Er wordt altijd een nieuw topic gestart!quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:13 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor grap Van der Gijp gaat maken over een Oost-Europees
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:17 schreef Ormasia het volgende:
[..]
Er wordt altijd een nieuw topic gestart!
Manolev dusquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:13 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor grap Van der Gijp gaat maken over een Oost-Europees
Het is een sovjet-gast wat verwacht je dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat ziet die Jordania er trouwens ook ongelooflijk louche uit
ongelooflijk, ik begin hem nu echt te hatenquote:
De hele kerel is een hoaxquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een verschrikkelijke foute kerel, waar zijn ze in Arnhem aan begonnen
En hij was apetrots op dat our en zn eigen grapquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:04 schreef wolferl het volgende:
Hahaha wat garp
Our goalkeeper, he say our goalkeeper.
Hij had het al over de periode dat ze CL spelen....die Maasbert heeft een betonnen plaat voor zijn kop, en een bruine tong van het likken van Jordania' sterquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:05 schreef HeatWave het volgende:
Wat een kneus die Maasbert zeg, nog helemaal niets gezien, maar nu al over de kampioen praten. Je kan alleen maar hopen dat dit het einde van Vitesse is.
Dat dacht Gijpie ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Piet is ineens nog niet klaar bij Vitesse.
Kan ie straks tegen Sneijder zeggen dat ie 3 keer zoveel verdient bij het buffet of zo
Ik zou het minstens tussen aanhalingstekens zetten, het was nog niet zeker zei JD.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:12 schreef pberends het volgende:
Hans Kraay jr. terug bij VI
Klopt ie zo? Ik heb het fragment niet eens gezien.
Nee nee het is nog helemaal niet zeker, je mag niet te voorbarig zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:12 schreef pberends het volgende:
WAAAAAAAT IK SCHAKEL NET IN HAHAHAHAHA YEAHquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:12 schreef pberends het volgende:
Dan doe je er iets aanquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat een mongol dit topic opende ruim voordat het vorige dicht was?
In het begin hebben ze het er al over gehad dat De Cler inderdaad goed speelde sind 5 jaarquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:20 schreef Ormasia het volgende:
[..]
Eens kijken wat Rene te zeggen heeft
vanmorgen bij Jensen zei hij dat de Cler goed speelde en Been een beetje overdreven had gereageerdquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:20 schreef Ormasia het volgende:
[..]
Eens kijken wat Rene te zeggen heeft
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)Cler-tweede-kans.htmquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:22 schreef Doublepain het volgende:
Been geeft de Cler een tweede kans denk ik
Ik zet er maar hoogstwaarschijnlijk bij danquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee nee het is nog helemaal niet zeker, je mag niet te voorbarig zijn.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:24 schreef wolferl het volgende:
de Cler volgt Been op als hoofdtrainer.
JA dat is iets wat klaas Jan zou willenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:23 schreef maril het volgende:
Lijkt me slimmer als Vitesse JKH zou inlijven als ze zoveel geld hebben.
Nou voor geld doen spelers veel hoor. en ook Sulemaniquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA dat is iets wat klaas Jan zou willen
KJH kan voor minimaal hetzelfde naar Europese subtoppers. Hij kan echt geen 5 miljoen vangen bij vitessequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:27 schreef maril het volgende:
[..]
Nou voor geld doen spelers veel hoor. en ook Sulemani
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:32 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
ik denk een 'hilarische' grap aan het voorbereiden.
Zijn snelheid is juist zijn kwaliteit. Of nouja, zijn explosiviteitquote:
Nou, hij is niet buiten gewoon snel. Wijnaldum is ook niet traag, Biseswar ook niet. Maar het is geen Lennon of Walcott.quote:
Ja dat bedoel ik ook, ik snap gijp af en toe niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zijn snelheid is juist zijn kwaliteit. Of nouja, zijn explosiviteit.
Iddquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Het begint pijnlijk te worden met Tijl
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef PirE het volgende:
Ajax moet maar opschieten met Mido, straks gaat hij nog naar Vitesse![]()
ik heb geen grap gehoord, en volgens mij ligt dat niet aan mijquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef Evertjan het volgende:
leuke grap over Joegos en oorlogsverleden van JD
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van de cabaretvoorstelling van de oude eigenaar van Vitesse.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef Falco het volgende:
Ik heb het te doen met die arme Piet Velthuijsen. Die is helemaal van de leg door zo'n Georgische quasi-weldoener
http://www.voetbalprimeur(...)ax_komen_spelen.htmlquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef PirE het volgende:
Ajax moet maar opschieten met Mido, straks gaat hij nog naar Vitesse![]()
Dat is ook wat overdreven. Prem is driekwart van een uitzending genant, Tijl slechts 10% ofzo.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:41 schreef BB-King het volgende:
Ik mis gewoon Prem, Henk Westbroek en Hans van Breukelen als ik Tijl hoor.
Het gaat onbewust, of misschien niet maar hij laat het gebeuren. En dat verdient 'ie inderdaad niet. Hij is en blijft één van de leukste Lama's, dat hij die act blijft proberen door te voeren is begrijpelijk.quote:
Die ziet dat revolver morgen al op tafel liggenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef Falco het volgende:
Ik heb het te doen met die arme Piet Velthuijsen. Die is helemaal van de leg door zo'n Georgische quasi-weldoener
Zijn eigen zinnen leken ook te moeilijk voor hem.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef Falco het volgende:
Nog erger eigenlijk. Ze nemen het hem niet kwalijk, het is al leuk als hij iets zegt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:41 schreef marcodej het volgende:
Tijl maakte nu een net zo'n domme opmerking als HansieHansie (een maximum aan buitenlandse spelers). Hansie zou tot op de veters afgebrand worden, wat voor vermaak zorgde, tegen Tijl wordt een vrijblijvende opmerking gemaakt en men gaat over tot de orde van de dag.
Ik vond Piet opvallend foutloos spreken, en verdenk hem er derhalve van dat hij het van een blaadje oplasquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zijn eigen zinnen leken ook te moeilijk voor hem.
'Er is veel ophef rond de persoon mij'
'Mijn zaakwaarnemer en ik gaan met de man communiceren'
Dat is geen Arnhemse snackbar-talk.
Er is niets erger dan medelijdenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nog erger eigenlijk. Ze nemen het hem niet kwalijk, het is al leuk als hij iets zegt.
Het viel me vorige week ook al op dat Tijl behoorlijk werd ontzien. Hansie zou inderdaad volkomen afgebrand zijn en ook andere gasten zijn voor minder volledig afgezeken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:41 schreef marcodej het volgende:
Tijl maakte nu een net zo'n domme opmerking als HansieHansie (een maximum aan buitenlandse spelers). Hansie zou tot op de veters afgebrand worden, wat voor vermaak zorgde, tegen Tijl wordt een vrijblijvende opmerking gemaakt en men gaat over tot de orde van de dag.
viel mij ook op (goeie ouwe tijd nogquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:55 schreef Adelante het volgende:
Lekker rookhok daar bij VI, iedereen dampt op kantoor
Inderdaad. Wat een zak.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:54 schreef Sinnie het volgende:
Tijl heeft al zo gefaald dat ook al zegt hij wat nuttigs dan nog is het irritant en vervelend.
Tijlquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:00 schreef Sinnie het volgende:
Lekker grappen over Hans, kut Tijs.
Hansie is beter dan Tijs ooit zal worden
Helaas niet. Volgens mij ook niet Eredivisie Livequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wordt PSV niet uitgezonden donderdag? Ondanks het tijdstip..
Ik wou net zeggen, ze maken het de controleurs van de VWA wel erg makkelijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:55 schreef Adelante het volgende:
Lekker rookhok daar bij VI, iedereen dampt op kantoor
Ik vind het simpele gewelddadigheidsverheerlijking...maargoed die discussie ga ik nu niet met jou beginnenquote:
Johan ook?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:31 schreef Paul het volgende:
Om 23 uur Genee en Derksen bij Knevel en van den Brink!
Je ziet toch wie het post.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iemand blij maken met een dode mus
Is daar nog een reden voor? Derksen is gewoon een leuke gast die in elk programma wel weer wat mensen weet te beledigen, maar Genee heeft meestal niet heel veel in te brengen.quote:
Volgens mij zat Derksen er vorige week nog, misschien daarom.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is daar nog een reden voor? Derksen is gewoon een leuke gast die in elk programma wel weer wat mensen weet te beledigen, maar Genee heeft meestal niet heel veel in te brengen.
Als Genee er niet was, dan was 50% van de humor weg.. Hij kan Derksen boos maken en dat is lachenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is daar nog een reden voor? Derksen is gewoon een leuke gast die in elk programma wel weer wat mensen weet te beledigen, maar Genee heeft meestal niet heel veel in te brengen.
50 % Humor - Derksen & Geneequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Genee er niet was, dan was 50% van de humor weg.. Hij kan Derksen boos maken en dat is lachen
Ja dat zagen we toen Barbara Barend zijn plek in nam. Afleveringen waren een stuk minder.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Genee er niet was, dan was 50% van de humor weg.. Hij kan Derksen boos maken en dat is lachen
Ik heb het niet over VI. Als presentator en met name bij VI is het een prima vakman. In tegenstelling tot Derksen heeft hij echter niet zo heel veel te melden wanneer hij gast is in een talkshow.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vitesse.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar gaan ze over praten bij Knevel & Van den Brink
Ja!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:00 schreef edwardwelsh het volgende:
Ben ik nu de enige die Hansie niet mist?
Bij K&vdB denken ze ook, we laten ons niet voor de 3de keer door die Derksen de mond snoeren.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb het niet over VI. Als presentator en met name bij VI is het een prima vakman. In tegenstelling tot Derksen heeft hij echter niet zo heel veel te melden wanneer hij gast is in een talkshow.
bij de coen en sander show op 3FM is hij wel leukquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb het niet over VI. Als presentator en met name bij VI is het een prima vakman. In tegenstelling tot Derksen heeft hij echter niet zo heel veel te melden wanneer hij gast is in een talkshow.
Nadat Derksen Bassie had beledigd, mocht ie nog 's terugkomen. Dat zal het dus niet zijn geweest...quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:05 schreef DrDentz het volgende:
En dat lichaamsdeel met peren valt ook niet goed bij de EO.
Maar dat is gewoon lekker, vaak ook redelijk voorbereid slap ouwehoeren. Derksen gaat aan zo'n tafel zitten en begint vrolijk op Brinkman en v/d Vlies in te hakken. Natuurlijk is niet elke opmerking die hij plaatst zinnig of sterk, maar hij heeft ook buiten het voetbal nog wel iets te melden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
bij de coen en sander show op 3FM is hij wel leuk
Keiharde journalastiek bedreven ze met die vraagquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Zelfs de biblebelt-boys pakken hem op zijn karaoke hobby.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Andries is dan ook een behoorlijke rebel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Sponsors moeten er tegenwoordig vakkundig ingeplakt wordenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:20 schreef De-Hamster het volgende:
Boh, waar is die tijd gebleven dat je bij de aftiteling op TV al op RTL Gemist kon kijken naar VI.
Grrr nog steeds niet!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:20 schreef De-Hamster het volgende:
Boh, waar is die tijd gebleven dat je bij de aftiteling op TV al op RTL Gemist kon kijken naar VI.
Het is bijzonder irritant. Het ligt er ook zo koffiedik bovenopquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:34 schreef Jojoortje het volgende:
Oh fieuw... Ik dacht dat ik de enige was
Wat is die Tijl tenenkrommend slecht. Hij probeert overal een soort van grapje van te maken en als niemand lacht, dan gaat hij nog een grapje maken in de hoop dat er wat mensen gaan lachen.
Ik vond hem in de lama's af en toe wel leuk, maar dit gaat nergens over.
Ik mis Hans
Huh. Jij bent een Hansie-hater.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:34 schreef Jojoortje het volgende:
Oh fieuw... Ik dacht dat ik de enige was
Wat is die Tijl tenenkrommend slecht. Hij probeert overal een soort van grapje van te maken en als niemand lacht, dan gaat hij nog een grapje maken in de hoop dat er wat mensen gaan lachen.
Ik vond hem in de lama's af en toe wel leuk, maar dit gaat nergens over.
Ik mis Hans
Dit.quote:
bronquote:Johan Derksen: ‘Hans Kraay Jr. toch terug in VI’
Hans Kraay Jr. keert mogelijk toch terug aan tafel als vaste gast in de RTL 7- talkshow Voetbal International. Volgens voetbalanalist Johan Derksen zitten RTL en SBS inmiddels op één lijn. “Ik kan je vermelden dat er een verrassende ontknoping nadert. Woensdag staat het al in de VI, maar om de onderhandelingen niet te choqueren kan ik het nog niet helemaal bekend maken. Maar er is goede kans dat we Hans hier weer aan tafel kunnen begroeten“, zei Derksen maandag op RTL 7.
Eind juli maakte SBS bekend dat Kraay Jr. niet terugkeert in VI, omdat RTL haar volgens SBS op geen enkele manier tegemoet wilde komen. “SBS stelde voor om in ruil voor Hans’ deelname aan Voetbal International RTL-sterren in te zetten voor SBS-programma’s, maar die garantie wilde RTL niet geven“, liet SBS weten.
RTL benadrukte dat Kraay Jr. altijd welkom is. “Wij vinden het jammer en de deur staat voor Hans altijd open. Voetbal International is een goed bekeken voetbaltalkshow waarin Hans zich kon profileren. We hebben hier met SBS over gesproken maar hun eisen waren wat ons betreft niet realistisch.”
Dat zou inderdaad spijtig zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
Als het maar niet ten koste gaat van Tijl.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maasbert_Schoutenquote:
quote:SBS reageert bij monde van een woordvoerder verbaasd op de enthousiaste uitlatingen van Johan Derksen. "We hebben helemaal niets van RTL gehoord", zegt hoofd communicatie Eric Dekker. "Misschien dat ze vandaag nog gaan bellen en zeggen dat ze alsnog akkoord gaan met de overeenkomst zoals we die aan RTL hebben voorgesteld. Als dat zo is, zijn we rond."
'maybe he doesn't want to play for the champion'quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:35 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Die Schouten.. Wat een mongool in pak is dat zeg
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:42 schreef Mylene het volgende:
[..]
Gelukkig zeg. Laat Hans maar fijn bij SBS blijven.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:42 schreef Mylene het volgende:
[..]
Gelukkig zeg. Laat Hans maar fijn bij SBS blijven.
Klopt, handdoekjes liggen op de vloer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:56 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Je kijkt alleen VI voor die Tijl zeker?
Bah.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:02 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klopt, handdoekjes liggen op de vloer.
Dat dus. Damn mensen die Hans niet terug willen zijn VI niet waardig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:56 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Je kijkt alleen VI voor die Tijl zeker? Blijf dan aub weg uit dit topic.
Tijl.![]()
![]()
![]()
Hansie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
inderdaad.....ik heb verder niets tegen tijl, maar ik mis gewoon de chemie en uitstraling van hansie hansie! DAT is voor mij het ware VI!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:12 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat dus. Damn mensen die Hans niet terug willen zijn VI niet waardig.
Inderdaad, de hand van Gijp op de arm van hem; "Hansie, hansie, rustig!"quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:18 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
inderdaad.....ik heb verder niets tegen tijl, maar ik mis gewoon de chemie en uitstraling van hansie hansie! DAT is voor mij het ware VI!
ik vond Hansie 8 van de 10 keer zinnige dingen zeggen.....dat Johan hem daarna in het belachelijke trekt en dit keer op keer herhaalt, wil natuurlijk niet zeggen dat Johan gelijk heeftquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:55 schreef marcodej het volgende:
Als Hansie weer eens een domme uitspraak doet of weer aan het overacten is, dan zit je je te verbijten. Maar nu hij niet meer aan tafel zit, voel je pas het gemis.
Dat komt doordat Hans het niet op een normale manier kan brengen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:07 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik vond Hansie 8 van de 10 keer zinnige dingen zeggen.....dat Johan hem daarna in het belachelijke trekt en dit keer op keer herhaalt, wil natuurlijk niet zeggen dat Johan gelijk heeft
Kraay jr. is een schreeuwende adhd-malloot met een afgrijselijk ego.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:12 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat dus. Damn mensen die Hans niet terug willen zijn VI niet waardig.
niet mee eens. hij legt het in mijn ogen bijna altijd op een logische simpele wijze uit met het nodige enthousiasme waar ik zelf wel van houd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:27 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Dat komt doordat Hans het niet op een normale manier kan brengen.
Waarom dat??quote:
Betere kwaliteit:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:05 schreef bascross het volgende:
[..]
Bah.
Dit is de reden dat Hansie in VI moet.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:43 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
niet mee eens. hij legt het in mijn ogen bijna altijd op een logische simpele wijze uit met het nodige enthousiasme waar ik zelf wel van houd.
alleen laat ie zich veel te snel provoceren door Johan....maar goed, dat maakt(e) het programma wel extra leuk om naar te kijken uiteraard!
Dat was echt geen grap van Johan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:40 schreef maril het volgende:
Dat jullie daar gisteren ingetrapt zijn. En Die Tijl zou dat een sbs programma presentern. Dan neem je jezelf toch niet serieus
Jawel man , wat denk je nou zelfquote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:35 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat was echt geen grap van Johan.
dat was gewoon de zoveelste slechte grap van Tijl, die opmerking van Johan was volgens mij geen grap..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:40 schreef maril het volgende:
Dat jullie daar gisteren ingetrapt zijn. En Die Tijl zou dat een sbs programma presentern. Dan neem je jezelf toch niet serieus
Johan was serieus, de opmerking van Tijl was een mislukt gebbetje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:40 schreef maril het volgende:
Pancake.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:56 schreef Casualty het volgende:
[..]
Jawel man , wat denk je nou zelf
Hulde dat jensen over tijl begintquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:07 schreef marcodej het volgende:
http://www.radioveronica.(...)iofragmenten&id=7478
Held. Zn stokpaardjes over muziek komen ook weer voorbij.
Die reacties daar komen zo gefrustreerd over. Die mensen zijn altijd kwaad, wat het nieuwsbericht ook is.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:01 schreef pberends het volgende:
'SBS dwarsboomt Kraay jr. opnieuw'.
hulde dat Johan het voor Tijl opneemtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:40 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Hulde dat jensen over tijl begint
http://www.mediacourant.nl/?p=79500quote:Johan Derksen ontevreden over Tijl Beckand
Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 om 14:06
Johan Derksen is nog niet tevreden over het optreden van Tijl Beckand als vaste gast in Voetbal International op RTL 7. Hij vindt dat Beckand te weinig voet- balkennis heeft. “Hij heeft het een beetje onderschat, want je moet natuurlijk wel veel parate kennis hebben om overal op in te kunnen haken. We praten in ons programma over de hele voetballerij, en nog internationaal ook. Als je er dan bij zit en je weet niet waar het over gaat, dan is dat wel eens vervelend bij live tv“, zegt Derksen op de radio.
Derksen hoopt dat Beckand het beter gaat doen. “Tijl moet er even ingroeien. We zitten daar met honderd jaar ervaring in de voetballerij aan tafel en we hebben veel parate kennis. Tijl komt daarbij en denkt: wat gebeurt hier? Twee van die dominante schreeuwlelijken links en rechts. Hij moet er even aan wennen. Tijl is zelf erg geschrokken, heb ik de indruk. Ik denk dat het hem tegenvalt.”
Toen Beckand te gast was in de WK-talkshow VI Oranje, was Derksen erg enthousiast over hem. “We hebben veel gasten gehad in Scheveningen en vonden Tijl eigenlijk een van de leukste gasten. Al was de beste gast in mijn ogen Ivo Niehe. Die kan geweldig over voetbal meepraten.”
Als je grappen niet werken, tjah dan valt het wel tegen jaquote:''Tijl is zelf erg geschrokken, heb ik de indruk. Ik denk dat het hem tegenvalt''
Omen. VI heeft gewoon een "serieuze" ex-voetballer nodig met verstand van zaken. Met Derksen en Gijp heb je genoeg comic relief. Als ze dieper op het voetbal ingaan is zo'n Van Halst of Vanenburg een prima toevoeging.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:13 schreef Scarface2004 het volgende:
Oprotten met Tijl
Gewoon Jan van Halst of Gerald Vanenburg daar neerzetten, desnoods Ton Ojers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |