die heb ik verwijderd, kwam nog meer bagger van m tegen en las al mee in je topicquote:Op woensdag 29 september 2010 03:10 schreef vault_tec het volgende:
joran-joran die in mijn topic trolled.
Neh, als TS graag een discussie aan wil gaan, mag hij een topic starten met een fatsoenlijke openingspostquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:44 schreef Mark het volgende:
Kan We worden gebruikt als vuil! naar ONZ of de alu hoedjes van BNW?
quote:
Haha, las eerst deze post en dacht dat je bedoelde dat "Zakt wel weg" een mooi postmortem wasquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:36 schreef Five_Horizons het volgende:
Goed gegokt. Het zou je je (postmortum) wel sieren om dat antwoord nog even in het topic te gooien.
Ik wel, hier in Chrome... Gooi het eens in BUG, misschien kunnen ze je daar verder helpenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:00 schreef El_Liberaliste het volgende:
Toekomst zonder diploma's.
Ik kan de reacties niet lezen
Gokje: je hebt als layout FOK!silver geselecteerd. Oplossing in dat geval: probeer een andere layout (bagger / new).quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:00 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik wel, en je mist er echt niets aanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:00 schreef El_Liberaliste het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik wel, hier in Chrome... Gooi het eens in BUG, misschien kunnen ze je daar verder helpen
Dan zou het idd aan mijn layout kunnen liggen, ik heb dit probleem wel eens vaker. Zelf heb ik de oudst mogelijke layout (met die chicks in de balk bovenin). Ben een beetje conservatief als ik aan dingen gehecht raakquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef Light het volgende:
[..]
Gokje: je hebt als layout FOK!silver geselecteerd. Oplossing in dat geval: probeer een andere layout (bagger / new).
Als het iets anders is, kun je beter in BUG kijken. Geef dan ook even aan welke layout je gebruikt en wat de laatste post in het topic is die je nog wel ziet.
Heb ik ook wel last van (ook het genoemde topic trouwens). Maar ben ook gehecht aan oude opmaakquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef El_Liberaliste het volgende:
Dan zou het idd aan mijn layout kunnen liggen, ik heb dit probleem wel eens vaker. Zelf heb ik de oudst mogelijke layout (met die chicks in de balk bovenin). Ben een beetje conservatief als ik aan dingen gehecht raak
Tnx anyway.
edit, die layout heet inderdaad Fok-silver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |