Dat dacht Gijpie ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Piet is ineens nog niet klaar bij Vitesse.
Kan ie straks tegen Sneijder zeggen dat ie 3 keer zoveel verdient bij het buffet of zo
Ik zou het minstens tussen aanhalingstekens zetten, het was nog niet zeker zei JD.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:12 schreef pberends het volgende:
Hans Kraay jr. terug bij VI
Klopt ie zo? Ik heb het fragment niet eens gezien.
Nee nee het is nog helemaal niet zeker, je mag niet te voorbarig zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:12 schreef pberends het volgende:
WAAAAAAAT IK SCHAKEL NET IN HAHAHAHAHA YEAHquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:12 schreef pberends het volgende:
Dan doe je er iets aanquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat een mongol dit topic opende ruim voordat het vorige dicht was?
In het begin hebben ze het er al over gehad dat De Cler inderdaad goed speelde sind 5 jaarquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:20 schreef Ormasia het volgende:
[..]
Eens kijken wat Rene te zeggen heeft
vanmorgen bij Jensen zei hij dat de Cler goed speelde en Been een beetje overdreven had gereageerdquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:20 schreef Ormasia het volgende:
[..]
Eens kijken wat Rene te zeggen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |