en het bier is op - need I say more?
le fraternité des clochardsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:22 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik heb nog wel genoeg.
/biertje geeft.
Geen zwervers!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:25 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
le fraternité des clochards
y le gemak de shop du soir jwt
Zoals ik al zei, ik ben één en al romantiek, voor zover ik niet bloedgeil benquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:28 schreef Underverse het volgende:
[..]
Geen zwervers!
Ze zitten gewoon thuis joh!
*knuffel geeft*quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:22 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
ik ook, behoorlijk.. en beetje verdrietig en alleen
zou je best graag warm houden, maar justin bieber dinges.,.. nee,,,....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 06:15 schreef Huppelmuts het volgende:
IK heb het echt heeeeeeeeeel koud
Er moest een maagd aan die ketting vandaarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 06:23 schreef Under_Score het volgende:
[..]
zou je best graag warm houden, maar justin bieber dinges.,.. nee,,,....
aha, ja dan kun je inderaad het beste hem eraan leggen. je moet er toch niet aan denken dat dat zich ooit voort gaat plantenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 06:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er moest een maagd aan die ketting vandaar
dacht dat jij tegenwoordig een nieuw liefje had.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:06 schreef zwartedoos het volgende:
wat een ellendige nacht weer, ik wil niet meer denken en huilen om hemHopelijk wat positieve afleiding in mn weekendje weg
mja geprobeerd maar dat was meer om hem te vergeten, wat dus niet lukt...dus daar ga ik mee stoppenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:08 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dacht dat jij tegenwoordig een nieuw liefje had.
nou, knuft dan maar [ afbeelding ]
Hoe volwassenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:52 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mja geprobeerd maar dat was meer om hem te vergeten, wat dus niet lukt...dus daar ga ik mee stoppen
ik weet t..ook nog nooit gedaan zo snel, maar andere lijkt het wel tehelpen hoopte voor mij ook maar helaas...ik kan mijn gevoel niet zo maar uitschakelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |