http://www.voetbalprimeur(...)ax_komen_spelen.htmlquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef PirE het volgende:
Ajax moet maar opschieten met Mido, straks gaat hij nog naar Vitesse![]()
Dat is ook wat overdreven. Prem is driekwart van een uitzending genant, Tijl slechts 10% ofzo.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:41 schreef BB-King het volgende:
Ik mis gewoon Prem, Henk Westbroek en Hans van Breukelen als ik Tijl hoor.
Het gaat onbewust, of misschien niet maar hij laat het gebeuren. En dat verdient 'ie inderdaad niet. Hij is en blijft één van de leukste Lama's, dat hij die act blijft proberen door te voeren is begrijpelijk.quote:
Die ziet dat revolver morgen al op tafel liggenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef Falco het volgende:
Ik heb het te doen met die arme Piet Velthuijsen. Die is helemaal van de leg door zo'n Georgische quasi-weldoener
Zijn eigen zinnen leken ook te moeilijk voor hem.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef Falco het volgende:
Ik heb het te doen met die arme Piet Velthuijsen. Die is helemaal van de leg door zo'n Georgische quasi-weldoener
Nog erger eigenlijk. Ze nemen het hem niet kwalijk, het is al leuk als hij iets zegt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:41 schreef marcodej het volgende:
Tijl maakte nu een net zo'n domme opmerking als HansieHansie (een maximum aan buitenlandse spelers). Hansie zou tot op de veters afgebrand worden, wat voor vermaak zorgde, tegen Tijl wordt een vrijblijvende opmerking gemaakt en men gaat over tot de orde van de dag.
Ik vond Piet opvallend foutloos spreken, en verdenk hem er derhalve van dat hij het van een blaadje oplasquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zijn eigen zinnen leken ook te moeilijk voor hem.
'Er is veel ophef rond de persoon mij'
'Mijn zaakwaarnemer en ik gaan met de man communiceren'
Dat is geen Arnhemse snackbar-talk.
Er is niets erger dan medelijdenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nog erger eigenlijk. Ze nemen het hem niet kwalijk, het is al leuk als hij iets zegt.
Het viel me vorige week ook al op dat Tijl behoorlijk werd ontzien. Hansie zou inderdaad volkomen afgebrand zijn en ook andere gasten zijn voor minder volledig afgezeken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:41 schreef marcodej het volgende:
Tijl maakte nu een net zo'n domme opmerking als HansieHansie (een maximum aan buitenlandse spelers). Hansie zou tot op de veters afgebrand worden, wat voor vermaak zorgde, tegen Tijl wordt een vrijblijvende opmerking gemaakt en men gaat over tot de orde van de dag.
viel mij ook op (goeie ouwe tijd nogquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:55 schreef Adelante het volgende:
Lekker rookhok daar bij VI, iedereen dampt op kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |