Met vlaai?quote:
vet dat wil ik ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, anti tragus noemen ze die volgens mij.
Foto:
[ afbeelding ]
![]()
Laat mij dat onderzoek zien. Echt. Nu. Graagquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deed ik ook alleen de 2 middelste omgedraaid dus maakt niet uit volgens een onderzoek
Ywquote:
Wat, van piercings?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wordt er dus een beetje hyperactief van?
ik heb al een tepelpiercingquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kewl
Volgens mn man echt bijna niet pijnlijk. En hij heeft er twee, dus ja.![]()
Lippiercing vond ik het meest pijnlijk trouwens. Heb navel en tong gehad, die 3 zijn er inmiddels uit. Heb er nu nog 1 naast mn oor.
Maarre, ben helemaal kapot, morgen weer vroeg op, trusten frutsels![]()
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Laat mij dat onderzoek zien. Echt. Nu. Graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.en dat is nog waar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.Dat gaat om woorden, niet om afkortingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Tis echt een coole vind ikquote:
tang is ook klote dat vond ik bij al mijn piercings nog erger dan de naaldquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tis echt een coole vind ikWel grappig; ik vond de tang doet meer pijn dan de piercing zelf, omdat je huid daar zo straks staat
iradaedindquote:
Ik lees gewoon wat er staatquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
Het was ook wel een erg flauw grapje hoor Martin
Komt ongeveer om het zelfde neerquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat gaat om woorden, niet om afkortingen
Nee hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt ongeveer om het zelfde neer
Je bent me kwijt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
Maar als je het leest wel zeggen is een ander verhaal
enes. wdoreon zjin neit hdtzefele als anortfigeknquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat gaat om woorden, niet om afkortingen
blijf je nu bezig?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
enes. wdoreon zjin neit hdtzefele als anortfigekn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |