quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:21 schreef The6thgate het volgende:
heeeeel erg gestresst. Hoor vanavond of m'n vriendin het uitmaakt of niet
NEE IDD!!! Same here.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:25 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik kan mijn gevoel niet zo maar uitschakelen
Damn. * Ezechielk duimt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:21 schreef The6thgate het volgende:
* Huppelmuts snapt de stille hint en laat Ez wel even met rust.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Damn. * Ezechielk duimt.
OT: Licht gestrest. Ik doe eigenlijk teveel tegelijk nu. Eerst maar dingen afmaken.
Zal ik je overhoren ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nou ik ga even voor je duimen
![]()
OT: zenuwachtig, laatste dag om voor een moeilijk tentamen te leren..
Nou daar ben je lekker mee. Ik zou er al geen zin meer in hebben als ze zoiets zegt...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:21 schreef The6thgate het volgende:
Pas op voor roze wolkjes hèquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:42 schreef Tally het volgende:
Ik voel me heerlijk! Onwijs goed! Boven op die spreekwoordelijke berg. Als ik er nu maar niet vanaf valtDat zou zonde zijn
Vakantie
Losmaaktijd wordt vaak verkocht onder de naam bedenktijd.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:21 schreef The6thgate het volgende:
Daar zit ik opquote:
ja ik zit langer op fok helaasquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Losmaaktijd wordt vaak verkocht onder de naam bedenktijd.
Sterkte ermee.
Dan ken je dit topic ook wel: De kunst van het loslaten van je ex #118quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:01 schreef The6thgate het volgende:
[..]
ja ik zit langer op fok helaasken de verhalen
Ook een foute inschrijving?quote:
En klappen uitgedeeld :quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:09 schreef skippy22 het volgende:
Zo op m'n snuit gerost worden tijdens het muay thai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |