Iddquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Het begint pijnlijk te worden met Tijl
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef PirE het volgende:
Ajax moet maar opschieten met Mido, straks gaat hij nog naar Vitesse![]()
ik heb geen grap gehoord, en volgens mij ligt dat niet aan mijquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef Evertjan het volgende:
leuke grap over Joegos en oorlogsverleden van JD
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van de cabaretvoorstelling van de oude eigenaar van Vitesse.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef Falco het volgende:
Ik heb het te doen met die arme Piet Velthuijsen. Die is helemaal van de leg door zo'n Georgische quasi-weldoener
http://www.voetbalprimeur(...)ax_komen_spelen.htmlquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef PirE het volgende:
Ajax moet maar opschieten met Mido, straks gaat hij nog naar Vitesse![]()
Dat is ook wat overdreven. Prem is driekwart van een uitzending genant, Tijl slechts 10% ofzo.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:41 schreef BB-King het volgende:
Ik mis gewoon Prem, Henk Westbroek en Hans van Breukelen als ik Tijl hoor.
Het gaat onbewust, of misschien niet maar hij laat het gebeuren. En dat verdient 'ie inderdaad niet. Hij is en blijft één van de leukste Lama's, dat hij die act blijft proberen door te voeren is begrijpelijk.quote:
Die ziet dat revolver morgen al op tafel liggenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef Falco het volgende:
Ik heb het te doen met die arme Piet Velthuijsen. Die is helemaal van de leg door zo'n Georgische quasi-weldoener
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |