Nee hoor gewoon te luiquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat Trevland zijn leestekens kwijt is.
Maar misschien heeft hij wel geen leestekens op zijn toetsenbord. Had een stagiare ook een keer. Zij moest notulen uittikken op de pc en heeft er een lap tekst van gemaakt zonder leestekensquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat Trevland zijn leestekens kwijt is.
Uiteraard.quote:
Maar luiheid is in dit geval niet erg handig voor je lezers weet je waarom omdat het erg kut leest zonder leestekens of heb jij geen problemen met het lezen van deze zinnen waar toch zo een paar leestekens in zijn weggevallen of zoals je wilt weggelatenquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, vlucht maar
ik ben heul zielug hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eerste werkdag na de vakantie en gelijk een week 24 uurs storingsdienst
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik gebruik ze alleen niet in korte zinnenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar luiheid is in dit geval niet erg handig voor je lezers weet je waarom omdat het erg kut leest zonder leestekens of heb jij geen problemen met het lezen van deze zinnen waar toch zo een paar leestekens in zijn weggevallen of zoals je wilt weggelaten
Omdat jij eerst postte blijf jij bezigquote:
rt;dlquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar luiheid is in dit geval niet erg handig voor je lezers weet je waarom omdat het erg kut leest zonder leestekens of heb jij geen problemen met het lezen van deze zinnen waar toch zo een paar leestekens in zijn weggevallen of zoals je wilt weggelaten
quote:
aww...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:31 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben heul zielug hoor![]()
eerste werkdag na de vakantie en gelijk een week 24 uurs storingsdienst
Zelfs na het woord Ja gebruik ik een punt. Als ik alleen ja antwoord.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik gebruik ze alleen niet in korte zinnen
Die had ik nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:32 schreef DaMart het volgende:
En mijn slagroom maakte het af, natuurlijk.
Omdat je me antwoordde dat je bezig blijft in de correcte schrijfwijzequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Omdat jij eerst postte blijf jij bezig![]()
En daarna vroeg jij stop je nu al en nu ben ik totally in the war
En daar begint de taalverloederingquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik gebruik ze alleen niet in korte zinnen
oh oke nu snap ik het *oke ik snap het nog steeds niet maar geen zin om terug te lezen*quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat je me antwoordde dat je bezig blijft in de correcte schrijfwijze
erg hequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daar begint de taalverloedering.
Maar ik denk dat de echte rijstevlaai het dan nog wel wintquote:
Houden zoquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oh oke nu snap ik het *oke ik snap het nog steeds niet maar geen zin om terug te lezen*
Inderdaad.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daar begint de taalverloedering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |