Heb jij stiekem iets met slagroom gedaan toen ik bijna sliep ofzo?quote:
Wou jij een keer echte rijstevlaai?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ik denk dat de echte rijstevlaai het dan nog wel wint![]()
Alleen die heb ik nog nooit op. (hihi, ik praat in jouw taal)
Ik houd niet van rijstevlaai. Maar rijstepap vind ik dan wel weer lekkerquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ik denk dat de echte rijstevlaai het dan nog wel wint![]()
Alleen die heb ik nog nooit op. (hihi, ik praat in jouw taal)
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij stiekem iets met slagroom gedaan toen ik bijna sliep ofzo?
TMIquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij stiekem iets met slagroom gedaan toen ik bijna sliep ofzo?
* MPG maakt notitie.quote:
Slaap lekker en droom fijn Beertjequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:41 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga slapen lieve fokkertjes ik ben doodmoe
Slaap lekkerquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:41 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga slapen lieve fokkertjes ik ben doodmoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Daar zat je gewoon naast hoorquote:
Op het strand ook?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar zat je gewoon naast hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op het strand ook?.
Er zat echt overal zand, ik trok vanochtend mijn schoenen aan en toen leek het alsof ik in een zandbak stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En haal je nu niet je slagroom en je bal door elkaar?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Nee... die slagroom had ik stiekem meequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er zat echt overal zand, ik trok vanochtend mijn schoenen aan en toen leek het alsof ik in een zandbak stond![]()
En haal je nu niet je slagroom en je bal door elkaar?
Niet op het strandquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar zat je gewoon naast hoor
Dan mikte je ze gewoon allebei op mij?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... die slagroom had ik stiekem mee.
Ja, alleen die wind he... en dat oor van die surfer...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan mikte je ze gewoon allebei op mij?
En mijn arm, want die raakte je wel met je bal hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, alleen die wind he... en dat oor van die surfer...![]()
.
Nee, dat was de schouder van MPG... net zijn hoofd niet!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En mijn arm, want die raakte je wel met je bal hoor
Waarom voelde ik het dan op mijn linker bovenarm?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat was de schouder van MPG... net zijn hoofd niet!
Dat vraag ik mij ook afquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom voelde ik het dan op mijn linker bovenarm?
Ik heb je niet geraakt hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom voelde ik het dan op mijn linker bovenarm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |