Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Sure!quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk mag ik ook komen?
@marcb ik heb gewoon mn shirt aan. Eens supporter altijd supporter ook op het diepste punt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook. CD van Rowwen Hèze erin, en meeblèren maar.
dit dacht ik ook netquote:
quote:
Goeie link TJ dank je welquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
www.ikwilooknogweleenbroodje.nl
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Er verdween overigens een post, vlak voor ik de LaPo maakte.
quote:En Mart Muckte.
eet meet bij jou thuisquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sure!![]()
Moeten jullie alleen wel heel ffies wachten tot ik in ons nieuwe huis zit, want mn keukentje nu is echt mini, voor 4 mensen koken is al een crime qua ruimte![]()
quote:
Hoe kunnen posts nou spontaan verdwijnen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Er verdween overigens een post, vlak voor ik de LaPo maakte.
En Mart Muckte.
Boretti ftw!quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sure!![]()
Moeten jullie alleen wel heel ffies wachten tot ik in ons nieuwe huis zit, want mn keukentje nu is echt mini, voor 4 mensen koken is al een crime qua ruimte![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:44 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben vanmiddag nog even naar mijn tante geweest. Daar was mijn neef en die begon weer te mekkeren. Het enige wat ik deed is hem een minachtend blik toewerpen daarbij sprak ik de woorden: MENEER ALS IK U ZIE KRIJG IK ZO'N LAST VAN INDIGESTIE. Vervolgens ben ik met mijn rug naar hem toe gaan zitten en heb hem de rest van het uur genegeerd.
Nee, we hebben een super Ikea keukentje. Waar onze oven nu alweer voor de 2e keer kapot is in 3 maanden tijd ofzoquote:
held!quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:44 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben vanmiddag nog even naar mijn tante geweest. Daar was mijn neef en die begon weer te mekkeren. Het enige wat ik deed is hem een minachtend blik toewerpen daarbij sprak ik de woorden: MENEER ALS IK U ZIE KRIJG IK ZO'N LAST VAN INDIGESTIE. Vervolgens ben ik met mijn rug naar hem toe gaan zitten en heb hem de rest van het uur genegeerd.
Ik zou de lapo hebben, maar er verdween een post uit het vorige tpoic.quote:
Nogal.quote:[..]
Sommige mensen hebben daar knopjes voor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe kunnen posts nou spontaan verdwijnen?.
quote:En ja, ik Muckte.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:44 schreef Panda72 het volgende:
Nou het is vast niet zo erg *en nee dit is ook niet mijn keuken*quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, we hebben een super Ikea keukentje. Waar onze oven nu alweer voor de 2e keer kapot is in 3 maanden tijd ofzoHet kan best hoor, voor 4 mensen koken, tis dan alleen een beetje een zootje daarna. En dan ben ik nog heel netjes
![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou het is vast niet zo erg *en nee dit is ook niet mijn keuken*![]()
[ afbeelding ]
Ik had hem natuurlijk het liefs in elkaar gebeukt(je weet kung fu panda) maar ja er waren te veel getuigen bijquote:
quote:
Kun je misschien een pak melk uit de koelkast pakken voor me?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als ze als een kung fu panda door de keuken gaat.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je misschien een pak melk uit de koelkast pakken voor me?.
"Daar worden we niet vrolijk van!!quote:
als je een maand of 6 wilt wachten wel jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je misschien een pak melk uit de koelkast pakken voor me?.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als ze als een kung fu panda door de keuken gaat.
Ik denk niet dat de melk dan nog te drinken isquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
als je een maand of 6 wilt wachten wel ja
Die is dan vanzelf al uit die koelkast komen lopenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de melk dan nog te drinken is.
Eh, noquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof die de deur nog open krijgtquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Die is dan vanzelf al uit die koelkast komen lopen.
Inderdaad ja maar ik heb toch nooit gezegd dat ik zelf het pak melk zou halenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Die is dan vanzelf al uit die koelkast komen lopen.
Ja wel want melk de wiite motor zo'n pak melk is sterk hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof die de deur nog open krijgt.
Niet nodig, het vind zelf wel een weg naar buiten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof die de deur nog open krijgt.
of datquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Niet nodig, het vind zelf wel een weg naar buiten.
WTF?quote:
DTFquote:
quote:
Dus woensdag gaat niet door nu?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:28 schreef Giertje het volgende:
verdomme is mijn piercer met vakantie
nope pas na de 24stequote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
Wat is dat toch met Vin Diesel?
Ik vind 'm mooi, maar dat kan niet, want ik val niet op dat soort mannenquote:
Wat is wat met Vin Diesel?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
Wat is dat toch met Vin Diesel?
Ah, dat bedoel je. Tja....:quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi, maar dat kan niet, want ik val niet op dat soort mannen
kloptquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is er met mij?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is wat met Vin Diesel?
[..]
Ah, dat bedoel je. Tja....:
Wat is dat toch met suikertaartje?
foto?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kloptik lijk totaal niet op vin diesel
Maar dan kan je hem nog wel mooi vinden? of ben ik nu de weg kwijtquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je vindt Vin Diesel mooi, maar dat kan niet, want je valt niet op dat soort mannenquote:
Blijkbaar kan dat dusquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan kan je hem nog wel mooi vinden? of ben ik nu de weg kwijt
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:28 schreef Giertje het volgende:
verdomme is mijn piercer met vakantie
Ja, ik snap mezelf ook niet hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Je vindt Vin Diesel mooi, maar dat kan niet, want je valt niet op dat soort mannen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik snap mezelf ook niet hoor
Vin Diesel is een smakelijk hapje daar wil ik wel mijn bamboe meedelen. En ik vind dat soort mannen meestal ook niet leuk. Maar Vin Diesel heeft gewoon ietsquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn tepelquote:
ZIE! Er is echt iets met Vin Dieselquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vin Diesel is een smakelijk hapje daar wil ik wel mijn bamboe meedelen. En ik vind dat soort mannen meestal ook niet leuk. Maar Vin Diesel heeft gewoon iets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ZIE! Er is echt iets met Vin Diesel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Ja, vlucht maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]die tattoo om zijn tepel heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ne sont pas partis
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die tattoo om zijn tepel heen![]()
Hij is zeker het zonnetje in huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die tattoo om zijn tepel heen![]()
Misschien is hij graag het zonnetje in huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Ja, maar, ja maar...ik hoop dat het nep isquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Misschien is hij graag het zonnetje in huis
of twee?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:08 schreef OA het volgende:
Zo, nog maar eens een bak koffie inschenken!
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij is zeker het zonnetje in huis
GTMAquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Misschien is hij graag het zonnetje in huis
Kewlquote:
NAAST je oor?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kewl
Volgens mn man echt bijna niet pijnlijk. En hij heeft er twee, dus ja.![]()
Lippiercing vond ik het meest pijnlijk trouwens. Heb navel en tong gehad, die 3 zijn er inmiddels uit. Heb er nu nog 1 naast mn oor.
Maarre, ben helemaal kapot, morgen weer vroeg op, trusten frutsels![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kewl
Lippiercing vond ik het meest pijnlijk trouwens. Heb navel en tong gehad, die 3 zijn er inmiddels uit. Heb er nu nog 1 naast mn oor.
Great Minds Thinks Alike.quote:
Dat zei hij nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Great Minds Thinks Alike.
Edit: mn internet bleef hangen
Weet ook niet wat gmta betekendquote:
oh jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Great Minds Thinks Alike.
Edit: mn internet bleef hangen
Ja, anti tragus noemen ze die volgens mij.quote:
Ja, ik wel, maar niet wat gtma betekentquote:
Ahaaaa! Dankjequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, anti tragus noemen ze die volgens mij.
Foto:
[ afbeelding ]
![]()
Je wordt er dus een beetje hyperactief van?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Foto:
[ afbeelding ]
![]()
Met vlaai?quote:
vet dat wil ik ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Foto:
[ afbeelding ]
![]()
Laat mij dat onderzoek zien. Echt. Nu. Graagquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deed ik ook alleen de 2 middelste omgedraaid dus maakt niet uit volgens een onderzoek
Ywquote:
Wat, van piercings?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wordt er dus een beetje hyperactief van?
ik heb al een tepelpiercingquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kewl
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Laat mij dat onderzoek zien. Echt. Nu. Graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.en dat is nog waar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.Dat gaat om woorden, niet om afkortingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Tis echt een coole vind ikquote:
tang is ook klote dat vond ik bij al mijn piercings nog erger dan de naaldquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tis echt een coole vind ikWel grappig; ik vond de tang doet meer pijn dan de piercing zelf, omdat je huid daar zo straks staat
iradaedindquote:
Ik lees gewoon wat er staatquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
Het was ook wel een erg flauw grapje hoor Martin
Komt ongeveer om het zelfde neerquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat gaat om woorden, niet om afkortingen
Nee hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt ongeveer om het zelfde neer
Je bent me kwijt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
Maar als je het leest wel zeggen is een ander verhaal
enes. wdoreon zjin neit hdtzefele als anortfigeknquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat gaat om woorden, niet om afkortingen
blijf je nu bezig?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
enes. wdoreon zjin neit hdtzefele als anortfigekn
Ik ben niet begonnenquote:
Nee hoor gewoon te luiquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat Trevland zijn leestekens kwijt is.
Maar misschien heeft hij wel geen leestekens op zijn toetsenbord. Had een stagiare ook een keer. Zij moest notulen uittikken op de pc en heeft er een lap tekst van gemaakt zonder leestekensquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat Trevland zijn leestekens kwijt is.
Uiteraard.quote:
Maar luiheid is in dit geval niet erg handig voor je lezers weet je waarom omdat het erg kut leest zonder leestekens of heb jij geen problemen met het lezen van deze zinnen waar toch zo een paar leestekens in zijn weggevallen of zoals je wilt weggelatenquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, vlucht maar
ik ben heul zielug hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eerste werkdag na de vakantie en gelijk een week 24 uurs storingsdienst
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik gebruik ze alleen niet in korte zinnenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar luiheid is in dit geval niet erg handig voor je lezers weet je waarom omdat het erg kut leest zonder leestekens of heb jij geen problemen met het lezen van deze zinnen waar toch zo een paar leestekens in zijn weggevallen of zoals je wilt weggelaten
Omdat jij eerst postte blijf jij bezigquote:
rt;dlquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar luiheid is in dit geval niet erg handig voor je lezers weet je waarom omdat het erg kut leest zonder leestekens of heb jij geen problemen met het lezen van deze zinnen waar toch zo een paar leestekens in zijn weggevallen of zoals je wilt weggelaten
quote:
aww...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:31 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben heul zielug hoor![]()
eerste werkdag na de vakantie en gelijk een week 24 uurs storingsdienst
Zelfs na het woord Ja gebruik ik een punt. Als ik alleen ja antwoord.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik gebruik ze alleen niet in korte zinnen
Die had ik nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:32 schreef DaMart het volgende:
En mijn slagroom maakte het af, natuurlijk.
Omdat je me antwoordde dat je bezig blijft in de correcte schrijfwijzequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Omdat jij eerst postte blijf jij bezig![]()
En daarna vroeg jij stop je nu al en nu ben ik totally in the war
En daar begint de taalverloederingquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik gebruik ze alleen niet in korte zinnen
oh oke nu snap ik het *oke ik snap het nog steeds niet maar geen zin om terug te lezen*quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat je me antwoordde dat je bezig blijft in de correcte schrijfwijze
erg hequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daar begint de taalverloedering.
Maar ik denk dat de echte rijstevlaai het dan nog wel wintquote:
Houden zoquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oh oke nu snap ik het *oke ik snap het nog steeds niet maar geen zin om terug te lezen*
Inderdaad.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daar begint de taalverloedering.
quote:
Heb jij stiekem iets met slagroom gedaan toen ik bijna sliep ofzo?quote:
Wou jij een keer echte rijstevlaai?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ik denk dat de echte rijstevlaai het dan nog wel wint![]()
Alleen die heb ik nog nooit op. (hihi, ik praat in jouw taal)
Ik houd niet van rijstevlaai. Maar rijstepap vind ik dan wel weer lekkerquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ik denk dat de echte rijstevlaai het dan nog wel wint![]()
Alleen die heb ik nog nooit op. (hihi, ik praat in jouw taal)
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij stiekem iets met slagroom gedaan toen ik bijna sliep ofzo?
TMIquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij stiekem iets met slagroom gedaan toen ik bijna sliep ofzo?
* MPG maakt notitie.quote:
Slaap lekker en droom fijn Beertjequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:41 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga slapen lieve fokkertjes ik ben doodmoe
Slaap lekkerquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:41 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga slapen lieve fokkertjes ik ben doodmoe
ne sont pas partis
Daar zat je gewoon naast hoorquote:
Op het strand ook?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar zat je gewoon naast hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op het strand ook?.
Er zat echt overal zand, ik trok vanochtend mijn schoenen aan en toen leek het alsof ik in een zandbak stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En haal je nu niet je slagroom en je bal door elkaar?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Nee... die slagroom had ik stiekem meequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er zat echt overal zand, ik trok vanochtend mijn schoenen aan en toen leek het alsof ik in een zandbak stond![]()
En haal je nu niet je slagroom en je bal door elkaar?
Niet op het strandquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar zat je gewoon naast hoor
Dan mikte je ze gewoon allebei op mij?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... die slagroom had ik stiekem mee.
Ja, alleen die wind he... en dat oor van die surfer...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan mikte je ze gewoon allebei op mij?
En mijn arm, want die raakte je wel met je bal hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, alleen die wind he... en dat oor van die surfer...![]()
.
Nee, dat was de schouder van MPG... net zijn hoofd niet!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En mijn arm, want die raakte je wel met je bal hoor
Waarom voelde ik het dan op mijn linker bovenarm?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat was de schouder van MPG... net zijn hoofd niet!
Dat vraag ik mij ook afquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom voelde ik het dan op mijn linker bovenarm?
Ik heb je niet geraakt hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom voelde ik het dan op mijn linker bovenarm?
Wehel, toen je probeerde die bal in mijn windvanger te gooienquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:05 schreef DaMart het volgende:
Ik heb je niet geraakt hoor.
Was het geen meeuw die crashte?
Stiekem mikte hij net even ergens anders met die bal hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wehel, toen je probeerde die bal in mijn windvanger te gooien
O, toen!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wehel, toen je probeerde die bal in mijn windvanger te gooien
Ja, blijkbaar op jouw hoofdquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:08 schreef MPG het volgende:
Stiekem mikte hij net even ergens anders met die bal hoor....
En de wind gooide roet in het eten... of zandquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar op jouw hoofd
Roet in het zand?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
En de wind gooide roet in het eten... of zand.
Daar mikte hij sowieso de hele tijd opquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar op jouw hoofd
En ik miste het maar netquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar mikte hij sowieso de hele tijd op....
Het was een complot hoor, de autodeur was ook gewoon geprepareerdquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:09 schreef MPG het volgende:
Daar mikte hij sowieso de hele tijd op....
Had hij maar moeten luisteren en instappen en doorschuivenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was een complot hoor, de autodeur was ook gewoon geprepareerd
Ik zal nog eens vlaai meebrengenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was een complot hoor, de autodeur was ook gewoon geprepareerd
Ja, rijstevlaai graag, dankjequote:
Ik zal hem voor jullie ogen met groot genoegen op gaan zitten peuzelenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, rijstevlaai graag, dankje![]()
Dat vind ik ook wel een goed plan. Wel de hele vlaai dan hequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:18 schreef MPG het volgende:
Ik zal hem voor jullie ogen met groot genoegen op gaan zitten peuzelen.
Je kent mijn eetlust?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een goed plan. Wel de hele vlaai dan he![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope die ken ik niet maar aan jou te zien kan dat ook niet veel zijn
Ja, die vond ik best meevallen gisterquote:
Ik zal dan maar niet zeggen dat ik onderweg naar huis in de auto nog een zakje wortels en twee boterhammen heb gegetenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die vond ik best meevallen gister
Ik zou pas echt opkijken als je al je wortels en je vlaai-voor-het-geval-dat had opgegeten onderwegquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:26 schreef MPG het volgende:
Ik zal dan maar niet zeggen dat ik onderweg in de auto nog een zakje wortels en twee boterhammen heb gegeten.
En wat had je dan al gehad?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal dan maar niet zeggen dat ik onderweg naar huis in de auto nog een zakje wortels en twee boterhammen heb gegeten.
Een stapel pannenkoeken.quote:
Iemand die dat met heel veel liefde deedquote:
Nee, ik zei drie keer radenquote:
STquote:
Trevquote:
Jij of/en Marijke?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik zei drie keer raden
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij of/en Marijke?
Jij of/en Marijke?
Jij of/en Marijke?
Zo goed?
Ik werd zelfs mijn eigen keuken uitgezet toen ik aanbood om voor te proeven.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die van jullie zijn zeker jummie![]()
![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik werd zelfs mijn eigen keuken uitgezet toen ik aanbood om voor te proeven.
Die zeker niet te vergeten en dan vooral met spekquote:
Ik werd ook weggejaagdquote:
Die sowiesoquote:[..]
Die zeker niet te vergeten en dan vooral met spek
Zeer herkenbaarquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik werd ook weggejaagd.
De afwas lieten ze overigens wel weer staan voor Mart en mij.
En terecht, verdorie.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik werd ook weggejaagd.
[..]
Die sowieso.
Volgende keer koop ik gewoon plastic bordjes en bestek... hoeven we niet af te wassenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik werd ook weggejaagd.
Of zorgen dat je een annie hebtquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer koop ik gewoon plastic bordjes en bestek... hoeven we niet af te wassen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer koop ik gewoon plastic bordjes en bestek... hoeven we niet af te wassen.
Neenee, vijf uur alleen autorijden. Das toch anders.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En terecht, verdorie.
Jij hoefde de hele dag niets te doen, alleen maar 6 uur auto rijden
Die weigert ook af te wassen.quote:
De volgende keer betaal jij gewoon de rekening van het restaurantquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:41 schreef DaMart het volgende:
Dat wilden jullie nu ook nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De volgende keer betaal jij gewoon de rekening van het restaurant![]()
De hotelkamer met pornobad voor ons twee?quote:Of we kijken KG heeeeeeeeeeeeeeel lief aan en misschien krijgen we dan wel meer dan alleen koffie en thee gratis
KG had geloof ik zo'n arrangement wat dat combineert. Iets met dat alleen de heren dan moeten betalen ofzoquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De volgende keer betaal jij gewoon de rekening van het restaurant![]()
Of we kijken KG heeeeeeeeeeeeeeel lief aan en misschien krijgen we dan wel meer dan alleen koffie en thee gratis
Die is reeds gereserveerdquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
De hotelkamer met pornobad voor ons twee?![]()
.
Ik moet sinds dat verhaal over dat bad de hele tijd zo denken aan: 'ik zei nog ZO: geen bommetje!'quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:47 schreef MPG het volgende:
KG had geloof ik zo'n arrangement wat dat combineert. Iets met dat alleen de heren dan moeten betalen ofzo.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet sinds dat verhaal over dat bad de hele tijd zo denken aan: 'ik zei nog ZO: geen bommetje!'
Ja, die ook, voor erbijquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat was de kamer met de blauwe badkamer!
Ja, dan mag jij in de pornobadkamer als KG werkt, want hij wil dan meedoen als zijn gasten hun soepkom niet leeg krijgenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, die ook, voor erbij.
Twee nachten doen dan maar? en dan na een nacht kamer switchen?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dan mag jij in de pornobadkamer als KG werkt, want hij wil dan meedoen als zijn gasten hun soepkom niet leeg krijgen.
Als hij werkt heeft hij het toch te druk om mee te doenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dan mag jij in de pornobadkamer als KG werkt, want hij wil dan meedoen als zijn gasten hun soepkom niet leeg krijgen.
Maar hij moet toch naar boven stormen om te kijken wat er aan de hand is? En dan zul je altijd zien dat hij net pauze heeft neemt als hij boven isquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Als hij werkt heeft hij het toch te druk om mee te doen.
Gewoon de deur barricaderenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar hij moet toch naar boven stormen om te kijken wat er aan de hand is? En dan zul je altijd zien dat hij net pauze heeft neemt als hij boven is.
Nee, hij stuurt dan een van de dames naar bovenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar hij moet toch naar boven stormen om te kijken wat er aan de hand is? En dan zul je altijd zien dat hij net pauze heeft neemt als hij boven is.
En die "neemt" dan even pauzequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, hij stuurt dan een van de dames naar boven![]()
.
Oh, laat dan maarquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, hij stuurt dan een van de dames naar boven![]()
.
Als jij en Mart die kamer hebben, komt hij wel zelfquote:
En blijft vervolgens tot ze afgewerkt isquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:00 schreef MPG het volgende:
Als jij en Mart die kamer hebben, komt hij wel zelf.
Om te dweilen, uiteraardquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij en Mart die kamer hebben, komt hij wel zelf.
Slaap ze, Trevquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:01 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui er is een tijd van komen en een tijd van gaan. De tijd van gaan is nu gekomen
Slaap lekkeren droom fijn
quote:
Jij & Mart, kamer met pornobad, moet ik het uittekenen ofzoquote:
Ja, graag.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:02 schreef MPG het volgende:
Jij & Mart, kamer met pornobad, moet ik het uittekenen ofzo?
Ja, show je paintskills eensquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Slaap ze, Trev![]()
[..]
. Want dat doen horecabazen.
[..]
Jij & Mart, kamer met pornobad, moet ik het uittekenen ofzo?
GMTAquote:
Welterustenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga maar richting bed, het schiet toch allemaal niet op
Dus ga je nu maar vast, zodat je er rond 00:00 wel bent?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga maar richting bed, het schiet toch allemaal niet op
MPG toch? Hij is wel lang bezig met painten, trouwensquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
Wie heeft eigenlijk de Zwolse balletjes?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof je het over de duvel hebt!
Laat je paint eens zien.
scheef?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prachtig.
* DaMart print de paint uit en hangt hem boven zijn bed.
quote:
Ja, want dan hebben jullie een goede reden om nog eens langs te komen!quote:
Hmja, maar ik heb daar niet aangezeten, en ik keek toch al half scheel, dus aan mij had je wat dat betreft ook niets gehadquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, want dan hebben jullie een goede reden om nog eens langs te komen!
En die foto's hingen nog steeds scheef, maar dan de andere kant op gisteren.
Ik ga zo ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:31 schreef MPG het volgende:
Slaap lekker Mart.
Enne, niet te veel dromen over de paint he.
Slaap lekker suikertaartjequote:
Nee hoor, ik slaap volgens mij droomloosquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Slaap lekker suikertaartje![]()
EN ook jij niet te veel dromen van de paint he.
Nog één tip dan: niet over de paint praten in je slaap.....quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik slaap volgens mij droomloos![]()
En anders kan ik ze me gewoon nooit herrinneren..
Dan brabbel ik: poppetje, poppetje, deurquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog één tip dan: niet over de paint praten in je slaap.........
..... pornobadkamer, Mart, bubbelbad.....quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan brabbel ik: poppetje, poppetje, deur
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 16-08-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 072 suikertaartje
02. 060 MPG
03. 053 DaMart
04. 037 Panda72
05. 036 Trevland
06. 025 Giertje
07. 020 Enfermera
08. 018 wel.o.k
09. 018 OA
10. 015 TJDoornbos
11. 012 goldfinger1963
12. 008 Marijkezwolle
13. 007 naatje_1
14. 006 marcb1974
15. 003 Solique
16. 003 Foktokkie
17. 002 KapiteinGasthof
18. 001 rose9191
Reeks-statistieken!
Ah daar ben ik weerquote:
Geen KSCer in de Top 100quote:Top 100 van maandag 16 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
ik doe even nog het licht aanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah daar ben ik weer
Slaap zacht! * KapiteinGasthof licht uit doet
* Trevland pakt een kopje theequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 06:46 schreef DaMart het volgende:
* DaMart doet het licht weer aan, doet water in de waterkoker en zet het koffiezetapparaat klaar.
Goedemorgen![]()
.
hahahahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:51 schreef Panda72 het volgende:
Sommige mensen zijn familie ziek en ik word ziek van het grootste gedeelte van mijn familie
Was niet grappig bedoeldquote:
Veel plezier het weer werkt helaas niet mee vandaagquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:09 schreef Giertje het volgende:![]()
![]()
goeiemorgen
vandaag naar scheveningen
nee nou ja pech gehadquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Veel plezier het weer werkt helaas niet mee vandaag
Dat is zo. Wat ga jij doen in Scheveningen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee nou ja pech gehad
ben er teminste effe tussen uit
dacht ook dat je hem grappig bedoelde, sorryquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Was niet grappig bedoeld![]()
Maar fijn dat je erom kunt lachen
strand wandelen beetje langs de pier lopen enzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is zo. Wat ga jij doen in Scheveningen?
Geeft niet ben blij dat ik je aan het lachen heb gemaakt. Ik word soms letterlijk gek van het egoisme van het grootste gedeelte van mijn familie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dacht ook dat je hem grappig bedoelde, sorry
Lekker hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
strand wandelen beetje langs de pier lopen enzo
ik weet uit ervaring helaas hoe je je voelt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Geeft niet ben blij dat ik je aan het lachen heb gemaakt. Ik word soms letterlijk gek van het egoisme van het grootste gedeelte van mijn familie.
uhuh maar goed ik ben wegquote:
Ja helaas ben ik niet de enige weet ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik weet uit ervaring helaas hoe je je voelt.
Veel plezier Gier *dat rijmt*quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh maar goed ik ben wegfijne dag allemaal
hoeo?quote:
Geen idee, ging vroeg naar bed maar kon vanmorgen echt mijn bed niet uitkomen.quote:
sterktequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, ging vroeg naar bed maar kon vanmorgen echt mijn bed niet uitkomen.
Ben daardoor nu compleet verrot, zal wel extrainnemen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |