Wehel, toen je probeerde die bal in mijn windvanger te gooienquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:05 schreef DaMart het volgende:
Ik heb je niet geraakt hoor.
Was het geen meeuw die crashte?
Stiekem mikte hij net even ergens anders met die bal hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wehel, toen je probeerde die bal in mijn windvanger te gooien
O, toen!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wehel, toen je probeerde die bal in mijn windvanger te gooien
Ja, blijkbaar op jouw hoofdquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:08 schreef MPG het volgende:
Stiekem mikte hij net even ergens anders met die bal hoor....
En de wind gooide roet in het eten... of zandquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar op jouw hoofd
Roet in het zand?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
En de wind gooide roet in het eten... of zand.
Daar mikte hij sowieso de hele tijd opquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar op jouw hoofd
En ik miste het maar netquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar mikte hij sowieso de hele tijd op....
Het was een complot hoor, de autodeur was ook gewoon geprepareerdquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:09 schreef MPG het volgende:
Daar mikte hij sowieso de hele tijd op....
Had hij maar moeten luisteren en instappen en doorschuivenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was een complot hoor, de autodeur was ook gewoon geprepareerd
Ik zal nog eens vlaai meebrengenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was een complot hoor, de autodeur was ook gewoon geprepareerd
Ja, rijstevlaai graag, dankjequote:
Ik zal hem voor jullie ogen met groot genoegen op gaan zitten peuzelenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, rijstevlaai graag, dankje![]()
Dat vind ik ook wel een goed plan. Wel de hele vlaai dan hequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:18 schreef MPG het volgende:
Ik zal hem voor jullie ogen met groot genoegen op gaan zitten peuzelen.
Je kent mijn eetlust?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een goed plan. Wel de hele vlaai dan he![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope die ken ik niet maar aan jou te zien kan dat ook niet veel zijn
Ja, die vond ik best meevallen gisterquote:
Ik zal dan maar niet zeggen dat ik onderweg naar huis in de auto nog een zakje wortels en twee boterhammen heb gegetenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die vond ik best meevallen gister
Ik zou pas echt opkijken als je al je wortels en je vlaai-voor-het-geval-dat had opgegeten onderwegquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:26 schreef MPG het volgende:
Ik zal dan maar niet zeggen dat ik onderweg in de auto nog een zakje wortels en twee boterhammen heb gegeten.
En wat had je dan al gehad?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal dan maar niet zeggen dat ik onderweg naar huis in de auto nog een zakje wortels en twee boterhammen heb gegeten.
Een stapel pannenkoeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |