Het is bijzonder irritant. Het ligt er ook zo koffiedik bovenopquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:34 schreef Jojoortje het volgende:
Oh fieuw... Ik dacht dat ik de enige was
Wat is die Tijl tenenkrommend slecht. Hij probeert overal een soort van grapje van te maken en als niemand lacht, dan gaat hij nog een grapje maken in de hoop dat er wat mensen gaan lachen.
Ik vond hem in de lama's af en toe wel leuk, maar dit gaat nergens over.
Ik mis Hans
Huh. Jij bent een Hansie-hater.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:34 schreef Jojoortje het volgende:
Oh fieuw... Ik dacht dat ik de enige was
Wat is die Tijl tenenkrommend slecht. Hij probeert overal een soort van grapje van te maken en als niemand lacht, dan gaat hij nog een grapje maken in de hoop dat er wat mensen gaan lachen.
Ik vond hem in de lama's af en toe wel leuk, maar dit gaat nergens over.
Ik mis Hans
Dit.quote:
bronquote:Johan Derksen: ‘Hans Kraay Jr. toch terug in VI’
Hans Kraay Jr. keert mogelijk toch terug aan tafel als vaste gast in de RTL 7- talkshow Voetbal International. Volgens voetbalanalist Johan Derksen zitten RTL en SBS inmiddels op één lijn. “Ik kan je vermelden dat er een verrassende ontknoping nadert. Woensdag staat het al in de VI, maar om de onderhandelingen niet te choqueren kan ik het nog niet helemaal bekend maken. Maar er is goede kans dat we Hans hier weer aan tafel kunnen begroeten“, zei Derksen maandag op RTL 7.
Eind juli maakte SBS bekend dat Kraay Jr. niet terugkeert in VI, omdat RTL haar volgens SBS op geen enkele manier tegemoet wilde komen. “SBS stelde voor om in ruil voor Hans’ deelname aan Voetbal International RTL-sterren in te zetten voor SBS-programma’s, maar die garantie wilde RTL niet geven“, liet SBS weten.
RTL benadrukte dat Kraay Jr. altijd welkom is. “Wij vinden het jammer en de deur staat voor Hans altijd open. Voetbal International is een goed bekeken voetbaltalkshow waarin Hans zich kon profileren. We hebben hier met SBS over gesproken maar hun eisen waren wat ons betreft niet realistisch.”
Dat zou inderdaad spijtig zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
Als het maar niet ten koste gaat van Tijl.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maasbert_Schoutenquote:
quote:SBS reageert bij monde van een woordvoerder verbaasd op de enthousiaste uitlatingen van Johan Derksen. "We hebben helemaal niets van RTL gehoord", zegt hoofd communicatie Eric Dekker. "Misschien dat ze vandaag nog gaan bellen en zeggen dat ze alsnog akkoord gaan met de overeenkomst zoals we die aan RTL hebben voorgesteld. Als dat zo is, zijn we rond."
'maybe he doesn't want to play for the champion'quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:35 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Die Schouten.. Wat een mongool in pak is dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |