hahahahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:51 schreef Panda72 het volgende:
Sommige mensen zijn familie ziek en ik word ziek van het grootste gedeelte van mijn familie
Was niet grappig bedoeldquote:
Veel plezier het weer werkt helaas niet mee vandaagquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:09 schreef Giertje het volgende:![]()
![]()
goeiemorgen
vandaag naar scheveningen
nee nou ja pech gehadquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Veel plezier het weer werkt helaas niet mee vandaag
Dat is zo. Wat ga jij doen in Scheveningen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee nou ja pech gehad
ben er teminste effe tussen uit
dacht ook dat je hem grappig bedoelde, sorryquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Was niet grappig bedoeld![]()
Maar fijn dat je erom kunt lachen
strand wandelen beetje langs de pier lopen enzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is zo. Wat ga jij doen in Scheveningen?
Geeft niet ben blij dat ik je aan het lachen heb gemaakt. Ik word soms letterlijk gek van het egoisme van het grootste gedeelte van mijn familie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dacht ook dat je hem grappig bedoelde, sorry
Lekker hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
strand wandelen beetje langs de pier lopen enzo
ik weet uit ervaring helaas hoe je je voelt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Geeft niet ben blij dat ik je aan het lachen heb gemaakt. Ik word soms letterlijk gek van het egoisme van het grootste gedeelte van mijn familie.
uhuh maar goed ik ben wegquote:
Ja helaas ben ik niet de enige weet ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik weet uit ervaring helaas hoe je je voelt.
Veel plezier Gier *dat rijmt*quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh maar goed ik ben wegfijne dag allemaal
hoeo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |