zit ook in een zeer lastig pakket en zie ook niet hoe ik daar ooit uit moet komen als dit zo doorgaat...quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:14 schreef Beach het volgende:
ik zie het niet meer zitten, al veel te lang niet meer
Waar ben je dan met je kop?quote:
Ik moest gelijk aan Limp Bizkit denken bij deze opmerking.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:51 schreef Ezechielk het volgende:
Ik moest gelijk aan Limp Bizkit denken bij deze opmerking.
How come?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Everything is f***ed, everybody sucks
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:07 schreef Flippiee het volgende:
Vermoeid, lichtelijk geirriteerd/gefrusteerd maar verder goed
is dat niet mooi? voor jou dan...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:48 schreef candygirl het volgende:
naat tandarts geweest en straks meer van die stomme onderzoeken in zkh
verder............ hoe kan iemand nog na zoveel jaar nog niet over me heen zijn![]()
na 7 jaar? nou nee, niet na alles wat er gebeurd, en hij er juist tegendraads van wordquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:01 schreef Apotheose het volgende:
[..]
is dat niet mooi? voor jou dan...
OT: moe
quote:
En wat nu als je hem direct al uit zet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:52 schreef formerjellybean het volgende:
Wachten op nieuwe wekker , die hangt boven mijn bed en als je niet reageert op alarm gaat die omhoog, goede ochtend gymnastiek voor iemand die zodra ze een wekker hoor , zoiets heeft vanen lekker blijft liggen[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
En wat nu als je hem direct al uit zet?![]()
OT: moe.
om 16:37 ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:37 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb zo'n geen zin om te werken, maar ik moet toch iets doen vandaag
Neeuh. toen probeerde ik zin te krijgen om te gaan werken. Wat ik nu binnen het uur moet doen. Nog steeds geen zin. Denk dat ik maar een klein beetje drank nuttigquote:
Sterkte ermeequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:33 schreef friekin_ het volgende:
Slecht. Ik ben pissig. Zojuist gehoord dat mijn opa overleden is. We hoorden het alleen van de totaal verkeerde persoon, en mijn moeder is gebroken. Wtf.. het hoort toch niet dat de dochter van de man in kwestie er niets vanaf weet?
Gecondoleerd en sterktequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:33 schreef friekin_ het volgende:
Slecht. Ik ben pissig. Zojuist gehoord dat mijn opa overleden is. We hoorden het alleen van de totaal verkeerde persoon, en mijn moeder is gebroken. Wtf.. het hoort toch niet dat de dochter van de man in kwestie er niets vanaf weet?
Bij lekker welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef Fredo55 het volgende:
Er bestaat maar één geluk in het leven: iemand liefhebben en die liefde beantwoord zien.
Alleen gebeurd dat beantwoorden niet.
Eerst maar eens een bak koffie.
AMEN!!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef Fredo55 het volgende:
Er bestaat maar één geluk in het leven: iemand liefhebben en die liefde beantwoord zien.
en dat is tevens dan weer een van de pijnlijkste dingen van liefde, vind ik... Liefde is het mooiste wat er is maar kan tevens ook het pijnlijkste zijn wat er is...quote:Alleen gebeurd dat beantwoorden niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |