Ik vind het simpele gewelddadigheidsverheerlijking...maargoed die discussie ga ik nu niet met jou beginnenquote:
Johan ook?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:31 schreef Paul het volgende:
Om 23 uur Genee en Derksen bij Knevel en van den Brink!
Je ziet toch wie het post.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iemand blij maken met een dode mus
Is daar nog een reden voor? Derksen is gewoon een leuke gast die in elk programma wel weer wat mensen weet te beledigen, maar Genee heeft meestal niet heel veel in te brengen.quote:
Volgens mij zat Derksen er vorige week nog, misschien daarom.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is daar nog een reden voor? Derksen is gewoon een leuke gast die in elk programma wel weer wat mensen weet te beledigen, maar Genee heeft meestal niet heel veel in te brengen.
Als Genee er niet was, dan was 50% van de humor weg.. Hij kan Derksen boos maken en dat is lachenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is daar nog een reden voor? Derksen is gewoon een leuke gast die in elk programma wel weer wat mensen weet te beledigen, maar Genee heeft meestal niet heel veel in te brengen.
50 % Humor - Derksen & Geneequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Genee er niet was, dan was 50% van de humor weg.. Hij kan Derksen boos maken en dat is lachen
Ja dat zagen we toen Barbara Barend zijn plek in nam. Afleveringen waren een stuk minder.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Genee er niet was, dan was 50% van de humor weg.. Hij kan Derksen boos maken en dat is lachen
Ik heb het niet over VI. Als presentator en met name bij VI is het een prima vakman. In tegenstelling tot Derksen heeft hij echter niet zo heel veel te melden wanneer hij gast is in een talkshow.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |